娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 啲人對賭時......................
大優勢
發表於 2007-11-22 12:09 AM
啲人對賭時......................
啲人對賭或者鬥野時
;P/eTT_AT#u
's*uv0\I&Y#c;B
一個人同一個人 講 ''我地 [side ][back] ''
O ye[}5ua5g
H7P1d}9l^#j_X
意思係另外再賭
2TP]4JerJ
eM;T7K_Z
咁 [side][back] 正英文名係乜呀
Foxcom
發表於 2007-11-22 12:13 AM
乜唔係side bet咩?
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.