娛樂滿紛 26FUN's Archiver

無奈 發表於 2007-12-4 10:45 PM

唔知點解...好想同大家討論一樣野...

今日放左學之後去左補習...
fuR$T-n"q)M 補補下習..d 呀sir/miss會無啦啦講左d"爛gag"...
8Ah/I"S V:@2k8G
,T%h1H#`L ] 個陣...我就覺得"爛gag"呢樣野...好似已經左融入係我地個社會之中....F6yr ~k4uIq
好似隨時隨地...無時無刻...梗有人會講...其實爛gag既定義係d咩來呢??
6{\:fh'Z2W ]%cP\ ^V7^({
而且...聽聽下..d爛gag好似有一個演化既現象咁...由一個故事 / 場景 /
'A"az^!R7i:o{ 字音形成...到左宜家..開始有一個"轉型既現象"咁...開始由問題既形式
$B:^]1H&}$E? 來出現...W2I"? B0t x"MT5w/h

T&BL,z/M#|$a] 例如..."菠蘿係黃色...咩蘿係綠色??"
D1U&?M X_x] 又或者..."吻百蜜..係男定女??"
kLg[Z"T w
6ts`6hR.qb N 有時聽到都幾好笑...我覺得...佢地諗出來既方式..係佢地先諗到個答案..
%BCf7X/m P!`e"T i 再推敲出一個問題出來...即係....
+x UPM"p "所謂既答案--------->風馬牛不相及既問題"
~U$LJ2k5S0~c!t
2tNf:of#w5b 唔知大家對於爛gag呢樣野有咩睇法呢??你地又點樣定義呢??
el)c;\T0n,YD no
f\7HAK,^ 以上全部都係我打出來...並唔係轉貼...

七星天使 發表於 2007-12-4 10:47 PM

講"搞爛gag"出黎*JvcZ G.A7Z
其實都係想搞下氣氛,,'NQ.m5d vk/`,?0L
大家一齊笑下,,sZ:TG.R A
冇咩特別

衰貓 發表於 2007-12-4 10:55 PM

爛gag既然叫得做"爛",當然可以完全無上文下理,狗屁不通甚至於九唔搭八,所以,絕對可以聽完就算,完全不必費神去考究‧‧‧‧‧‧

goodtime 發表於 2007-12-4 11:18 PM

首先要搞清楚一點
*j5R1k3}SB]#n6\)c5A 搞gag同搞爛gag係兩回事2r L'KD*AGx!N4G
搞gag通常係講者預左講完大家會笑 a8^*Mmj$Kug6U
搞爛gag係可能d gag俾人講過十幾萬次, 又或者得自己先識笑
$hj:H!M-Go!F 仲有一d, 爛過爛gag既gag, 就係大家根本唔想理會*Yd,jLo;U9\5[p+dH1b8U

j)ZW_ @2J { 所以搞爛gag未必引到人笑

12d3 發表於 2007-12-5 02:32 AM

同一個gag出自不同人的口中, 會有不同的效果. 這就是魅力的差別.

loklok117 發表於 2007-12-5 09:14 PM

睇下用係咩情況la/VLS6]0T-ik,S;g?Q
例如上中史堂(我認為係最悶)
:y]V#G|)D8x 個阿sir攪個爛gag
]H4_6\"j:j2] 等大家個魂魄飛番黎:agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.