雙彩虹
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 你又見過呀!我果日係大埔都見過呀!不過兩條都係得一半!仲要交叉咁擺!不過都好好睇! [quote]Originally posted by [i]van仔魚[/i] at 2007-12-4 09:01 AM:
你又見過呀!我果日係大埔都見過呀!!pB x_{*lV)q4f
不過兩條都係得一半!仲要交叉咁擺!不過都好好睇! [/quote]
好明顯佢只係搵D相出黎貼.......3Bu'A z4R(D
一生人暫時都係見過兩三次彩虹.......
"雙彩虹"唔知有無機會見:P