娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-11-11 02:26 PM

本版有需要修改版規嗎?

近期版面充斥不少轉載帖子,多數都沒有加上個人見解或感受,甚至只是在同一個網頁中轉貼當中影片。對於這種風氣各位有甚麼看法,是支持、反對還是沒所謂?
1A&szK1U)~(e9Is 假如要加設或修改版規,大家有意見提供嗎?

無奈 發表於 2007-11-11 02:46 PM

我都察覺到有呢個問題...
j'_pJFAzR 往往都係一d會員想快d有多d分..而做出咁既行為..
#hH3s:Lm4BO R 而且..最初睇落好似冇乜野..但係漸漸就覺得..咁搞落去..
X7j:m$cl 成個版d內容好冷冰冰...x6OVQ6B f,R

Yk1da.d*E9eG 如果要分享一d影片..應該要加上一d自己既睇法..或者感受..
!z,LQhG} 咁睇落去..就唔會好冷冰冰..咩都無咁...
Rw q3klO*_"h 仲可以防止會員以咁既方法來呃post...

wcchan886 發表於 2007-11-11 02:52 PM

版規係死既,人係生既 } sh3|$_+^y
有會員每天都在同一個短片分享網站轉貼最新影片
$bgk P5HO 話時話,你唔悶既咩---lamtikon11
"pX MkI}q&] 發左50個貼,有50分
4~v8a9KYv!?2r [url]http://www.26fun.com/bbs/search.php?searchid=1056828&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes&sid=i6P7RS[/url]*nfZ{cTW
證明你從未回過貼M8H.us!S},D
我諗你都唔會click入黎睇到呢個貼...:nogood:

Triangel 發表於 2007-11-11 03:34 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-11-11 02:26 PM:s:GFo3jR`F%{
近期版面充斥不少轉載帖子,多數都沒有... [/quote]
1J:u|~vNs'z3Y/N
c V-\.m%b6m:G 絕對同意!!hh{$]#vy
h8p$l1C/Me&k%M }
**** Hidden Message *****

155220 發表於 2007-11-11 03:37 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-11 15:34:
{(L0y Oz u6Z q8C gjj)xU
j X$W%F@z ~X
絕對同意!_N.A'K4@&}%W t'H

My9O:Cz5a9] [b]**** Hidden message by originally poster *****[/b] [/quote]1l hS.H8N)qR J:i
wg5mpL9^7q'\:\
有無我份阿?:lol:
?.KRZ3w&@(jU4L
5L6j/A E.t:S,M 我覺得最好既方法已經有人講左,只要轉貼者發表個人感想(設下限),就可以了。

阿感 發表於 2007-11-11 04:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at  15:34: s N"J&}?"`e
L1nU _E

V?8o C*c&u;W 絕對同意!#|.T+? Vr0Y9m

q }7d0H.V S S~ [b]**** Hidden message by originally poster *****[/b] [/quote]
aanv#fz5t8I ~t4g(N -uaC/yd F/sE
OK:agree:

Triangel 發表於 2007-11-11 04:08 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-11 03:37 PM:
3L}Y#x!oh dI hOkX+z

O+s^-Yd 有無我份阿?:lol:
#}Ru'ostx !I3L0lL;M }(U%Q
我覺得最好既方法已經有人講左,只要轉貼者發表個人感想(設下限),就可以了。 [/quote]fpk3XtY'X

'fHT d-Nk!jU 20仔,你當然有份啦!

kalos 發表於 2007-11-11 04:14 PM

本人絕對認同阿感兄o既講法,佢o地咁樣做同洗同無分別。?m!mF)Te
ADU?8N;r+EIq9I
我記得前2日一上o黎,見到成個"最新發表"都係同一個人d post,每個板都有,成幾十個post,真係幾過分!!!
%J{z/? w M7y$P&_ F Ci\m2cTf4f_5V
我都有reply佢叫佢減少d post,但我諗佢無睇過d reply 囉,一路係咁死出post,真係睇見都煩!!!
`;Q3\(Lto
vU\jnY 我希望版主兄真係可以想o下辦法搞狗佢~ 謝謝~

Triangel 發表於 2007-11-11 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]kalos[/i] at 2007-11-11 04:14 PM:
II'u3U6w M 本人絕對認同阿感兄o既講法,佢o地咁... [/quote]J#t:@'G(t/Y

;B#Z7x:E%d` 衣D可以講係特別情況,7t+P?a]+~
   係我地版主失職:haha:

kalos 發表於 2007-11-11 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-11 18:23:
_4@^5]:[r7U F7R5^(E"U^d

Hv9Ex^7c;^p 衣D可以講係特別情況,
tE]:d;wj:S)V    係我地版主失職:haha: [/quote]0~Y h c PC*p-S

xS |dg1xL-D+j 都唔關你地版主失職事:haha:
ngo2DG0D dl/U?RV6F"h i;Y`#d
我一得閒就上o黎,佢o係超短時間之內出幾十個post,真係超人都死!!!9F3Ing Rq1h7S8g
BPhnq1R
版主都係人,要返工返學,邊可以成日o係度睇住吖:haha: 呢度不嬲都講自律o架o麻:good:R&T%`Xj#uR
vr0Khl h qxN$n$L
o奚... 總之就煩啦 :mad:

155220 發表於 2007-11-11 04:41 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-11 16:08: @?/|4N2n:j

~{)p0dk)l 6mQ A W0]3Ek|[
20仔,你當然有份啦! [/quote]
7S,Wivb k+e'F
b+YnT1Un 準是指洗版:haha:

Triangel 發表於 2007-11-11 04:58 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-11 04:41 PM:5GD5R5DX'd5f.Ef*_

$WZ~&y%|m$j@"U2Z
Y3n!|4Q+dE 準是指洗版:haha: [/quote]
Ta;{)s:|m c&x
[1oEB5[} 你有可高見?

155220 發表於 2007-11-11 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-11 16:58:
^$T`^k
!p~N;}G r|!W 7v t8W McT$G
你有可高見? [/quote]
!BU.j9i1s8A1}
r KJ k"W*lF V 我吹下水嫁咋:haha:"^:K)V |0ds `X
v3J:Cp@G
其實要改善現況,我覺得有幾種方法都可行。 js:o;f:H/T1lA Z
第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。
*}s'zod-oCj Y/z 第二,禁止任何轉貼文章。
t7uh7e}3` 第三,於吹水版開新主題無分加。c/T,[^:T Um
第四,於吹水版洗版同響aio洗版一樣,施重刑。

shehboy 發表於 2007-11-11 07:00 PM

愚見認為, 如真係有片或圖想分享但無感想都ok, 可以開個專版俾呢類post, 唔好阻住想討論既版友.
j;@7G`'tl krIs6y9CD
但連續亂發post, 無分享無內容的呃分友就天地不容, 應及早杜絕.

eqhigh 發表於 2007-11-11 07:10 PM

[b][color=Blue]先高亮主題:):):)
2A Qf ogf:O
W? aF8E2e8G.p'? 大家可以繼續發表自己對依版既意見
P{0s~&{3CV 我地一定會聽左你地既意見再進行商討
e*m,Zd%bY)M1Wh U 有意義既建議一律都會有分加:agree::agree::agree::agree:[/color][/b]

ch.chak 發表於 2007-11-11 10:47 PM

其實近排某幾個人勁轉貼文章Z&T3xWjef
我覺得好無謂law
Cn!O3DHe%Z;zs"y 推晒d post走
[e#z1s/_W|v ?%I 又既人又唔係真係多
!B;IGK ? 而且d post又唔係好值得討論既4N g2m n#W@
如果等佢地儲夠100分之後收聲既
1h3G&h$IM_,|/ML ~ 不如限制一下佢地重好啦Z)WC9r[,dRG1o]cO
再唔係既將呢一區出post戈一分都轉埋0分
)B ]Ci)c k'K 咁可能會重好
B*M7BtQm$j L 反正真係好既post
\{+Kxu.`a%v? 版主一定會加分既!MaYB"Pd
咁出post戈一分, 有同冇又有咩分別

12d3 發表於 2007-11-11 11:44 PM

十分讚同呢一句"成個版d內容好冷冰冰'
*m#Am _(vC$J9d(y m!SQpl h |]
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-11 06:26 PM:D5}1p2q3t:Q"d['s
V-t}a1v E!r [p
我吹下水嫁咋:haha:OY\v#uS9lc)o
其實要改... [/quote]
/hq g8[)F[ xk!sa ?c _?
第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。
QrE_i9J7F 讚同, 但係感想無意義或千篇一律都係死, 有心呃post的話, 每次出post copy and paste一句"中意的話請回覆"或"你的回覆是我的力量"等, 都係白費.
@wvZ/lU0| EJQDy
8Oo,U lWTT 第二,禁止任何轉貼文章。
Q&ga4JLJ#[ 咁又好似嚴得滯
Y.q _ ^] z&^K )u7U!d2N,M\c
第三,於吹水版開新主題無分加。
H3~| U+|3Z 無意見
K;Mw g,Vm{L 第四,於吹水版洗版同響aio洗版一樣,施重刑。 U%w;\ j%T I3i
無意見
+eM:RN N|U$X}A
CoCP6j7Mr 濫post動機多在於博分, 如扣回已加的分數, 濫post只是白費吧?!

SWK 發表於 2007-11-12 03:20 AM

搞清楚吹水版既定義:o  一律將無關吹水版既POST移走/扣分:dev::dev:i%X;i I0]N
並且將吹水版每日出POST上限降至2~3個(話明吹水版一日2~3個POST黎吹水 應該好夠:dev::dev:)

155220 發表於 2007-11-12 05:22 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-11-11 23:44:
!v!`5g4F/K8w 十分讚同呢一句"成個版d內容好冷... [/quote]
1I1D:Yt3e z.]4aG
*hJqDB 第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。
Oh;d$@J 讚同, 但係感想無意義或千篇一律都係死, 有心呃post的話, 每次出post copy and paste一句"中意的話請回覆"或"你的回覆是我的力量"等, 都係白費.7yJt&E1wm@"f
%w xn*Ec*L1mS n%O
當然,個人感想亦設字數下限,正如寫作文也有字數下限。2~ QUElHa"y'?(l
s~vQDD*y9c8_2z
第二,禁止任何轉貼文章。)VB3d`3bI mJ T
咁又好似嚴得滯
U_zP7\ v
+zvf&{zd6dNk 那你認為在各種轉貼的文章中,有多少值得討論?

Asurada129 發表於 2007-11-12 05:45 PM

[quote]Originally posted by [i]kalos[/i] at 2007-11-11 04:35 PM:
no!s@jO-|f
L8L%Z~"^Nq M yv
-i'PVZ bD1yg 都唔關你地版主失職事:haha:
W1oa U:uD!x0vMB8L
PY9Tn0@,W\ ... [/quote]
KB u%X,e3k pnQ F\
首先唔好意思先~~
S%j\gu 呢排真係好忙~~
(@rP;D*yC1R^Q:w1p 我....會多留意...觀察& 稍後聯絡其他版主們傾一傾先~uI#X"m)L ` a;Z

9zx8IV*G{:h%l anyway. 大家有意見, please suggest...定當商討協調..
AxLN^/_ 不過...呢排真係忙到死, 不便之處請原諒}7r5W0AXv.lpp%r
希望稍後能再放番多d時間黎同大家交流/商討對策~
3W"w2bQ0T v/_z:\V
                                                                asu 上

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.