娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2007-11-9 10:08 PM

這司機可能剛看完頭文字D

真危險....:haha::haha::haha:
"N Z~@h?(\
/omK6I$i [qEB6H*g 佢可能真係要試下C0T F;z5P G A8xW
拓海 水溝蓋跑法
+ii0zclb8_:h6z5\ (失敗左)返唔到上o黎:dev::dev::dev:
a~Vo:L$o/oV
2J8M3`!A6y [[i] Last edited by hidicky9 on 2007-11-9 at 10:24 PM [/i]]

pkbrian 發表於 2007-11-9 10:25 PM

nono^P qZ0D,Ug L
呢個方法應該係
c](x!?}!H\UIN"b)d G `/Q]h5z X0Ck
架車條軚飛過條渠 (無蓋先做到-.-)
N9i%O wBT~ 跟住用條渠既另一則來減慢路程 ~~
?S;l s(cz/K-^ :H[;l/oy6FP&T'f$f

4_Cq-j9o eQ 不過都係失敗左XD

ronald711 發表於 2007-11-9 11:27 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-11-9 10:25 PM:8g`(m2kW7~dO B0] M
nono(oJ,m,xx uV#U3e9j5R
呢個方法應該係
'R'~2ji)uOQ,B
J"ENC RsXy 架車條軚飛過條渠 (無蓋先做到-.-)|8S(Xz)w
跟住用條渠既另一則來減慢路程 ~~s7{hCB

gZS/J$hS(f^/B 5e$p*B)Z?I%N
不過都係失敗左XD [/quote]1yngoJ~.t)js

6W.^;eZtX/Z@ak \"Ufx ZSD4M
係咪對mx5果場?? hahaaa!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.