m 記"無飲管日"徹底失敗
今日經過港島區幾間 m 記, 都出現比平日冷清o既局面, 人流係平日o既兩成, 皆因推行o既無飲管日令顧客唔方便, 寧願唔幫襯, "無飲管日"變左"無 m 記日" 問佢會比你架 [quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-11-12 21:07:今日經過港島區幾間 m 記, 都出現比平... [/quote]&Pp(Q#~1ViO
兩者無正接關係,唔好吹水 唔係掛...我諗我唔會因為冇得用飲管而果日唔食麥記law... 因為冇飲管就唔幫襯...唔會咁誇張掛...況且如果真係想要...佢會比你既1uj~,l}h5v0V&D5V
*n2[q5p5OL
我個人都幾嚮應佢...走冰揭開蓋飲仲好 :Pli,X@(D(]
[[i] Last edited by 托迪仔T on 2007-11-12 at 09:49 PM [/i]] 我今日都食m記早餐DSI,Vq@S
y7i$y*tP@^
去叫完個餐(S},`5y)mu
一野拍落個裝飲管個野度
個人聽到「啪」一聲8T2hV#e;Y'Q.i
攞左支 飲管比我-.- [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-11-12 09:32 PM:)y4F#g[!d#ZH5J
)_:m EE(Qk+H)i
兩者無正接關係,唔好吹水 [/quote]
FPe$w+lC;Nk)A
應該係連間接關係都無...... 係唔係徹底失敗就唔知*NL:X0|"p+V
不過人地為環保
如果咁就唔幫襯
個D人自己去反醒下啦 歡迎吹水:lol: 其實都唔得實際, 最多買一杯先比一支管, 點可能唔用飲管飲, 好易倒瀉~ 點解我唔知有無飲管日既?m0]7pRd
個日會無飲管係平時個d箱仔度架?i-Gl9w"Va8Ne8q%K
都係一個環保既行動黎, 支持 啱啱對上戈個無飲管日/z'z:W1V+J TF-A-H
去到m記買野食K2hv7K/MdA7m"^,F
見到佢地裝飲管戈個位真係一枝都冇_k d,l1y(N3j#g
不過望清楚d
原來只係用一隻杯放晒係後面
成間舖個個都用緊飲管飲野