娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sas 發表於 2007-11-12 06:20 PM

呢個問題的確幾嚴重+^\XtiW
不斷將1D外來的文章轉貼
g Y2al _G.j t 幾百字or文言文,都唔知想點
2THj;k#O"V'G#m+e 睇完眼都盲埋
*R7v9xX:H'd:H B 其實都幾尷尬3|*U U9I'c+Lt&~:A
佢有post的自由,又唔可以抹殺佢P ? fVdi m n
但係問題就係太多,一日幾個
l8_ d9F3UdDBwG 悶到P機,一日有幾個關於3國志的文
_P5`#] ?~ Qnj 一係一條短片,得條Link2O!Q*eS3QF
字又唔多隻,入左去條link度
R AMJn 發現其他post,都係由呢條link度搵的
A)j&yEKY%n#e 姐係一雞幾味,link上link
g^h*l6W"N 佢地都幾純真,諗住一條link可以賺幾分;X"YJ-cT
可是真係咁有心分享?
5w9v.I*y.}i9K 定還是d電腦程式係樹攪攪陣???3^2M%n+]#no;we
Suggestion:
(E4mf]~ 或者試下減低佢地發表文章的次數g"D9u#T3keua%r
每發文章不得少於幾多文字
2N*yr$W5Y 如果唔係電腦程式作怪的eifg'~qx!wzz~
試下強調貴精不貴多呢個道理
X;J6MHG;D&N 如果係人遺的,佢地的出發點 n Q@-Gg+[l5o
都係要分姐,嘗試扣下佢地分
K/G};Q3iD}u%W 令到佢得不嘗失1h0n P1I;e,M1K"j_
G/E2KM1^$v
[[i] Last edited by sas on 2007-11-12 at 06:28 PM [/i]]

尺分屹八4 發表於 2007-11-12 06:58 PM

吹水版應該同iq版分開 pFh1f)D,c'G&C6f"r9~
咁應該易管理好多
LU;ID%pC2?;L(h(O2mJ 吹水區洗版既同aio一樣照罰
._7o3H!bNVG5H 發圖唔比感想都要罰
"G6mpX%fs:I 因為e排好多人轉貼d post 又洗版`7n3zk!]2?k
同吹水版應將發post限制一人只可以發2-3貼

155220 發表於 2007-11-12 08:16 PM

吹水版基本版規:IF1q#`0G'K ?
[3]  請於文章題目前加上[轉貼]或[原創]的標籤 /h0R%\#Sx*o*Z
j4SbA"ZK%i4o
好多人都無標籤主題:haha:

bigfish 發表於 2007-11-12 09:01 PM

又唔駛o既, 如果睇得出會員係用心定 topic, 都應該有分加, 起碼要搵個 topic 都唔係易啦, otherwise 作家賺錢咪好易?!

Triangel 發表於 2007-11-14 03:22 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-11 06:26 PM:jp y:C!r3yN`;X

t VUl O2w#{4@
F;m+_5DSm;up 我吹下水嫁咋:haha:
\$tT,A,i'|?Vn RS\.h1W$Wr
其實要改... [/quote]
9v7F9l [I"Q9W*F&B G.jK&u%L3Y.G'Pb+f
其實要改善現況,我覺得有幾種方法都可行。
*lJcc4q$U2WyBv2r 第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。[color=Blue] <-可以作定論[/color]-e!E'j f&[@
第二,禁止任何轉貼文章。  [color=Blue]<- 咁 #1 點實行呀[/color] &aJ'b.?K
第三,於吹水版開新主題無分加。[color=Blue]<- 技術性應該好難做到![/color]
\CsK c D%y2A c9\ 第四,於吹水版洗版同響aio洗版一樣,施重刑。[color=Blue]<- 衣家都有咁做[/color]

Triangel 發表於 2007-11-14 03:24 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-11-12 06:20 PM:7e k&`Pi[
呢個問題的確幾嚴重#Z)QQ{8Ez
不斷將1D外來的... [/quote]tQ fl C%A
;L$IgO(py
Good Point , 理解中

155220 發表於 2007-11-14 05:23 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-14 15:22:
0S)Jn"Er3O
)R8Y u%b-v 0l"E?!xz#{,x i-w
其實要改善現況,我覺得有幾種方法... [/quote]
N2r S'zUA e6I c#`zbb)]
第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。 <-可以作定論
s k3G#Ojn.r%@1x foQ 第二,禁止任何轉貼文章。  <- 咁 #1 點實行呀
l0[f{_!Z5j?&@ 如果實施第一就放棄吧,如果唔實施,呢條可以考慮。
MJep;\#q*I}w 第三,於吹水版開新主題無分加。<- 技術性應該好難做到!
?:\/h3ZaT 係咪要同admin同埋其他版主溝通一下?之前開新主題都無分加,我想不會太難吧。
)Y5S/Q@!Mp&rd 第四,於吹水版洗版同響aio洗版一樣,施重刑。<- 衣家都有咁做
v(gE#w#c:z0C4V:R 我覺得aio嚴格得多。

wer 發表於 2007-11-14 07:46 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-14 17:23:
dG+W,A3xK,Xj'R]
t`1{HS #e c*@:m`}:C |
第一,轉貼文章者均需發表人感想,... [/quote]9b|#EMQG
第三點不可實行:nogood:3^5wV5@5Z;O
第二點有問題O2c;X i4s6p-T
Bkt)SsHr@
[[i] Last edited by wer on 2007-11-14 at 07:47 PM [/i]]

155220 發表於 2007-11-15 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-14 19:46:b1BMfc${` aF"t

c.q9b B$[}3I W 第三點不可實行:nogood:
ip8~ nu4b&r xi 第二點有問題[ynV$xF
9j1O `5Q n];]:~
[[i] Last edited by wer on 2007-11-14 at 07:47 PM [/i]] [/quote]
t2j S.H^0n)]0n1o ^9t(eo*DCjd
為何第三點不可實行?WH!B*E+~b

H%x0@ S)Fi 當然如果實行第二點也有壞處,但如果局勢去到某一個嚴重的地步,第二點就有需要實行,當然也不是長期性。

wer 發表於 2007-11-15 07:22 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-15 17:18:
b7dT;{1b u2k K x)e V j
} Rbj(k ?"V
{jx ~?+HO 為何第三點不可實行?6^ r+\T R_,~$w6H

J1L'H#_uH'u 當然如果實行第二點也有壞處,但如果局勢去到某一個嚴重的地步,第二點就有需要實行,當然也不是長期性。 [/quote]
j-Ga[(O$y 有d低分會員為左加分,最快捷的方法就是轉post.如果開post沒分加,咪即係趕他們走

echola 發表於 2007-11-15 09:29 PM

其實....都係想這個討論區熱鬧才用加分制....
2lu4Q6]~u)w {j` 但適得其反... 是一定的
0pD'zn'D 我也會為了加分... 而轉貼....(有時):P&s:LPb'x
其實最好就係回覆都有分加.... .這樣怎也比亂轉貼好...
y.g7l;Y4J[-H 其他版也是這樣的....  頂多灌水回覆扣分...就是了... :gun:

155220 發表於 2007-11-16 05:21 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-15 19:22:~@X&gQh^ ]

4d;Wg g3x*_1F(W 有d低分會員為左加分,最快捷的方法就是轉post.如果開post沒分加,咪即係趕他們走 [/quote]
"Y q&sC6za!Sm3a I $|Q\'d*G
如果低分會員為左加分而為其他版友造成麻煩,又如何?除左響吹水版之外,響笑話版,aio同埋港男等等都可以轉貼主題。

wer 發表於 2007-11-16 05:48 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-16 17:21:
V QMsn5k!P
$S(Xa/i@s C2D R ? JWfW
P(XH^u#nsW)r 如果低分會員為左加分而為其他版友造成麻煩,又如何?除左響吹水版之外,響笑話版,aio同埋港男等等都可以轉貼主題。 [/quote]$p;]QSC&F
你只是將人流推給其他區,這樣好嗎

155220 發表於 2007-11-16 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-16 17:48:
}/JO!Vt2TTSB ?DD"F.xG
你只是將人流推給其他區,這樣好嗎 [/quote]
c!dY-z Z,Kb
O(N xjT 那你認為大量的轉貼文章吸引到大量版友的討論嗎?

wer 發表於 2007-11-16 11:45 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-16 18:40:,s2r8DK"h4J

sfY f5~ZDo$~
.Z_,{ rm(}_M(c 那你認為[color=Red]大量[/color]的轉貼文章吸引到大量版友的討論嗎? [/quote]
prd+Ii;M 如果只出少量轉貼post呢:kicking:

155220 發表於 2007-11-17 07:58 AM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-16 23:45:4R*~ H7C+X M.[

x!s"h$hXKG$p 如果只出少量轉貼post呢:kicking: [/quote]LS"t0}8sH C3D

hnqzWx P(Z!P s 只有只有少數版友每日轉貼少量文章,就算出現問題,也不會有太大的影響,但如果太多版友轉貼大量無建設性的文章又如何?

wer 發表於 2007-11-17 09:41 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-17 07:58:Vsf[5M'\.{U"BdN

U0J@1vi#uk z2[ Mt_
只有只有少數版友每日轉貼少量文章,就算出現問題,也不會有太大的影響,但如果太多版友轉貼大量無建設性的文章又如何? [/quote]6g'Bo%e`9A Wnm
依家只有幾個人密密出post,如果一日只轉貼一次,有何問題呢

155220 發表於 2007-11-17 09:52 AM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-17 09:41:0G { QD ^dEy toJ

0P"M a0Ki:Y K)kL 依家只有幾個人密密出post,如果一日只轉貼一次,有何問題呢 [/quote]
kV } Nf)O
0H|8m a.XL5? 那你認為本版有需要修改版規嗎?

艾力克 發表於 2007-11-17 11:55 AM

要到某一個積分先可以出post ;)

155220 發表於 2007-11-17 05:11 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-11-17 11:55:&dj.{s0L&M
要到某一個積分先可以出post ;) [/quote]bjGIt-S:_s5a+}

#F$nn)b'J.S_ 30分夠唔夠?因為30分就會係註冊會員(我指地位,即係例如版主,金牌會員等等呢)

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.