娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chinchung 發表於 2007-11-23 12:14 AM

小弟今日生日.....

大家可唔可以留個言??

J.T. 發表於 2007-11-23 12:19 AM

happy birthday~

ckyckk 發表於 2007-11-23 12:26 AM

恭喜恭喜 ~ 生日快樂 :clap:

大優勢 發表於 2007-11-23 12:30 AM

恭喜發財
;Ak`w'Z/v O 龍馬精神
!w8~L_y u t 身體健康
R%r(?B1J A 萬事如意
"Mh\ Iq'JZ 財源滾滾;jP9H'j GDDhIk
生意興隆(lKHcA(l.tV+F
7m.s bZ'j`H
最後係  生日快樂5uk.fSq#F0Q#T\
u8I3m4qK
:D:D9[XF].U S-XB ]
^f.c1I!z`D L$S
:clap::clap::clap::clap:

呀俊 發表於 2007-11-23 12:33 AM

生日快樂 又大一歲 @w@開心定唔開心@w@

tonykwl 發表於 2007-11-23 12:45 AM

生日快樂, 溝多d女~!

自由神 發表於 2007-11-23 12:54 AM

:love::love:[size=6][color=Blue]生日快樂[/color][/size]:love::love:

shehboy 發表於 2007-11-23 12:58 AM

生日快樂. 做啲令自己開心既嘢啦.

雷鳴仁 發表於 2007-11-23 01:29 AM

生日大快樂 !!!!!!!!!!!!!!!!
0sH"G t |iF!w&R-I 祝 日日是好日 !!!!!!!!!!!!:clap::clap::clap:

Maxson85 發表於 2007-11-23 01:46 AM

~生日快樂~

head 發表於 2007-11-23 02:01 AM

[size=5][b][color=Orange]恭喜:clap:恭喜:clap:  恭喜你有喜:lol:  
.LA;G rov?]
iN?y V;Q :cheers:生日快樂:cheers:[/color][/b][/size]

BOYDWAN 發表於 2007-11-23 03:13 AM

[size=6][color=blue]chinchung[/color] [color=red]生日快樂[/color]:clap::clap::clap:
m8O5A8t3R8pQ/Sv [color=green]祝你身體健康,日日開心:D:D:D[color=purple]
&Y'z}*ebZE 版友你唔駛客氣咖,我地最鍾意賀朋友生日,多d 參與我地啦[/size][/color]6v/kdA5EJON
:cheers: 

supreme12 發表於 2007-11-23 04:33 AM

日日开心```身体健康```

155220 發表於 2007-11-23 09:11 AM

祝版友你生日快樂,今日事事如意。

sk 發表於 2007-11-23 11:36 AM

[quote]Originally posted by [i]chinchung[/i] at 2007-11-23 12:14 AM:
6w&o[:K?B7w5oTI8t 大家可唔可以留個言?? [/quote]zP!kqW~'St ]

(A,@/D g}No'o/D8T :W?SP3X?k
可以 !  Haapppy Birthday la !   
i{ [^.N&P5O #r(V'g a2F }&U
[url]http://www.youtube.com/watch?v=yj6cbM-h8xg&eurl=http://www.squidoo.com/happy_birthday/[/url]c:JT Au f l

Z8N \MO&H :lol:&U:R#f8c@*_+XC
P,X7^J ^.qs;L
[[i] Last edited by sk on 2007-11-23 at 11:38 AM [/i]]

米多人不怪 發表於 2007-11-23 11:40 AM

:clap:[color=Red]~生日快樂~ [/color]:clap:

vv1668vv 發表於 2007-11-23 11:49 AM

:clap:恭喜恭喜 ~ 生日快樂:clap:
9L*U C5WV'T8D&^4r#e 祝你 一年開心過一年 ,事事如意。:good::clap::D:D
:{X S'U`&K ot
O2r J6{y/f;Zv 恭喜恭喜:)

harry889 發表於 2007-11-23 05:18 PM

生日快樂.jNW vVS]3i^
又大一year la,讀好d書呀

haukwankin 發表於 2007-11-23 09:45 PM

happy birthday!!!

edwinlky 發表於 2007-11-23 09:49 PM

[center][size=5][color=Red][b]:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:(@-A'j@U {X"SX
Happy Birthday~~~~
4H+M&R9pX|i;M5I :cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers:[/b][/color][/size][/center]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.