娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jlinv2002ken 發表於 2007-11-27 11:04 PM

扁平足問題

呢度有冇人有呢個問題呀??
GAq:S Q 我係中學時期其實已經發現呢個問題
"ZI6c+l&`y 但由中一開始差唔多咩運動多玩(係熱愛個隻,由其係籃球)
?&BqQ.W(k3A 由於一路都無咩特別,亦都唔痛,所以無理佢zN,V5Y+W P.m td
但係自我中五畢業,之後即刻出黎做左三年野(廚房,需要長期站立)
:P0J8CLecl 自上年年尾開始開始覺得痛,初初認為只係攰得仔L3Vo(G-q Q7o@
所以一痛就食消炎止痛藥(一粒頂到大約十個鐘)
)?8q,g&qT/` 呢個情況維持左大約兩個月(食食下唔食番唔到工)(因本人有財務之問題每月要供款)
I S [:HT"S6GO i 終於到左今年農曆年既其間頂唔順(到呢個時間為止都係腳板底痛,其他無咩痛)
)W!T@&j B~`1vk 休息左一個月,好番的諗住再做番,由三月做到六月,^~(g K0f~g~@hK V
痛既情況加劇,(因我讀書時已睇過政府的矯形科,做左的鞋墊,個陣唔痛無用)
g1e0])a3ayh 跟住攞番出黎用,點知都係無改善,仲嚴重左..pDTrz)m%^3S _
由腳底少少痛到腳腕,腳爭,成隻腳掌都痛,1j%u]&D`%_!u#j#S.xT&m
一企得耐的右腳既腳腕仲會腫得好緊要..
c^on7n"A3w+Q 卒之有一次係做野時候太痛痛到行唔到,入左醫院住個幾禮拜9_{{R0i4kCi
咩都驗過晒都話無事,淨係話腳掌內側增新左兩粒骨仔,
7XM6F*g,qpo 驗極都唔知點解咁痛,照x ray又睇唔到
Pk`WG{_H}yh 個時我腫個隻右腳腕已經’梗‘左郁唔到&K#x y3O+J2Sb R
之後出左院,自己去私家睇骨科,照磁力共振,照出黎話我有兩條’引帶’發炎同積水_K0X'Zf)T4Z!V,Yg
食極消炎藥,敷冰都唔消腫,盤骨呀,腰呀都開始痛,試有一排連訓覺都痛到訓唔到l|u8@a
隻腳痛到抽住晒,仲痛過抽筋veU4K0j*F%J.jq
到左今日十一月二十六日了,我亦都就快二十一歲了
e!KHU3M t)Uni3ezaN 我隻腳都差唔多腫左大半年了,係其間我亦都試過好多方法/]rL_X|$^
針灸,推拿,中西藥我都試過了,效果都不太顯著t!Qh3L+~~@ \^
現在足不出戶,每星期只是出去兩天,一天是覆診中醫,一天是到醫院做物理治療)^3FDy1a
每行一步都要攞住支拐杖,係得幾百呎既屋企都係...
E2cE ]G` 唉,,我得二十歲咋...唔想成世都係咁呀.
7M.bB,R"d_| 出街揸住支拐杖,好多人用的岐視既眼光望我...個的感覺真係十分難受../Z0i Ibl\.w@-p.S z
我唔希望發達呀or有的咩,我只係希望快的好番,出返黎做野,承擔番自己既債務
Bdk8ey U 做番的自己想做既事,而唔係依家日日咁係屋企成個廢人咁要家人照顧,服事
S0V%~\:k { 唉我就黎咩意志都無啦....
:HiE:G7Z5SFE(fy 我今日上黎除左想話俾大家聽扁平足呢個問題千祈唔好忽視
I:P2W+q'~$Ibud 應該由細個開始就要矯正,如果唔係就會好似我咁..
;|P0B}lyY,H 多的留意下身邊既親友,小朋友,唔好比係個問題影響
Li(P0z}S!c!HH 唉....想問下咁多位網友有無的類似既經歷,
@J3Q)v7CgZ 抑或係有治療既方法(因為到依家的醫生連我除左係扁平之外就完全唔知我仲有咩事會影響到咁多地方...請大家多多幫忙...

衰貓 發表於 2007-11-27 11:35 PM

我由細細個開始已發現自己有扁平足,但到依家三十幾,都無乜問題,只係行得太耐會有啲痛,亦無用鞋墊,無乜大影響‧‧‧‧‧'JHv7}5w.A0n s
每個人體質都唔同,唔能夠一概而論,你有無試過睇針灸?我有腰痛既問題,之前睇過好多次理療都無乜大幫助,只治標唔治本,但睇完針灸就好好多,所以建議你睇針灸‧‧‧‧‧5j C;R$KB]*D

}6P4{6R_0N1` [[i] Last edited by 衰貓 on 2007-11-27 at 11:37 PM [/i]]

kinkin66 發表於 2007-11-28 12:02 AM

我都有輕微扁平足, 但係一路都冇睇過醫生, 只係行得耐或者企得耐會有D痛

kakeidevil 發表於 2007-11-28 12:19 AM

扁平足成日聽,但其實我都唔知咩黎...:haha::cry:

衰貓 發表於 2007-11-28 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-11-28 00:19:rx#MrLX(gFK
扁平足成日聽,但其實我都唔知咩黎...:haha::cry: [/quote]0t"Xo+{$V'x"A2k
q5I#d W6Ym&n
+?zN!aT r+x4U
搵咗少少關於扁平足既資料,你可以睇睇‧‧‧‧‧!H+N4@eA,L
[url]http://www.chiropractors.com.hk/Flatfeet.htm[/url]

clkgtr 發表於 2007-11-28 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-11-28 12:19 AM:
1X~A(h0{ 扁平足成日聽,但其實我都唔知咩黎...:haha::cry: [/quote]
T#MT^R | ov(J,Sg_9^
扁平足即係腳板內側會貼平地下 e3Hj/[-N#g}c,k\R!x
而正常腳板內側係會同地下有少少空間

kakeidevil 發表於 2007-11-28 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2007-11-28 00:45::J4ig*Ge \E

;Kg P}i+c3E%TM-v +H S B A Z[k8KT
搵咗少少關於扁平足既資料,你可以睇睇‧‧‧‧‧*Td6A7b ]R
[url]http://www.chiropractors.com.hk/Flatfeet.htm[/url] [/quote]
5O9@`&?sr(W
B$JPEO [quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-11-28 00:45:
`Ce.GN)u$| r q "l/H4j4h c4}#[

,Z6`7_!i)} 扁平足即係腳板內側會貼平地下0@~9v ^7ao)V
而正常腳板內側係會同地下有少少空間 [/quote]yg-D'|,_f*MP

2y&^${ B }#L2QH0f3rX&p 咁我唔係嘞...:haha:

stray_lamb 發表於 2007-11-28 05:56 AM

如果你已超過13或14歲(從樓主的留言看,當然是超過了…),對不起,已是沒有方法可以改善的了,就算是在13或14歲這個發育初期,效果也不會太大,只有在幼兒時候(6、7歲左右或之前)開始,才有根治的可能,這是我女兒的醫生說的。5Z[t@(n6Itbe

EO wA^6plD 如果有板友的小孩有這問題,提議可到寶血醫院,那裡有這專科,我女兒也是在那裡醫治的,其他私人醫生當然也有這方面的專家,但收費應無寶血那麼便宜了。

pron之達人 發表於 2007-11-28 09:37 AM

咁樣踢波果陣!斬波會唔會勁d呢?

pang134680 發表於 2007-11-28 04:40 PM

咩黎ga=.=.........................

極樂 發表於 2007-11-29 12:19 AM

[quote]Originally posted by [i]stray_lamb[/i] at 2007-11-28 05:56 AM:
}A0k5p ^\V2A r 如果你已超過13或14歲(從樓主的... [/quote]^ s&SO3W/kqB
;@&N$p y1gT w;}
幾時要帶bb去檢查丫?
W/yTw)r`|DO5hdw5M 我都擔心bb有呢個問題......
9Be+g6p1t&eNq{ (不過佢仲未識行)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.