啟德機場跑道關燈儀式
舊機場關閉o個日令你勾起咩回憶呢?)b;W\'L5Yd[t
我o個一年睇到覺得有d可惜 :o+q6e0[4BSdw4R,gN2f
)E v"_\|(Aq WK.j
沙田以前o既roller場 [賓士] 大家仲有冇印像呢? :confused:5a"lP|%H4kf5k"H
宜家問o下好多朋友都未去過 有d覺得我係吹水 希望有人記得佢啦 :(
4Yx3zZ#x(E:]wk
;z;f7lL(I e'e-Tl
[轉載]
[img]http://f20.yahoofs.com/hkblog/GUARxS6TAhh9H5dncDiLgNoUePDH5g--_1/blog/ap_20070608081202736.jpg?ib_____D2_a2F69d[/img]"^1uI'Z] z0Ky/J
DMA-B6K
[轉載]+]8Uqq&Up1`,dB f$VBq[
[url=http://hk.youtube.com/watch?v=1QHAvsWzq3w]http://hk.youtube.com/watch?v=1QHAvsWzq3w[/url]
頁:
[1]