娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 本人打頭d ge簡單問題
角都
發表於 2007-11-19 11:40 PM
本人打頭d ge簡單問題
以下有幾個問題想問,希望各兄弟幫忙!!!
!I4F,o8E6gL4|K
7c%E&W}*f j6Bs
1.街機頭d點至較到boost off?( 因為唔識睇日文)
dhZy9L^u i!Ux
'Tv9k'R[.c
2.土坡應該點打,係唔係全程用5波? 成日都win唔到evo男 (涼介已打到嘔)
qR4|4Z4m8M*`
*J2d!|(|(~-H$Sq p
3.文太模式win左係咪有 pt 加 (因為未win過一場)
*v8gQ f'H
x4l$v'eT
4.有時要換零件,要pt,應該換邊d先好