娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2007-11-29 05:35 PM

[轉貼]最新香煙包裝...還敢吸嗎?

很好的宣傳手法:dev::dev:

dcdcsfxc 發表於 2007-11-30 04:17 PM

.......
cf^+PB&@6i 咁樣仲會有人買佢地出個d煙咩!!8i P9BuNw S
間公司低b?

boysbe 發表於 2007-12-1 12:27 AM

倒米........

clkgtr 發表於 2007-12-1 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]dcdcsfxc[/i] at 2007-11-30 04:17 PM:
~T:GCEdF .......
4xnEOAZ 咁樣仲會有人買佢地出個d煙咩!!
Iz+h CM2Yc 間公司低b? [/quote]ZeG5CHO"JC

K~6KF\*L#s X} [quote]Originally posted by [i]boysbe[/i] at 2007-12-1 12:27 AM:h+M"Yg4QL
倒米........ [/quote] \)t&vL]*\x(?\0p o
.aT(sxyA
呢d 應該係外國既法例規定
N7Vl]xdQ;QeD(n 所以既香煙包裝都要印上呢一d 既相片
*Yz2FD~:}{"v 以阻嚇吸煙人士, 而減低吸煙人數

YingTung 發表於 2007-12-1 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-12-1 12:35 AM:
Fi/c-{DA X-|`Fp6e@2K

%w o p^l"ZG _%yB ,Xw'xPL:H`3wD,e?

?l)V1k/Bd`#F 呢d 應該係外國既法例規定P&|P/Te[({
所以既香煙包裝都要印上呢一d 既相片8g l.wv s/vR|0yb
以阻嚇吸煙人士, 而減低吸煙人數 [/quote]
"`-Q:lj8s:tTX SXk
k \ P%U?7jZs 好明顯佢地唔食煙...

lookityourself 發表於 2007-12-1 01:27 AM

比我見到我都真係唔會食

echola 發表於 2007-12-3 03:10 PM

PG 家長指引喎... 十分驚嚇:eek:

vv1668vv 發表於 2007-12-3 03:13 PM

每個人接受程度不同。。。
:Pj1VSt 如果有D 可能令人不安 既 照片。。。
$Yh xm;c#c%Z_R 加番D “提示字句” 會唔會好D 呢?

simon1992003 發表於 2007-12-4 12:17 AM

就快冇人買煙- -

勇勇 發表於 2007-12-4 12:29 AM

[quote]Originally posted by [i]hidicky9[/i] at 2007-11-29 17:35:"H];N\N6U3?
很好的宣傳手法:dev::dev: [/quote]
)@;ZY~Wy3q3[b9g)XTN 有腦嘅都知道唔關煙草公司事啦,好明顯係政府話事啦:sleep::sleep:
e kE:g PdAN'P 如果係煙民又點理D廣告喎,你估D廣告會影響倒人唔吸煙咩:kicking::kicking::kicking:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.