娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dicksy 發表於 2007-12-14 10:39 AM

男人揀女人要樣定要身材﹖

比你揀要靚樣但係勁無身材﹐一D都唔靚但身材勁火爆。  兩個都0甘中意你﹐你會點揀﹖﹖:confused:

物__ 發表於 2007-12-14 10:45 AM

我prefer靚樣但係勁無身材
F+u-WGr,l8kW6I (x`&v2jCX#|!d}
咁大黎做乜=_="

photobug 發表於 2007-12-14 11:30 AM

[quote]Originally posted by [i]物__[/i] at 2007-12-14 10:45 AM:
R n MBxv"~ 我prefer靚樣但係勁無身材
g8o#I`*AP|
Qk0i2a:zahF? x 咁大黎做乜=_=" [/quote]
@&Ska5| L z1[ u~*jC3hF
我揀晒兩個 :agree:

leonlei 發表於 2007-12-14 11:50 AM

[quote]Originally posted by [i]物__[/i] at 2007-12-14 10:45 AM:
:t5W` r}*SF 我prefer靚樣但係勁無身材
{dy_;UEr 0vk?O| a/G4d I
咁大黎做乜=_=" [/quote]b5hc5w!{_
m6{nge8b
我都咁話,樣係日日都見到。
m(yHDbn"RR7{\u 不過係要個樣唔係化出黎的靚,呢樣好快冇。

12d3 發表於 2007-12-14 11:53 AM

平得滯, 會以為自己搞基........

自由神 發表於 2007-12-14 11:54 AM

樣?                   順眼就可以啦!:DY9[4g&{7y
身材?       普普通通就已經足夠!:agree:
KD#D*iF0n(t:o&`,NQM
[$skt4G 最終都係睇內在,善良有愛心先係最重要:P

kuru 發表於 2007-12-14 12:36 PM

樣有年齡限制, 更靚既都唔靚得幾多年
*i,e-hF#_,fb XB g3Q 身材, 可以較樣持久

我愛章小慧 發表於 2007-12-14 01:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2007-12-14 02:56 PM

幾 盞鬼!:D
*R |m s1he4J;M 唔鬼好理距極唔極端住先啦。"Q{ T?M(E7byw
都要睇下。。。“揀”梨做乜先咋。。:secret:
k`neA4x$Mc \N0f L%X z,T

R Iw cW
E$J4Fn;J8k 如果只系 用梨開心短聚 ,三時兩刻 Happy下既話 。:PNq,w@m+^T
。。睇當時心情而定。。睇睇乜野“定位”:D:D
;| h2FQ_m
,WW0mY5OR+UH 喜歡欣嘗 面部表情,滿足觀能上既要求,
FDz.N!d!rJ] y,cz 一副吸引既面孔又點少得呢。:dev:&T7p VNa/G6m
Pj'|N4q
當時非常饑渴,又唔駛睇乜野賣相,鍾意彭湃而富有口感的話  
n!R$V[2e,bk+P 唔理衫漆易拾壹梗系“至尊漢堡”啦。:naughty:E9Gr3al^ Y6j

d[@GE?+s
y+o6^Ed!n!jb6o
w ]tT0x` d&M N*~U&HK
如果“揀”梨歎過世 的話。。。
%y.w6TU4{*F5[ 無論 樣貌 身材。。當然 不容忽視,!Z5oyj8u]
不過,外表,身材,到時到後 都系 化為烏有  嫁姐。。`_A2ZH `.N(G
真系可以0甘理想,可以有得“揀”的話,!~r |S4@*V-OH,| j
情願“揀” 學歷同埋個人情操。:love:
5q+PD/M5Z? 當然,自己都有責任,不過呢。"WC B#Q[t
一個 情操好既女人,有機會可以管教好自己子女成材。 cj ~3Z(U*K!T i
令家庭融合和諧,可以系一頭家既好幫手。:good:
na~(|Z+f/Vf)i"Y MFde'b T

.m_0Z-v5^@
ZQu5Y9K&K%w!}0{'k1M 其實,選擇 都可能系 一種 “因” “果”
p:T;k(F(B 過於極端選擇某方面,缺乏其他。
U{m.x0@2U p m-g!@ 就系因為“選擇” ,可能到時到後, U6? rx8T"s$B@V
分分鐘自己又會啃返自己D野都唔出奇
-p8]B&Sc m W 所以 選擇諗得慎重一D  全面一D…
|,F:^S;u'sr wE 又會唔會 “JACK訴” D ?!5N VnXU;X'Yi
7M#[ PU|!c.v(C+V2\
當然啦,要有得“揀”啦:)

mhkk 發表於 2007-12-14 04:13 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 01:07 PM:
!|,iM2P(}+l#A2t 我覺得身材重要d ... 不過[color=Red]我標準唔同你地喎[/color]~~:dev: [/quote]
h-{:Q0B)]W :eek::lol::D:good::agree::dev:

agogock 發表於 2007-12-14 04:31 PM

樣貌唔系太差都可以啦, 最緊要心地好, 身材會走樣喎, 婚後生左BB, 身材差左唔通要離婚呀

peikasiu 發表於 2007-12-14 04:39 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 13:07:
NY#aB E]w^-sX5L 我覺得身材重要d ... 不過我標準唔同你地喎~~:dev: [/quote]m9CD\u[3D4x
:P9Z3P!c4o
我地都明......

ronald001120 發表於 2007-12-14 04:54 PM

女人咪又係一個西
iC9t#?r!k2a3@,h#w 不過如果真係要揀?.O%N0p6IZb
我揀樣,Ua/Bt.eD7J
如果條女36 24 36q Mz X#h)jCB
黃夏惠樣:S(fH6HDC
你要唔要?

我愛章小慧 發表於 2007-12-14 06:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

easy_man 發表於 2007-12-14 07:19 PM

睇完各位既發表,1g]/{0{Q7Y;xW:M
我不禁諗左一下,$fAy2bp G
樓上各位有一d 係跟返題目答, 亦即係要樣or 要身材咁,%k4M3e ?T S!KE2|
亦有一d 表示唔會限制係外在度, 而會追求內在既善良or 學歷等等等,j6| MS;h*zJ2g
但係好似無人將感情放入去考慮既清單入面咁... :haha::haha::haha:2|fP?!wr{
對於我自己黎講, F$v6mC5C\F.f
除左一d 條件之外當然都會放埋感情呢個因素落去啦,D+Q}N i,R5v$|
不過若果只係跟題目既,
"N&j_c"_V/u0Z4t 咁就緊係揀樣啦 :redface:

艾力克 發表於 2007-12-14 07:39 PM

唔係樣定身材o既問題O~F6L|w?'I
係你鍾意邊個
P o1~n?5y5K+z1N
6WL#x5P$^;jJ8[$C 唔通我地個個揀晒其中一個答案, 你就走去揀o個個咩 :sleep:b;ExEi.BV_.Y
人地鍾意你係一件事, 你鍾唔鍾意人係另一件事 ;)

head 發表於 2007-12-14 07:59 PM

睇樣先~~:lol:
0{i~3W7p9Y 身材再差都係女人 但係個樣衰起上黎就............  都係睇樣先:drool::drool::P:P

我愛章小慧 發表於 2007-12-14 08:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-12-14 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 20:03:
C1Ne^i8rCG #Q6K,UC uTk8T:j7Si
咁比件 李準基 你好無???:dev: [/quote]
3E]!K?'V'@
5a+LsI {h+\ RY 我覺得李準基好樣衰架喎:giveup::giveup: J*`(A}I oS
"j J.DJw"y
比件劉心悠就差唔多:love::love:

我愛章小慧 發表於 2007-12-14 08:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.