娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pb051105 發表於 2007-11-23 10:08 PM

點解我睇唔到呢度d短片既 ? 希望好心人幫解答=3=

點解我睇唔到呢度d短片既 ? 希望好心人幫解答=3=C(ml)MX
如上題..唔該大家幫幫手教下我 !!!

ckyckk 發表於 2007-11-23 11:38 PM

你用邊隻瀏灠器上網 ?

lawchunhin 發表於 2007-11-24 12:05 AM

我用firefox 都睇唔到

ckyckk 發表於 2007-11-24 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]lawchunhin[/i] at 2007-11-24 12:05 AM:/A#\C8t gX
我用firefox 都睇唔到 [/quote]
{'\6K+{[
`7s0b8cOibt J 我都係用 Firefox a$tZd^W @:O[n
.c&auO:xy
但係我睇到 :naughty:
%j+Q3hh r d/Ev,b1nV"}
自己入去研究下 : |/y9@?"m-t?q
H(T GO,{W
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=147182&fpage=5[/url]

kuru 發表於 2007-11-24 01:00 AM

你係咪唔夠分download呀?

pb051105 發表於 2007-11-24 02:37 PM

唔係dl呀,就咁睇都睇唔到"C9Iq;{4DJOfzw ue|
我用IE上網架..a@|D(Q;y^ uQC
唔該幫幫手 !!!

kuru 發表於 2007-11-24 03:45 PM

用IE應該睇到, 咁你可能要FORMAT部機,裝多次WINDOW同新版IE LU~

pb051105 發表於 2007-11-24 09:28 PM

唔得呀..幫幫我啦=0=

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.