娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-11-11 02:26 PM

本版有需要修改版規嗎?

近期版面充斥不少轉載帖子,多數都沒有加上個人見解或感受,甚至只是在同一個網頁中轉貼當中影片。對於這種風氣各位有甚麼看法,是支持、反對還是沒所謂?:AB(du-S!c!fN
假如要加設或修改版規,大家有意見提供嗎?

無奈 發表於 2007-11-11 02:46 PM

我都察覺到有呢個問題...
1@7vB,T7s 往往都係一d會員想快d有多d分..而做出咁既行為..@\m:h$CfY
而且..最初睇落好似冇乜野..但係漸漸就覺得..咁搞落去..
f:b {.Zei Q*i3Q8o 成個版d內容好冷冰冰...
eW L;u z3Y pSKiQ
-Y9b)N?(|1N+`#\W 如果要分享一d影片..應該要加上一d自己既睇法..或者感受..&L/~6X Sk&Xqz#?2d
咁睇落去..就唔會好冷冰冰..咩都無咁...5R;K$t!{j&\Ury
仲可以防止會員以咁既方法來呃post...

wcchan886 發表於 2007-11-11 02:52 PM

版規係死既,人係生既(Pa9VtSn0S(U~
有會員每天都在同一個短片分享網站轉貼最新影片
2yJb2?0rwhZ 話時話,你唔悶既咩---lamtikon11`AzU)O
發左50個貼,有50分kJ*G1U/C~
[url]http://www.26fun.com/bbs/search.php?searchid=1056828&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes&sid=i6P7RS[/url]
D\M0x-Jy 證明你從未回過貼4\,L~2r em
我諗你都唔會click入黎睇到呢個貼...:nogood:

Triangel 發表於 2007-11-11 03:34 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-11-11 02:26 PM:5M h_*[bqM
近期版面充斥不少轉載帖子,多數都沒有... [/quote]
S0m|!Eo8q3j5J'J 9vCC^$u w0A(e:w
絕對同意!(X7^H"A6r$vJY^
eFA*rS?"K:]3Np
**** Hidden Message *****

155220 發表於 2007-11-11 03:37 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-11 15:34:ct+}6E&g

o3f5|)CC(O ? g Z \x8h[
絕對同意!
-r)qn lGG ~ h Uv!Se0I e!u
[b]**** Hidden message by originally poster *****[/b] [/quote]sU.O)c2g

:Q8hC/g)D0R 有無我份阿?:lol:
G*k)n*L~fc
#Ds;Ypk?,Yz'H N 我覺得最好既方法已經有人講左,只要轉貼者發表個人感想(設下限),就可以了。

阿感 發表於 2007-11-11 04:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at  15:34:
U2RH*E%Bk i;D
*{ |!O}8c@)MD
8YU-L!VO 絕對同意!-IB:R-m"l/V8?

+^/B&x5Dt^ t$o"V [b]**** Hidden message by originally poster *****[/b] [/quote]
6~ J*nr)y v1c"Y
\,cy-o#uR zY OK:agree:

Triangel 發表於 2007-11-11 04:08 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-11 03:37 PM:%VW0wM2Zhe L S"{y

+a9F+Q^N3@ i0Lr.[2^Ir6T+BR
有無我份阿?:lol:
%pC9]o;yAvyl
O m~!{%Ybk-Q]4{ 我覺得最好既方法已經有人講左,只要轉貼者發表個人感想(設下限),就可以了。 [/quote]
M^}-~1pD)Wf
7iaX:v3~1R{ 20仔,你當然有份啦!

kalos 發表於 2007-11-11 04:14 PM

本人絕對認同阿感兄o既講法,佢o地咁樣做同洗同無分別。4_ n&i `;crC
W l'DJ8h;jGY
我記得前2日一上o黎,見到成個"最新發表"都係同一個人d post,每個板都有,成幾十個post,真係幾過分!!!
.E]fA W2W V)H
G$d/Co*H/k 我都有reply佢叫佢減少d post,但我諗佢無睇過d reply 囉,一路係咁死出post,真係睇見都煩!!!O+Fo0? Rp'] H#NJ

+C1nlLch\.iNFe 我希望版主兄真係可以想o下辦法搞狗佢~ 謝謝~

Triangel 發表於 2007-11-11 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]kalos[/i] at 2007-11-11 04:14 PM:
1D1}u/s1\{ 本人絕對認同阿感兄o既講法,佢o地咁... [/quote]
X7iC7fS7Z-R:A
Z~T.b6o$pF*hB 衣D可以講係特別情況,y }2qO$E~&T^AC
   係我地版主失職:haha:

kalos 發表於 2007-11-11 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-11 18:23: ?u0F;m)FX+\'} k
,o:F-nkoEF
5YQ7bk-Z-e F6N j
衣D可以講係特別情況,A-sj{tpZ
   係我地版主失職:haha: [/quote]Qv6N'Y2Oj
4d W(IU`ck+o.C,Q
都唔關你地版主失職事:haha:\-]*^Q/IW,K

0v8e;Q,E5Xjm7v 我一得閒就上o黎,佢o係超短時間之內出幾十個post,真係超人都死!!!!t y `-UYn/u$g;`

VR$??+Ns 版主都係人,要返工返學,邊可以成日o係度睇住吖:haha: 呢度不嬲都講自律o架o麻:good:da$U9kA+d o)O

e&[Q*q `!r o奚... 總之就煩啦 :mad:

155220 發表於 2007-11-11 04:41 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-11 16:08: l'`.X)|p.KUv,_9{5m3K
T(a }3gPEyK)F

DnLM#YD6j!@M h 20仔,你當然有份啦! [/quote]Oy2g7H c
EhM8H6IRF#n
準是指洗版:haha:

Triangel 發表於 2007-11-11 04:58 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-11 04:41 PM:
gZRM pta C3Ej.}q{8m
9|d8cIV{,c
準是指洗版:haha: [/quote]M%N IG6La7p&BP

r]Y6Mn;Mv 你有可高見?

155220 發表於 2007-11-11 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-11-11 16:58:HXuLd|
&Xc} n I{k]Dn-Z

)A9B*?0FIFbS(a4Ue_%Oh 你有可高見? [/quote]
l#tYQYD G.p Fl#P Ql'm
我吹下水嫁咋:haha:
`g8WBgP(T4} @ To G;]nD6f
其實要改善現況,我覺得有幾種方法都可行。
?B7WH:OcU 第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。SK.}0`vM:iY_
第二,禁止任何轉貼文章。1sV3|L*f4s
第三,於吹水版開新主題無分加。
.c$g~\WZU1V 第四,於吹水版洗版同響aio洗版一樣,施重刑。

shehboy 發表於 2007-11-11 07:00 PM

愚見認為, 如真係有片或圖想分享但無感想都ok, 可以開個專版俾呢類post, 唔好阻住想討論既版友.
W8kAb1M+e!p
VH{*])V%C9wO9N 但連續亂發post, 無分享無內容的呃分友就天地不容, 應及早杜絕.

eqhigh 發表於 2007-11-11 07:10 PM

[b][color=Blue]先高亮主題:):):)
5T A"rG8q Vs1j1lWUa )H \0BRA$O^$u{
大家可以繼續發表自己對依版既意見
!wT3d[@*o;\^u 我地一定會聽左你地既意見再進行商討-b%W D V(XVA&i
有意義既建議一律都會有分加:agree::agree::agree::agree:[/color][/b]

ch.chak 發表於 2007-11-11 10:47 PM

其實近排某幾個人勁轉貼文章4E7|N"z J\;^n
我覺得好無謂law5T MF*u ~A R
推晒d post走
sY9|.i8^lD 又既人又唔係真係多*Z] [)B"R7C7Ae
而且d post又唔係好值得討論既
/b%c.{S Z 如果等佢地儲夠100分之後收聲既 ]H1aH3X~T
不如限制一下佢地重好啦5pRCE xF4j8Lt
再唔係既將呢一區出post戈一分都轉埋0分
e'y)^&Ol|$e 咁可能會重好W3Oo/hKG
反正真係好既post
5j2R\c"c0{L R` 版主一定會加分既-B tQ"]H
咁出post戈一分, 有同冇又有咩分別

12d3 發表於 2007-11-11 11:44 PM

十分讚同呢一句"成個版d內容好冷冰冰'
a \:Pr({&~9x VR/Rf1`.Rb:[N
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-11-11 06:26 PM:
.s,m p:PL$T8t:lG A
m y"B@X+IWh 我吹下水嫁咋:haha:&I8Bc?c,oc
其實要改... [/quote]
!TF-x2T%}1a
pR/U*_ _ 第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。4o @Q?*U`i,HX
讚同, 但係感想無意義或千篇一律都係死, 有心呃post的話, 每次出post copy and paste一句"中意的話請回覆"或"你的回覆是我的力量"等, 都係白費. oUS"gZ_|iS/]
9xH+Ox$jEP S
第二,禁止任何轉貼文章。s4h_g |
咁又好似嚴得滯t mD7D [q
0ymLe.P x5^
第三,於吹水版開新主題無分加。
^W`Xg 無意見
&mi M&vzE&~Af 第四,於吹水版洗版同響aio洗版一樣,施重刑。
1R}ujpZ 無意見
#U3y @3G7{P/t
,e1Qd8[2lO 濫post動機多在於博分, 如扣回已加的分數, 濫post只是白費吧?!

SWK 發表於 2007-11-12 03:20 AM

搞清楚吹水版既定義:o  一律將無關吹水版既POST移走/扣分:dev::dev:
_K(}|#|w u2vT!b 並且將吹水版每日出POST上限降至2~3個(話明吹水版一日2~3個POST黎吹水 應該好夠:dev::dev:)

155220 發表於 2007-11-12 05:22 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-11-11 23:44:
K.z!H2M;?G 十分讚同呢一句"成個版d內容好冷... [/quote]nx!F I Y,G$b
't9^J)gv.UF
第一,轉貼文章者均需發表人感想,否則視作呃post論。
:oH k:dP?2b.h#L 讚同, 但係感想無意義或千篇一律都係死, 有心呃post的話, 每次出post copy and paste一句"中意的話請回覆"或"你的回覆是我的力量"等, 都係白費.
7En3G6vi {8gGF+r/Y9BC,K2X)a
當然,個人感想亦設字數下限,正如寫作文也有字數下限。
kx6\?\(b|#P \ 8|/nL0uQ:r
第二,禁止任何轉貼文章。
9}K2nG5F6D!r.^g o 咁又好似嚴得滯(KDvpfa kx:d8n
L&j7o2v?3l
那你認為在各種轉貼的文章中,有多少值得討論?

Asurada129 發表於 2007-11-12 05:45 PM

[quote]Originally posted by [i]kalos[/i] at 2007-11-11 04:35 PM:E(r$zpCj
0LiDu^AZ

/O)wu8oK5Z 都唔關你地版主失職事:haha:
u f9L H)g zhvC$OI0s
... [/quote]
VT V;l.l| ~*]A tJt
首先唔好意思先~~
'd.hfz@*\,["O 呢排真係好忙~~ErK!h"}N8tm,V
我....會多留意...觀察& 稍後聯絡其他版主們傾一傾先~
yd)oo$um6OD M3wPeJQp
anyway. 大家有意見, please suggest...定當商討協調..
@_ z Qs 不過...呢排真係忙到死, 不便之處請原諒
;RPW:TQ}j,@ 希望稍後能再放番多d時間黎同大家交流/商討對策~
%Esr3o B0V+{/J
G1P/T#Gp(y,xi7`0W2r                                                                 asu 上

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.