神探
今日一上畫就急不及待仆o左去睇,真係好精彩,韋家輝的劇本寫得神化,杜sir亦把故事拍得出神入化;HiT*P"sAL
Wx"V"uCQ:bwl
電影主要以劉青雲演的"神"探的查案過程為故事軸的,可是故事重點並唔係查案懸疑,+{4z,X/\-Wc z
而係想講每個人心裡陰暗面
故事唔多講,最想講下映像上o既處理;不能不配服韋家輝天馬行空o既想像力,
竟能想像到用七(八)個演員去演一個角色,這種創作力在香港影業相信無人能及;PnGU Hnky0G
r(A9BZ,M-w
而杜sir將這個概念映像化的現出,亦充份表現出其出色的電影才華;用多個演員演
-OU:N6TK]z
一個角色的戲份在電影中出現了很多場,但係杜sir都能一一駕馭,把時空交錯的場%j K!x j[ jx'u
}Ko*L'~3N y4Aa
面拍得井然有序
演員方面,劉青雲的演出真的是無可再挑剔;不過令人意外的反而是劉錦玲的演出,
XY?im7}0fh%f
印象中,她的演技只是平平無奇;在"神探"中,她的戲份不算的,但及人留下很深印象,
x I4X}9\)^
似乎是導演的功勞6i*bA2}H
4A8j5Gs9Y(BJq}*B
套戲有少許怪雞,未必適合一般看慣主流片的觀眾,所以我都唔敢大力推介,但對我來說真係
非常精彩 但係套戲點解要列作3級呢? [quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 00:09:
但係套戲點解要列作3級呢? [/quote] i~7Gu(_D#_g
其中有一幕劉青雲將自己的耳朵割掉O*Y(Bc4@k
其實如果將呢一幕拍得冇咁到肉就可以2b上映,對劇情都冇大影響(表面上)
8|^`%qU,i_
但係導演依然選擇以三級上映,放棄學生市場,呢種堅持對觀眾唻講算係好事
[[i] Last edited by 阿感 on 2007-11-30 at 12:16 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-11-30 12:05 AM:c?~0jBjn"Y
竟能想像到用七(八)個演員去演一個角色,這種創作力在香港影業相信無人能及;
[/quote]6A+})d F*JAJi};d
lhA;H8qnIp7\b
我未睇呀,但你呢句令我諗起尊古錫既<致命身份>,/?aI,B] |-Lc8G
入面都係由七(八)個演員去演一個角色...
唔知似唔似呢... [quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 00:58:v7rg%v*\6w
我未睇呀,但你呢句令我諗起尊古錫既<致命身份>,
入面都係由七(八)個演員去演一個角色...1j+J*Jl/t2]4g$l
唔知似唔似呢... [/quote])b+}7V [3}5S$g6^ _X
M\7v3sw X;e
呢套我無睇過,可能似都唔定
如果YingTung會睇神探的話,希望可以o係睇完後同大家分享一下 神探製作特輯:
[url]http://hk.youtube.com/watch?v=aDw_swL8F9Q[/url]
全部共5 parts,可在相關影片中找到 好認同樓主嘅講法,咁天馬行空嘅創作,真係服左佢地,
(G&^$}!D+d
今日去戲院睇,之前完全冇概念,唔知套戲講咩, ~aU.A"bE$k-O.hi
O#gvj*?@P#`VfL
但一見到7個人做一個角色嘅時候,真係想即場拍手掌:clap:
tl v3E%Eu
內容唔多講喇,我睇完之後係度諗,如果都係韋家輝嘅劇本,但唔係杜SIR拍,
g3i?#p%Z;Kk
會唔會有咁嘅效果呢??
頁:
[1]