唔知點解...好想同大家討論一樣野...
今日放左學之後去左補習...補補下習..d 呀sir/miss會無啦啦講左d"爛gag"...
個陣...我就覺得"爛gag"呢樣野...好似已經左融入係我地個社會之中....F6yr ~k4uIq
好似隨時隨地...無時無刻...梗有人會講...其實爛gag既定義係d咩來呢??
]%cP\ ^V7^({
而且...聽聽下..d爛gag好似有一個演化既現象咁...由一個故事 / 場景 /
字音形成...到左宜家..開始有一個"轉型既現象"咁...開始由問題既形式
來出現...W2I"? B0t x"MT5w/h