猩猩記憶力好定人記憶好力
睇左你就明白猩猩記憶力好好架:good:[轉片]P!p:@3o`V;x+{?4Y&i7?Dd
[url=http://www.56.com/u57/v_MjQzNzg1OTg.html]http://www.56.com/u57/v_MjQzNzg1OTg.html[/url] 唔俾 溝女
唔俾上“馬攬”
唔俾上“EF”
淨系對住個“芒” 噤 “霖把” …… 一年半載 :cry::cry:
突然有人同你講 。。。有女溝,免費上馬攬, 仲俾你睇埋 EF .b%g)z%h.Rk O
不過! 只要你“噤” 0岩 曬 所有 “霖把”。。。。。就得嫁嘞。。x?H3P:n b6G"L
^,HS0W1M qn
[color=White]想 記憶力 唔好!? [/color]睇怕 都幾難。。。:dev::dev::D:D:D:D:P:P