娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [轉貼]生小孩的過程...
hidicky9
發表於 2007-12-3 05:41 PM
[轉貼]生小孩的過程...
我覺得係係度教人生小孩的過程
:Nm~2]`2|
係地鐵貼張咁野 都唔知囉嚟宣傳嘜
bm0\Fr(atJgB
0tc9s,y~at^
係日本
'L#p_}-MSaS"Vg
有無人知講咩呀:confused::confused::confused:
gn00987333
發表於 2007-12-3 05:44 PM
照睇應該係性交優先席