娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2007-11-25 05:05 PM

你地班死仔包小心啲呀

:cry::cry::cry:]
.f!BC.g bBl
7mf9M(pWE4c@ 做野時懶得飲水
9[ B3p-^3Sw"tzP
GQW3L zC&M"a$@ 人請食野又食
)l&cu n.}?&H
l'r gCd Q 又無飲水清一清把口 X] S2?6w0s3w D-A

2zRtd;~4w"X .....左上 最後智慧牙 蛀左呀2o&a4ZO@L{x^

m _,H"[[l 發覺時 個蛀口吾係好大  想去 保牙y0c|O @-XX!X
z nJ p s n+kF/B
點知個 牙醫 話   
q,l XY)b
Q9qj Q*o3H ke 你隻牙係最後一隻
?SZ'a-_cS:G &v2E:|u c
無法 幫你 保   
M2aLn je
{^J|!{T'h BqI 要除掉 Yj vV Z;V;U/m@m
9y`U-mG*e Vld&G e7t?
我未準備好 所以未除#wN$Y(c,k2~"J}%A!T
dP#rAW8jFR6U#V
但係而家越來越大 個蛀口
&z{c+_5x
a.K-~9S.o-G } 因為有 蛀口時好難清潔乾淨
h/p{pb
,zv;Lr&I 你地記住呀bCJI5J:su W
u"e8RX|6n `f
唔好 吾飲水 呀+c'^J1sX`j
F dOXg Ha0U a
有時間,,,,,,,,,,,,唔係 就算無時間
K\(l0vqh Mg:GY 'jtu1W"V8J
都要飲口清潔下個口呀
{\8j;N/]f/_ :cry::cry::cry:

大優勢 發表於 2007-11-25 05:21 PM

重點係 ~~~~~~~~~?(o6JKy _yrvL

W4Y)b&w~1Q#u 要蛀都吾係蛀最入嗰隻
d;ZT#B^p pcC #a#{\CGsK
吾係保吾到嫁

勇勇 發表於 2007-11-25 05:24 PM

少三兩隻冇咩野所為啦

sky308 發表於 2007-11-25 05:34 PM

我日日起碼飲兩枝750ml既清水 l6EO6m+n
多謝你既提醒~

kuru 發表於 2007-11-25 05:46 PM

你蛀上面果隻智慧牙都好d, 如果係下面果隻痛到你死都得,K-~| hz;eU9w^
你咬一次野, 真係可以痛到你流眼水, 果種痛好難用文字黎形容~

chong2002 發表於 2007-11-25 06:17 PM

其實係咪你無刷牙或者刷得唔乾淨ja?

kaikai886 發表於 2007-11-25 07:16 PM

我下面最入果度都蛀左...結果蚊埋

艾力克 發表於 2007-11-25 09:28 PM

智慧齒剝左去有咩問題呀? :confused:
roWm"k 不過講真, 我真係好驚剝牙, 蛀呀等等, 所以我都飲好多水 rY#C fGZ1Xx
希望你冇事啦 :o:):):)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.