本版有需要修改版規嗎?
近期版面充斥不少轉載帖子,多數都沒有加上個人見解或感受,甚至只是在同一個網頁中轉貼當中影片。對於這種風氣各位有甚麼看法,是支持、反對還是沒所謂?:AB(du-S!c!fN假如要加設或修改版規,大家有意見提供嗎? 我都察覺到有呢個問題...
往往都係一d會員想快d有多d分..而做出咁既行為..@\m:h$CfY
而且..最初睇落好似冇乜野..但係漸漸就覺得..咁搞落去..
成個版d內容好冷冰冰...
如果要分享一d影片..應該要加上一d自己既睇法..或者感受..&L/~6X Sk&Xqz#?2d
咁睇落去..就唔會好冷冰冰..咩都無咁...5R;K$t!{j&\Ury
仲可以防止會員以咁既方法來呃post... 版規係死既,人係生既(Pa9VtSn0S(U~
有會員每天都在同一個短片分享網站轉貼最新影片
話時話,你唔悶既咩---lamtikon11`AzU)O
發左50個貼,有50分kJ*G1U/C~
[url]http://www.26fun.com/bbs/search.php?searchid=1056828&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes&sid=i6P7RS[/url]