hidicky9 發表於 2007-12-4 04:50 PM
[轉貼]今年換了新投票箱.你會去投票嗎?...
嘩:drool::drool::drool:
)I*cLo(?z
!D8w"]S/Q|X
4q3rV&`I_j1o
我投呀 無人會唔投:dev::dev::dev:
勇勇 發表於 2007-12-4 04:57 PM
:drool::drool:我一定會即刻登記做選民:drool::drool:
kailoksiu 發表於 2007-12-5 07:52 PM
嘩
個投票箱禁勁
b0fa5FW9[q_2|
m1J'|
緊係要去睇睇LA
頁:
[1]