呢個問題的確幾嚴重+^\Xt iW
不斷將1D外來的文章轉貼
幾百字or文言文,都唔知想點
睇完眼都盲埋
其實都幾尷尬3|*UU9I'c+Lt&~:A
佢有post的自由,又唔可以抹殺佢P ?
fVdi m n
但係問題就係太多,一日幾個
悶到P機,一日有幾個關於3國志的文
一係一條短片,得條Link2O!Q*eS3QF
字又唔多隻,入左去條link度
發現其他post,都係由呢條link度搵的
姐係一雞幾味,link上link
佢地都幾純真,諗住一條link可以賺幾分;X"YJ-cT
可是真係咁有心分享?
定還是d電腦程式係樹攪攪陣???3^2M%n+]#no;we
Suggestion:
或者試下減低佢地發表文章的次數g"D9u#T3keua%r
每發文章不得少於幾多文字
如果唔係電腦程式作怪的eifg'~qx!wzz~
試下強調貴精不貴多呢個道理
如果係人遺的,佢地的出發點n Q@-Gg+[l5o
都係要分姐,嘗試扣下佢地分
令到佢得不嘗失1h0n P1I;e,M1K"j_
G/E2KM1^$v
[[i] Last edited by sas on 2007-11-12 at 06:28 PM [/i]]
吹水版應該同iq版分開 pFh1f)D,c'G&C6f"r9~
咁應該易管理好多
吹水區洗版既同aio一樣照罰
發圖唔比感想都要罰
因為e排好多人轉貼d post 又洗版`7n3zk!]2?k
同吹水版應將發post限制一人只可以發2-3貼
吹水版基本版規:IF1q#`0G'K
?
[3] 請於文章題目前加上[轉貼]或[原創]的標籤 /h0R%\#Sx*o*Z
j4SbA"ZK%i4o
好多人都無標籤主題:haha:
又唔駛o既, 如果睇得出會員係用心定 topic, 都應該有分加, 起碼要搵個 topic 都唔係易啦, otherwise 作家賺錢咪好易?!
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-11 06:26 PM:jpy:C!r3yN`;X
我吹下水嫁咋:haha:
RS\.h1W$Wr
其實要改... [/quote]
G.jK&u%L3Y.G'Pb+f
其實要改善現況,我覺得有幾種方法都可行。
第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。[color=Blue] <-可以作定論[/color]-e!E'j
f&[ @
第二,禁止任何轉貼文章。 [color=Blue]<- 咁 #1 點實行呀[/color] &aJ'b.?K
第三,於吹水版開新主題無分加。[color=Blue]<- 技術性應該好難做到![/color]
第四,於吹水版洗版同響aio洗版一樣,施重刑。[color=Blue]<- 衣家都有咁做[/color]
[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-11-12 06:20 PM:7e k&`Pi[
呢個問題的確幾嚴重#Z)QQ{8Ez
不斷將1D外來的... [/quote]tQ fl
C%A
;L$IgO(py
Good Point , 理解中
[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-14 15:22:
0l"E?!xz#{,xi-w
其實要改善現況,我覺得有幾種方法... [/quote]
c#`zb b)]
第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。 <-可以作定論
第二,禁止任何轉貼文章。 <- 咁 #1 點實行呀
如果實施第一就放棄吧,如果唔實施,呢條可以考慮。
第三,於吹水版開新主題無分加。<- 技術性應該好難做到!
係咪要同admin同埋其他版主溝通一下?之前開新主題都無分加,我想不會太難吧。
第四,於吹水版洗版同響aio洗版一樣,施重刑。<- 衣家都有咁做
我覺得aio嚴格得多。
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-14 17:23:
#e
c*@:m`}:C|
第一,轉貼文章者均需發表人感想,... [/quote]9b|#EMQG
第三點不可實行:nogood:3^5wV5@5Z;O
第二點有問題O2c;X
i4s6p-T
Bkt)Ss Hr@
[[i] Last edited by wer on 2007-11-14 at 07:47 PM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-14 19:46:b1BMfc${` aF"t
第三點不可實行:nogood:
第二點有問題[y nV$xF
9j1O
`5Q
n];]:~
[[i] Last edited by wer on 2007-11-14 at 07:47 PM [/i]] [/quote]
^9t(eo*DCjd
為何第三點不可實行?WH!B*E+~b
當然如果實行第二點也有壞處,但如果局勢去到某一個嚴重的地步,第二點就有需要實行,當然也不是長期性。
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-15 17:18:
為何第三點不可實行?6^r+\ TR_,~$w6H
當然如果實行第二點也有壞處,但如果局勢去到某一個嚴重的地步,第二點就有需要實行,當然也不是長期性。 [/quote]
有d低分會員為左加分,最快捷的方法就是轉post.如果開post沒分加,咪即係趕他們走
其實....都係想這個討論區熱鬧才用加分制....
但適得其反... 是一定的
我也會為了加分... 而轉貼....(有時):P&s:LPb'x
其實最好就係回覆都有分加.... .這樣怎也比亂轉貼好...
其他版也是這樣的.... 頂多灌水回覆扣分...就是了... :gun:
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-15 19:22:~@ X&gQh^]
有d低分會員為左加分,最快捷的方法就是轉post.如果開post沒分加,咪即係趕他們走 [/quote]
$|Q\'d*G
如果低分會員為左加分而為其他版友造成麻煩,又如何?除左響吹水版之外,響笑話版,aio同埋港男等等都可以轉貼主題。
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-16 17:21:
如果低分會員為左加分而為其他版友造成麻煩,又如何?除左響吹水版之外,響笑話版,aio同埋港男等等都可以轉貼主題。 [/quote]$p;]QSC&F
你只是將人流推給其他區,這樣好嗎
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-16 17:48:
?DD"F.xG
你只是將人流推給其他區,這樣好嗎 [/quote]
那你認為大量的轉貼文章吸引到大量版友的討論嗎?
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-16 18:40:,s2r8DK"h4J
那你認為[color=Red]大量[/color]的轉貼文章吸引到大量版友的討論嗎? [/quote]
如果只出少量轉貼post呢:kicking:
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-16 23:45:4R*~H7C+X
M.[
如果只出少量轉貼post呢:kicking: [/quote]LS"t0}8sH
C3D
只有只有少數版友每日轉貼少量文章,就算出現問題,也不會有太大的影響,但如果太多版友轉貼大量無建設性的文章又如何?
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-17 07:58:Vsf[5M'\.{U"BdN
z2[ Mt_
只有只有少數版友每日轉貼少量文章,就算出現問題,也不會有太大的影響,但如果太多版友轉貼大量無建設性的文章又如何? [/quote]6g'Bo%e`9AWnm
依家只有幾個人密密出post,如果一日只轉貼一次,有何問題呢
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-17 09:41:0G
{ QD ^dEy
toJ
依家只有幾個人密密出post,如果一日只轉貼一次,有何問題呢 [/quote]
那你認為本版有需要修改版規嗎?
要到某一個積分先可以出post ;)
[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-11-17 11:55:&dj.{s0L&M
要到某一個積分先可以出post ;) [/quote]bjGIt-S:_s5a+}
30分夠唔夠?因為30分就會係註冊會員(我指地位,即係例如版主,金牌會員等等呢)