娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bigfish 發表於 2007-11-12 09:07 PM

m 記"無飲管日"徹底失敗

今日經過港島區幾間 m 記, 都出現比平日冷清o既局面, 人流係平日o既兩成, 皆因推行o既無飲管日令顧客唔方便, 寧願唔幫襯, "無飲管日"變左"無 m 記日"

edward1906 發表於 2007-11-12 09:15 PM

問佢會比你架

wer 發表於 2007-11-12 09:32 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-11-12 21:07:
pD,@&qxNA 今日經過港島區幾間 m 記, 都出現比平... [/quote]&Pp(Q#~1V iO
兩者無正接關係,唔好吹水

lastwing 發表於 2007-11-12 09:33 PM

唔係掛...我諗我唔會因為冇得用飲管而果日唔食麥記law...

托迪仔T 發表於 2007-11-12 09:45 PM

因為冇飲管就唔幫襯...唔會咁誇張掛...況且如果真係想要...佢會比你既1uj~,l}h5v0V&D5V
*n2[q5p5OL
我個人都幾嚮應佢...走冰揭開蓋飲仲好 :Pli,X@(D(]

mGNp%R [[i] Last edited by 托迪仔T on 2007-11-12 at 09:49 PM [/i]]

pkbrian 發表於 2007-11-12 10:49 PM

我今日都食m記早餐DSI,Vq@S
y7i$y*tP @^
去叫完個餐(S},`5y)mu
一野拍落個裝飲管個野度
2O,O#f-P c/AI+m 個人聽到「啪」一聲8T2hV#e;Y'Q.i
攞左支 飲管比我-.-

mj1234456 發表於 2007-11-12 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-12 09:32 PM:)y4F#g[!d#ZH5J
)_:m EE(Qk+H)i
兩者無正接關係,唔好吹水 [/quote]
Lz\H6w4d1d)g FPe$w+lC;Nk)A
應該係連間接關係都無......

enterprise 發表於 2007-11-13 01:39 AM

係唔係徹底失敗就唔知*NL:X0|"p+V
不過人地為環保
S;q:B}8T 如果咁就唔幫襯
:e-CF"dQ*t 個D人自己去反醒下啦

阿感 發表於 2007-11-13 01:54 AM

歡迎吹水:lol:

kuru 發表於 2007-11-13 06:30 PM

其實都唔得實際, 最多買一杯先比一支管, 點可能唔用飲管飲, 好易倒瀉~

vincent220 發表於 2007-11-13 06:50 PM

點解我唔知有無飲管日既?m0]7pRd
個日會無飲管係平時個d箱仔度架?i-Gl9w"Va8Ne8q%K
都係一個環保既行動黎, 支持

ch.chak 發表於 2007-11-13 09:23 PM

啱啱對上戈個無飲管日/z'z:W1V+J TF-A-H
去到m記買野食K2hv7K/MdA7m"^,F
見到佢地裝飲管戈個位真係一枝都冇_k d,l1y(N3j#g
不過望清楚d
7J _1@yc gd 原來只係用一隻杯放晒係後面
v.Um"]z TQIYT 成間舖個個都用緊飲管飲野
Q h!c;n7?A+?U 吹~~~~~~~~~~~~~~~

ronald001120 發表於 2007-11-13 09:30 PM

m記做到環保既信息la
Gn'q xj 無飲管=無人幫襯=少人食=少用紙包裝同杯=環保
GX%b T+Un m記,做得好

mocsonson 發表於 2007-11-14 02:04 AM

估唔到佢真係會倒自己飯碗

123456yyyYYY 發表於 2007-11-18 02:25 PM

半年未食過m記= =P_q4AG
佢搞乜都唔幫襯..s8o{Q-S0q_b+j1o8Od
我仲叫埋..其他fd 杯m記~
.Pz"K0uilG'sh 呵呵~
vW!d&L_5Z3h 又貴又唔健康.又唔環保..

ktkwan 發表於 2007-11-19 06:01 PM

根本m記就唔係一間環保企業...睇下佢係非洲剷左幾多森林黎養雞就知...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.