娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2007-11-20 10:19 PM

連LG,三星都五百,MOTO會吾會失誤左呢

連LG,三星都出左五百萬 像數手機 MLV p*z;T@ y8gf6K
UO%LL@v|%T6{W
世界五大 唯一 係MOTO係未有 500萬 像數
bzv)f&B!{(k)O #^7N)f&MQFZ
(可能出左我吾知)
PO V|-|n 2S$x Ul&O0d
佢地主力打 V 8 同  V 9`v ?+w(s*m a!i |
咁搞會吾會吾夠人玩嫁 ?Z4[JL`Y/a
-c&d5o VS B%d!e
NOKIA , SONY , L.G. ,  SAMSUNG 己有 500

CHECSS 發表於 2007-11-20 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007/11/20 22:19:+fOs!b%g?f/xyg
連LG,三星都出左五百萬 像數手機.V j9DKLQ
{&_j%vC
... [/quote]
7a$]r U|0I:ln LG出左五百萬像數手機成年叫KG920 , 同 K800i差不多時間 ................. ;)
Rq\P1QJ$n
8a8M `+H!| h p.s.samsung好似會有1000萬像數手機叫B600 :)

大家樂1234 發表於 2007-11-20 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-11-20 10:41 PM:b7D#v1K~@\'ygqE |

c/n Y8Q }:t)C B:I*I LG出左五百萬像數手機成年叫KG920 , 同 K800i差不多時間 ................. ;)LE'sd`P

b(Q3v)n%ADkx p.s.samsung好似會有1000萬像數手機叫B600 :) [/quote]
@ ]k}g ](H 無錯#I1utC{Wed(Y$I;f/?
不過我識人都話呢2個牌子的機唔好用

大優勢 發表於 2007-11-20 11:32 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2007-11-20 11:03 PM:`C~m] j#E6l

(i W0u ^:]y 無錯,Fmyf%[
不過我識人都話呢2個牌子的機唔好用 [/quote] iqB6_ xR
PX*dN Eg#Zx

` eFkl\uG :D:D      我用  LG KG300P`U8k [^T

[2q8e"Q^F 要求吾多
Q'\ Q:dL"EC5_H3q "r C0b+M'N$K8X;g
吾覺得有咩吾好用
(i"V*o0tOy /g u6U2`'\
都係睇你要用咩啫 :haha:

beingkilled 發表於 2007-11-20 11:42 PM

如果塊CCD或CMOS唔靚, 一千萬pixel都冇用啦,~ x H` T L3Y%Y%x7e*p
如果夠靚, 二百萬夠曬4R相有餘, 所以話呢個數字在手機黎講只係綽頭

CHECSS 發表於 2007-11-21 12:03 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2007/11/20 23:03:D$C/M }9Lo o
o5T-h*}7XjH|
無錯
2Bs;d%~1x ` 不過我識人都話呢2個牌子的機唔好用 [/quote]C9K-D*oJ
LG幾好用 :good:

ktkwan 發表於 2007-11-21 07:41 PM

日本內銷手機:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.