娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kuru 發表於 2007-11-26 09:23 AM

百 佳 恢 復 免 費 派 發 購 物 膠 袋

百佳超級市場宣布腰斬推行不足一周的減用膠袋行動,恢復向顧客派發免費膠袋,亦不再要求索取膠袋的市民捐出兩毫。百佳發言人表示,有關計劃一推出即引來多方抨擊,管理層有見及此,決定「多一事不如少一事」,終止此計劃。4\3WE7v X2}8H:R8] v
百佳上周三起推出一系列減用膠袋措施,包括不主動派發免費膠袋,如顧客有需要,百佳會提供全新的可循環再造及可被生物分解的膠袋,但顧客每索取一個膠袋,會被呼籲捐出兩毫支持環保工作。
CWD0}H[s
5R[-nDl 百佳昨日直至下午,超市的員工仍有主動詢問顧客是否需要膠袋,並呼籲顧客捐出兩毫,但至晚上,有顧客在小西灣的百佳分店光顧時,百佳職員未有再主動詢問顧客,亦未有向索取膠袋的顧客索取兩毫。
DF$uZW)Ic!W 5Dt!NTWZQk,m
百佳發言人強調,終止此收費計劃並不影響整個少用膠袋計劃,收銀員會主動鼓勵顧客少用膠袋,其他獎賞計劃仍會繼續。KV/~)t#g/q)@g^

+Pxy|Y"MlT_ 綠領行動總幹事何漢威指,今次事件反映政府有需要加快立法工作,令市民有清晰的膠袋收費計劃。_Xihyi
Nk[2qy[#s$d2a

v5w-} c4]D+c0@^1Wh7jy f 唔知係咪太多投訢, 所以咁快取消~

toy739toy 發表於 2007-11-26 11:32 AM

笑死人:D:D

逃犯2 發表於 2007-11-26 11:54 AM

點解

點解只有小西灣,小西灣邊有百佳:P:P

SWK 發表於 2007-11-26 01:45 PM

佢原意係好既  夠環保麻  但係最衰佢做埋啲多餘野:haha::haha::kicking::nogood:

Triangel 發表於 2007-11-26 01:51 PM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2007-11-26 01:45 PM:
1kQ)TB L#K D6f)Z7_Q'U 佢原意係好既  夠環保麻  但係最衰佢做埋啲多餘野:haha::haha::kicking::nogood: [/quote]YMzMp
|!R:S7C8xvD
"l(n0|l.V2u| tK
原意係好點會係多餘野:naughty::confused:

155220 發表於 2007-11-26 05:19 PM

朝令夕改,不知所謂!

chong2002 發表於 2007-11-26 06:00 PM

乘機博宣傳
B+U*n dj}"B6{xr 俾人踢爆左先肯停

winwin^o^ 發表於 2007-11-26 08:53 PM

其實這間超級市場可能收到顧客投訴太多才下這决定。
3S(gv.vS'^"| 以前香港都好環保,落街買宵夜都攞個保溫水壺,
{f!Q$`E 只不過現在人人習慣這個模式,一時唔適應才會這樣反感。:haha::haha:

雷鳴仁 發表於 2007-11-26 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]winwin^o^[/i] at 2007-11-26 08:53 PM:o7l4WezfkJ
其實這間超級市場可能收到顧客投訴太... [/quote]3F1UPtka

?Z ?1W.PcT0p 以前人人都窮 , 咩都慳得就慳~nf ]{2_ ZS
反而而家物質豐盛 , d人咪唔差在lor~~6`B e CQ v7Cz
其實環保個concept係好 , 又慳錢又可以保護地球 ,
6Y F(\P.c 不過唔係個個願意花心思o係哩d事情上 ,-SylW(|2q~ m
情願俾多少少買個方便...唉

ch.chak 發表於 2007-11-26 10:29 PM

報紙話有少數立法會議員,好似張超雄 (頭條)F3Ner"Pc k;_
出黎話呢樣話戈樣ux dE#Pu%U
又話要百佳交代捐比咩人X/x4L ~3uN iaV2my
所以百佳先停#jT DRX4R,n7c
"} G%lLz)X.cE
我話呢班人都多舊魚
Zf1F+Ad.UVt D"B 人地渣到正話賣$0.2一個膠袋都得啦(FF@'cDJ
捐錢都攪人
Qvo(Es@HAK 不如攪好d香港啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.