電話比人偷左.......
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 你點樣明知係佢?%CR7_p!nW如果真係佢偷都無計架啦..你都係同老豆講啦.. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有無嘗試o下去同佢講部電話就唔見左? 睇o下佢有咩反應? 若果真係佢做既,咁佢偷得一次,自然會心思思,想証實係咪佢,整個氹試下佢就乜都會清楚晒‧‧‧‧‧ 我反而覺得唔好冤枉一個人囉,自己找清楚先啦 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 如果真係覺得係佢又冇証據,都冇乜可以做
只能夠疏遠佢,唱衰佢 搵清楚 都係無左部電話既話:o r.Q F^ S]u)g
7L-q6X.Y%qs%e
直接去問佢啦(睇下佢反應/聽下佢點講都好) 佢死口話無 你先唱衰佢:P 反轉間屋企肯定100%係無先喇~:agree:m5ch?'s6z fF8u
真係無既就搵佢直接兜口兜面問!睇佢點?!:fight:
唱衰
為咗一部電話而去唱衰別人,唔值得:crybye::crybye::crybye: 都没办法```没证据```如果真系你个FD偷```就当没左个朋友算啦```BRO 咁呢個肯定唔係你個FD喇, 有乜理由偷自己朋友既野, 如果真係佢, 反面添呀!Q,g6p_&BE但諗計拎返部電話先好反面~ 頭先返到屋企先發覺自己唔見左部電話
聽朝一早返公司搵下先 認錯,要負責任+JL ] rO N
個fd就同佢保持距離,可以避免同佢接觸就避免啦 究竟你同個fd熟呀? 無理由無端端偷你野ga, 佢呢排有無d特別唔妥, 係唔係好等錢洗?
你有無同佢講過你唔見左部電話呀? 不如, 試下叫佢借錢比你買番個電話, 睇下佢點答.... [quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-11-12 22:09:AZ*dm;Fer
電話比個好熟嘅fd偷左....明知係佢偷.... [/quote]K:x8]0R7kRL+?
Q:`FO.j3@B
當買個教訓LA
下次見到佢講:我黎自德成7~!c\$]S%K(Z%?\
先好比佢入屋LA shanlinlla 我唔知道你咩野年幾,可能見得人少:):)djW+U0s3d
以後一定要記住[color=Blue][size=5]人性係好險惡,只有屋企人先信得過[/size][/color]:):):) 比我會直接去問佢 同佢當面對質:angry: [quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-11-14 11:10 PM:L#_Ssh
shanlinlla 我唔知道你咩野年幾,可能見得人少:):)'Qj,{ w*K|cq9A^ EB
以後一定要記住[color=Blue][size=5]人性係好險惡,只有雞雞版主先信得過[/size][/color]:):):) [/quote]Kc7idc$S"A@
4Jy[+rLM
n8j&x'J'X(d6r
:lol::lol::lol::win::win::win::dev::D
頁:
[1]
2