娛樂滿紛 26FUN's Archiver

角都 發表於 2007-11-21 07:11 PM

大家覺唔覺機鋪"食錢"問題和服務差?

本人今日下午去大維海x花園打頭d, 唱左10蚊,一連入左10個,大約打到4鋪到,就食左錢,部機唔work. 當然就立即向唱錢個個反映, 佢第一時間反應係:我地依度話知你入左100個,都係賠番"$1"俾你, 鬼叫你蠢咩! 正常人緊係一個一個禁入. 跟住我攞左佢俾我ge一蚊去打多鋪,點知打打下就發覺集中唔到精神, 心入面好唔服,依家玩左4次,總共俾左10次錢,你只賠番一蚊俾我,你當我細路定白痴ar! 雖然只係幾蚊,但我d錢係辛辛苦苦儲同搵番嚟,緊係同佢理論 :m6K)B F;x
N*r-_vZ
心諗:點解你地食左錢唔係賠番個金額,賠番一蚊就無事跟本唔合理,第二,上班其間竟當眾話個客蠢,你估你係邊個?有資格話我蠢咩,阿審!你唱錢咋,講禁多野做咩,都唔知自己身份就係度亂講野,抵你做死依d工,我係好平心地同講ge,當然心入面唔係禁服,跟住佢提議打俾佢老細,佢同佢老細講左好耐,最後都賠番5蚊俾我2\0x5koL,iE

QpoR7i-s(Yf
d'O&_U#y 服務行業有問題就要理,只作為機鋪低層竟冒犯顧客,仲同我講:你有咩證據證明部機食左你錢?我答:你將電源off左,又開番, restart部機緊係咩資料都洗曬!佢見搞唔掂,就打俾老細,跟本就唔識撈,之前仲理直氣壯話我地機鋪食幾多錢好都係賠一蚊架,簡直當人白痴,莫視法律,莫視消費者權益i.Z B&K8J j1}
ps:都幾廿歲人啦,都唔識撈,仲話人蠢,簡直係笑死人:D

chong2002 發表於 2007-11-21 07:35 PM

其實...你自己都要負返少少責任=.=
#Ue$g%j}*d2p"d'] 真係有需要一次入10個=.=?

ktkwan 發表於 2007-11-21 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-11-21 07:35 PM:xlby9Z:K.z
其實...你自己都要負返少少責任=.=gH"n"W-V X*j`
真係有需要一次入10個=.=? [/quote]
!E9B|/xP+Gc ` 貪得意:dev:

ronald001120 發表於 2007-11-21 07:48 PM

你做咩入10個落去Rx-n2Os.Z2T F~U
重有g V)Je-z,L'i p AP
好多機鋪都有警告3@:e*SW3m
話hang機都只不過會貼一鋪or 1蚊,y F YFf7u
你入甘多錢食左)W*z Bx R N2]#K
甘當你傻仔lor
WV&CpN[As6G 下次唔好甘做

sakura310 發表於 2007-11-21 09:14 PM

咁國有國法,家有家規
8_:w0n cuO6e 每個地方都有佢規定ge野ga lao6Y:Q+E]3FF0i
理得佢合唔合理,你都要先遵守*|AA qg'S~
咁如果哥度地方係講到明食錢頂多賠一蚊,咁都無計
F^B)~.bQV_3B 消費者權益倒不是隨便用的[4{)T0w\F
不過說態度差還可以,但我想應該不會間間都服務差吧=.=

角都 發表於 2007-11-21 09:18 PM

我點x知入10個銀落去會hang機至得,仲有傻唔傻唔係入錢就睇到:gun:,如果係,就唔駛考禁多試,個個俾d銀睇佢點入就知天才定白痴:giveup::gun::gun::gun:

角都 發表於 2007-11-21 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-11-21 07:48 PM:;kx{0M{#ri
你做咩入10個落去_C1U_/Op
重有-NH4V*i6g'Z}9Z
好多機鋪都有警告 A$X7~;^+K"O:{XkA
話hang機都只不過會貼一鋪or 1蚊
*O"wr,~1S-UO-[QP7m 你入甘多錢食左
d3`/_h[!m Q 甘當你傻仔lor
B4p"fS\ze 下次唔好甘做 [/quote]
'M5\&m5GrpP7u/t] jP{3Oe1J;E
2rq*Df@-F/P CPC
但我去個間無任何警告,有d小型超市貼d牌話可以隨時檢查顧客d袋,唔通人地寫咩,我地就照做咩,如果係,禁好多人仲惡過差人:gun::gun::gun:X v@jTid*A

r*Z7H%[7E [[i] Last edited by 角都 on 2007-11-21 at 09:33 PM [/i]]

阿感 發表於 2007-11-21 09:53 PM

機鋪仔,一般都冇服務態度可言,見慣不怪

karenmoe 發表於 2007-11-21 10:18 PM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-11-21 09:18 PM:
%b8WmO}~Yxa+V 我點x知入10個銀落去會hang機至得,仲有傻唔傻唔係入錢就睇到:gun:,如果係,就唔駛考禁多試,個個俾d銀睇佢點入就知天才定白痴:giveup::gun::gun::gun: [/quote]{({~@mV?2t
我入錢一定逐個逐個銀睇住佢有反應先入下一個J8^ U i Y W0U3P
始終食左錢唔一定會退得番 r.af7|8Z s
你話入左十蚊,邊個知,電腦problem應該係唔記依樣野既kz:|+Db
你個d錢只會跌左入錢箱,乜證據都無留低
Q:A n#k/r (q }%p~8A"K2^6X f X
anyway,佢態度的確唔好

qqwqqwqqw1 發表於 2007-11-21 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-11-21 09:29 PM:#x+Y |i[,w!E

'tTI"Zi7JQDq T&rj`8`p.p^9Ej4z
D.d.TI3mN8q
但我去個間無任何警告,有d小型... [/quote]
9s]0R;V1qA q*@
&s`D3bv wb?)v 一般人都係打完一次入一次嫁啦,3EHVRPu*Vl _3Y
學校校規都無寫唔比食煙飲酒啦,
,B.TEo KBbB 自己醒水啦:D
h+q6{ G#s 你話幾多就比幾多你,咁間機舖實執啦:naughty:
K#c m7CK)^e 你係消費者,有權選擇,下次咪唔去呢間lor~mbF/v+`.c
再唔係,去消委會投訴佢:dev:

角都 發表於 2007-11-22 12:01 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-11-21 11:33 PM: n L0y4[ |
9l:kDp~n+WN d%K2A&r

,U(R1dGr&{.MJ 一般人都係打完一次入一次嫁啦,
'y9xf?Xai ... [/quote]
2kW4@7X2v+EmD/qV
ZPf a/[qUO
s7U j3D1b%MJ^"O 唔通有證據至同佢理論咩?:mad:我會係依d地方騙個5蚊?:mad:我以前讀中學係寫明唔俾煙酒架,一般人入一次打一次,不如講一般學生唔會係堂上食煙飲酒好過:D ,一樣係番學,一樣係消費娛樂,2樣野嚟:gun:,經過今次總會去番果間咩,怪唔知得成間野d客都係得3個,計埋我,錢都攞番都廢事投訴佢,唔駛時間咩,d時間仲緊要過d錢,浪費左d時間問邊個攞番
~"FO`1Gxb }5[s a
!}?*\;ms X7Q A%u [[i] Last edited by 角都 on 2007-11-22 at 12:14 AM [/i]]

karenmoe 發表於 2007-11-22 12:25 AM

咁你都無證據,好難怪人唔賠俾你n;Bk!h&w s,iG W
若果個個客都話無左五蚊,叫佢點做生意

角都 發表於 2007-11-22 12:42 AM

唔一定有證據至係事實,我無證據都可以攞番,有證據話唔見左1000蚊就得咩,都係睇個樣同個信字,講大話有樣睇,講真話,大大聲同佢講,又唔係我做錯,驚咩,就算無證明人地都信,會唔會個個同一日話唔見錢?人地做生意都知唔對路報警,邊有禁好彩禁多人係同一間話唔見錢,機會好微

karenmoe 發表於 2007-11-22 12:46 AM

咁人地又唔識你,唔信你都好正常啫

hamsubboy 發表於 2007-11-22 01:12 AM

我相信當時阿審打俾老細, 佢老細問阿審:"果個人睇個樣信唔信得過, 額頭有無個'信'字, 仲有, 個樣誠唔誠實, 如果係, 賠番$5俾佢."
7}%{7B fY6Xe(s8L (y|(?7x!x5fJ!RP
:D:D:D:D:D:D

角都 發表於 2007-11-22 01:37 AM

我知你想講咩,禁鐘意吋人就吋飽去,笑到夠:confused:.不過我都要講番個情況俾大家,佢同佢老闆講:有個客俾左10蚊,係連續入左部機度,佢阿審聼到佢老闆講野,跟住話:係law,係law,應該係話我on x, stupid, 都無人禁做之類,係度笑,又望一望我,基本上佢全程都係禁笑,跟住至賠,全場無人support,事實上只係被人歧視,針對,就好似依個post禁,一出就被人串同ban d野, 見到人串我就想講粗口,不過我遵重e_fun,之前講過粗口,版主叫我收番,都改左,如果唔係,真係想同你粗口大戰一場7Df'b"{\']
foU _:ve kjUB
[[i] Last edited by 角都 on 2007-11-22 at 01:40 AM [/i]]

karenmoe 發表於 2007-11-22 01:53 AM

咁樣就要講粗口發脾四,難怪你俾人針對
!Q k Q2J,I2Y/XBt@
hRD&xv 我講咁多都只係想提下你,人地賠五蚊俾你係人情,唔賠係道理9of ufX`%AX#f*D
就算佢態度差都係咁話
#B,K+Vq1?U6Z2wx 唔明你點解可以講到你咁佢攞番五蚊係天公地道
r*O`$Y/@9]'s%f!_ !N sh a8? ?0N3Gg,^
[[i] Last edited by karenmoe on 2007-11-22 at 01:54 AM [/i]]

角都 發表於 2007-11-22 03:08 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2007-11-22 01:53 AM:%r$E}`DS
咁樣就要講粗口發脾四,難怪你俾人針... [/quote]
Er4wOH'g2? oE2]z K#@%X#O&Lf8P
P6d/xn-b&q
如果講粗口一早講左,睇完你2個回覆我都係加d意見,未至爆粗,我知你係好心提我,不過睇到d人一開始就玩暗吋係度笑唔服姐!d([5?J`MSl"@d
^{rO.m.Fp Zb
[[i] Last edited by 角都 on 2007-11-22 at 03:11 AM [/i]]

qqwqqwqqw1 發表於 2007-11-22 01:59 PM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-11-22 12:01 AM: cV tRRAD^
XW*|J,z7o@

5~(id~Cz,`e Erod,?#L*M
唔通有證據至同佢理論咩?:mad:... [/quote]
#u s z7c9m#aC(TC l6u8}Af)} I
我唔知你以前間學校係點樣,都係你講嫁遮,
y)T Ii3]c 係又好唔係又好,對我一d幫助都無,
E%o1i `QI:S 就好似你走去同佢理論咁,
@gh IJD2sRg 佢真係唔知你有無比部機食$,vz/^!lb*rY5v
佢唔比番你係原則問題,aFrn#s @Z-K,}
成年後要為自己做過既野負責任,Vy~*g N,b(i:k
你一次過入10蚊,食左$果一刻又唔去同佢講,
K%]pw` q 你就要承擔無得拿番食左既$既後果,'t1K\A;`^5rm.^!X.H

C-y%wMP e-P]A "唔通有證據至同佢理論咩?"0zI PpS4CTW
呢句就真係好有問題,你無證據憑什麼理論?
r#K3[t+P$y u1j yM 你拿得番係你好采,人地怕左你...
U$QR0Mt8s 如果係香港,照你呢單野來睇,你敗訴既機會好大
j ?Nj#~4D |
W6rt5z bKKa0ad 有證據話唔見左1000蚊就得咩})fb.X7`
無錯,絕對可以,
0Nb+~v,X!S nr 請尊重法律,毫無疑問法律不能保障所有, ZB0F7u"H!x
但能保障大部分,沒有法律,我們可能早就人財兩空了,vx r-jC
;o"V)T;Z1[T!O5S3W/i
人係有樣睇?請盡快丟去這種想法,F8] tvU tr
不然你總有一天會被"背刺"H!FKTH/D@^
(如果不丟的話,我祝你一生遇不到這種人,但這比中六合采頭獎更難)t$b4u^ ^1J?
"A!^gBN$V-n
用第3者角度來睇,你咁樣同勒索無分別,"D*w{J~a3@9f(@~
1毫子都係錢,3D[)[ VI{8C W
人地同你刷身而過,話你整污糟佢件衫,人地問你拿番5蚊得唔得先?k,p:Nyp~ P K
(如果你係想話:佢夠整污糟左你件衫,/Z Yh\+sl H a
咁機鋪事件人地都可以話你一次過入10蚊,整壞佢部機,
4~u mPRu$q-C6f*T 你又可以話呢兩樣野係兩件事,我唔阻止你,亦都唔可以阻止你,
:OC X]$~ 但道理是一樣的)
C |j ?(t3dc
2Q/XA`g3k$L 你嚮呢到發表呢篇野既目的係咩?討論?聽取別人意見?
;Zw8M.^_Hl 我可以答你:唔係
k#t-bwk r,F 你o既目的係要人地認同你,贊同你,支持你,'_,z1|8jw"G
同你企係同一戰線,話果班人唔o岩
p#i4ED/V2l W } DO
d4ou.e[9w)WJ-n!fN S 但請你節省少少,呢個世界唔係個個都要喜歡你, DB0P BkaF
唔係個個都要對住你笑,人地討厭你可以沒有理由,(或者說討厭就是討厭)
!x(Y!P&t1@E1\
c4|#rH]%v4@ 我打咁多字可能真係為左一啖氣,
|;aaJ3[4rO 雖然我經歷不多,我也不是"你邊位",年紀可能比樓主還少,
TQ2z zfMz \#zbd9yB 但我只想對入世尚淺的人說出社會既真實面,
Kw9W$P*g:|/I+]l 不會客觀,不會從別人角度來想事情的人多不勝數,
n,PxMhN2H"c _ \H,b,p-N"J*~O
如果看到這裡的某人同意,支持我的話,我會感到欣慰並多謝你,Fl/hx&V7G
如果是感到火大,暴燥者,請隨便,開罵也可以,這是你的自由,(? qH2tLw
我最多只能在電腦前嘲笑你(反正大家看不到大家)

角都 發表於 2007-11-22 06:21 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-11-22 01:59 PM:Su$K1|U b
"s2I qAa8rC

7ebFH h2SD/L"I c 我唔知你以前間學校係點樣,都係你... [/quote]
L]5kWc
A:|"OUyc(LD
D;sW5Gg)Rc2M 告上法庭,當然會輸,法庭要講證據,但我覺得你打禁多字,唔多唔少都有d唔服氣,我認同你某d pt,有d唔認同,無錯,我要諗下唔同人意見,個d係意見,唔係針對. 有時大家講ge野係有出入,必需諗多諗,遇到d自己唔鐘意ge說話就大發脾氣,係好唔應該ge,依d小事唔值得大家發生罵戰,更加唔應該爆粗,何況你都係俾意見,岩聼就聼,唔岩聼就算,都無爆粗或任何挑釁,攻擊我ge字句,又點會發生罵戰,如果禁小野就搞禁大,對大家都無好處,一起爆粗就一起扣分,無必要, 我發依個post主要睇下d人ge意見,睇下我做錯定人地錯,心入面緊係想得到人地支持,因為被人全程禁笑住話賠番錢,佢仲周圍同d客講,指住我話:個個人連入左10個...... 雖然d客無咩反應,但覺得正在被人孤立ge情況,上到嚟開post,見到人d意見又唔係同自己相同,就好唔理性係禁反駁,其實係好唔應該ge, 細心諗下你地都唔係攻擊我,只係意見,無必要去質疑人地d pt同想法,事件都過左一日幾,其實無必要再討論落去,人地賠左錢,我又唔追究,無謂浪費大家ge腦汁啦,如果想睇我d post,自拍個邊post左唔少相,不如過個邊俾d意見,因為我d相太少人回:(

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.