又有個無謂人〔agentjerry 〕亂發貼啦
呢e無謂人〔agentjerry 〕已其他區亂發貼啦,真唔明為何要這樣做:nogood: 得果一句, 又無頭無尾,(~^:`zkr/z又真係幾難明~~~:confused: 又係同一個/班人lo`;_'TkW4oA&f0p
好想打佢地:y k`-rEb,v
不如開番d開ac限制la..Fx8CDaaQ
大家少d麻煩! 呃分?我送唔送佢上路? 要佢永不超生 件無謂人〔agentjerry 〕今天又亂發貼啦!3[1z7LOXY
為何冇版主或巡察阻止他嫁????
頁:
[1]