娛樂滿紛 26FUN's Archiver

boysbe 發表於 2007-11-22 05:16 PM

有冇人覺得茶煲阿4 好睇a??

我本人就好中意a......果女主角咩都冇同果張哲修....d關係對白果d....好低死!!
@Xt1T8Z&kH 好好好睇.......
@k,M%TnH 兩果女主角都係超超超靚女ga!!!!!AC+R,p-Z?

no$p FAh&q6K:O [img]http://farm2.static.flickr.com/1228/526607531_127daa2ea2_o.jpg[/img]S)xB,B.X4M
zV-s$C0f,ztNA"I$O
[img]http://news.xinhuanet.com/fashion/2005-07/07/xin_23207020709274452473111.jpg[/img]e*H#hJ4p*V)i8Uk
-i%_)Wi3N W;j
[img]http://news.xinhuanet.com/fashion/2005-07/07/xin_24207020709272962036416.jpg[/img]
,fJ#Lq0tf jQNw7Z,l9D0B
[img]http://datalib.ent.qq.com/star/pic/lib/2006-03-28/20060328114753346556110.jpg[/img]^jg+Jb6AJjl
JA8O| y8eDC
[img]http://www.zjol.com.cn/pic/0/01/83/07/1830731_762936.jpg[/img]

harry889 發表於 2007-11-22 05:37 PM

好好睇架,女主角索得黎又好笑, ZB6PP _6tx
see la

5485 發表於 2007-11-22 06:59 PM

好鐘意2個女主角{9v5m8~3T:[
真係幾索!!!!
m6? M \o 我覺得呢套仲好睇過之前套交響情人夢!!X9AF0^SA ?0U#j
同埋韓藝瑟幾好波:P~["Z0^!e@E J!Dm

4u Q0hH1?6I"[ [[i] Last edited by 5485 on 2007-11-22 at 07:22 PM [/i]]

eric1874 發表於 2007-11-22 08:49 PM

唔係掛.............-_-"

ronald001120 發表於 2007-11-23 12:00 AM

第一個根本就係韓國整容女星果D樣來
[}eju VA#I 第二個我鍾意D

hongkongpeople 發表於 2007-11-23 12:40 AM

第二女主朴寒星好似全智賢咁,成個餅印咁

boysbe 發表於 2007-11-24 02:36 PM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2007-11-23 12:40 AM:
+TDlI(F[&`B!K 第二女主朴寒星好似全智賢咁,成個餅印咁 [/quote]
\8bn&GK$C 我覺得比全知賢仲靚d

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.