娛樂滿紛 26FUN's Archiver

likelikepp 發表於 2007-12-4 01:41 AM

雙彩虹

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

van仔魚 發表於 2007-12-4 09:01 AM

你又見過呀!我果日係大埔都見過呀!
'F!ZS'E'NS 不過兩條都係得一半!仲要交叉咁擺!不過都好好睇!

極樂 發表於 2007-12-4 12:13 PM

[quote]Originally posted by [i]van仔魚[/i] at 2007-12-4 09:01 AM:
0g'VZ5X$^E$[ 你又見過呀!我果日係大埔都見過呀!!p B x_{*lV)q4f
不過兩條都係得一半!仲要交叉咁擺!不過都好好睇! [/quote]
Zh#c5Y!gX~z
%o)eov1B c+YY2l%~ 好明顯佢只係搵D相出黎貼.......3Bu'Az4R(D

F&c"inc&Z}:l.t 一生人暫時都係見過兩三次彩虹.......
L1Pxx fJ%S "雙彩虹"唔知有無機會見:P
+B0{;od$v-c&bx 細個仲要俾人厄...... Kn;A['H(D*{7n {
你唔好指住彩虹丫!! 會駝背架!!!!
p#Dx)u1@ZxW (因為我指左, 自始我行路腰骨好直.....因為驚駝背~~哈哈!!:haha:)

likelikepp 發表於 2007-12-4 01:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

loklok117 發表於 2007-12-4 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]likelikepp[/i] at 2007-12-4 13:27:
%eOR'ro qy)D ~x-\5Bp g2hz

V/h0X/_*U$G}u if u dun like my post , just shut your month !! [/quote]
J6JkM3Gj 我都鍾意你個post
E W;}9]yl 上個月去旅行
%A9aE h-F"l3jKx 係瀑布上空都見到彩虹:agree:-V+AI6L5o*dY
不過你唔可以成日只係post野9u)b6FOr$G
唔發表你自己既意見ka ma

likelikepp 發表於 2007-12-4 10:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kailoksiu 發表於 2007-12-5 07:47 PM

!!

我都見過0oy^(dUM-SF5^*J
係HOME 對面座山 FAO m1} IRM zF
果時落緊大雨
*x#D-j,s ^$SD2Q 但係又未成個天都黑曬v&~fX_5A
係幾令

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.