娛樂滿紛 26FUN's Archiver

角都 發表於 2007-11-19 11:40 PM

本人打頭d ge簡單問題

以下有幾個問題想問,希望各兄弟幫忙!!!!I4F,o8E6gL4|K

7c%E&W}*f j6Bs 1.街機頭d點至較到boost off?( 因為唔識睇日文)
dhZy9L^u i!Ux 'Tv9k'R[.c
2.土坡應該點打,係唔係全程用5波? 成日都win唔到evo男 (涼介已打到嘔)
qR4|4Z4m8M*` *J2d!|(|(~-H$Sqp
3.文太模式win左係咪有 pt 加 (因為未win過一場)*v8gQ f'H
x4l$v'e T
4.有時要換零件,要pt,應該換邊d先好
e1]"Md{ jx S:~ D%Y ??
}.F C%j;\:o6]-pf1t
本人用緊係文太ge掃把佬, ps:直路超怏

iamkaka 發表於 2007-11-20 02:48 AM

仲玩ver3...不過都答下你
b5E8x)?x8K,W[ oF 1..對戰揀好哂賽道之後兩個一齊踩實個brake直到入game...
Y])q|NE!q 2...你未熟路既全程4波先...唔好上5波住...
:S(_(cB5[@7]5MT 3..係...win左有得+....但係輸左會扣
v!hXH%oSZ![ 4..其實ver3 d parts得個樣..冇乜大分別
V*KAq)r^p 8v勝在平均....不過伊呂坡會差d...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.