娛樂滿紛 26FUN's Archiver

starfuck 發表於 2007-12-5 05:41 PM

聖誕去邊到玩呀~?

諗住同d fd 玩通頂~好耐無試過~
hf9O A }3}V4pO 有咩地方好介紹呢~?

呀傑 發表於 2007-12-5 07:30 PM

我就去長洲渡假啦@@":clap:

kailoksiu 發表於 2007-12-5 07:44 PM

玩地方

老實講
W Z.g iu/g 除左去度假外
\YoM#RZ~ 都無咩地方好去:t)db~-X6{
y xb{lg5e1`
一係就去食野Pk.soa [Df_
然後睇氣n(m6U#`"A9_lnD2R
跟住去打通頂機

戰虎 發表於 2007-12-6 12:53 AM

無假放,要開工

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.