男人揀女人要樣定要身材﹖
比你揀要靚樣但係勁無身材﹐一D都唔靚但身材勁火爆。 兩個都0甘中意你﹐你會點揀﹖﹖:confused: 我prefer靚樣但係勁無身材(x`&v2jCX#|!d}
咁大黎做乜=_=" [quote]Originally posted by [i]物__[/i] at 2007-12-14 10:45 AM:
我prefer靚樣但係勁無身材
咁大黎做乜=_=" [/quote]
z1[ u~*jC3hF
我揀晒兩個 :agree: [quote]Originally posted by [i]物__[/i] at 2007-12-14 10:45 AM:
我prefer靚樣但係勁無身材
0vk ?O| a/G4dI
咁大黎做乜=_=" [/quote]b5hc5w!{_
m6{ nge8b
我都咁話,樣係日日都見到。
不過係要個樣唔係化出黎的靚,呢樣好快冇。 平得滯, 會以為自己搞基........ 樣? 順眼就可以啦!:DY9[4g&{7y
身材? 普普通通就已經足夠!:agree:
最終都係睇內在,善良有愛心先係最重要:P 樣有年齡限制, 更靚既都唔靚得幾多年
身材, 可以較樣持久 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 幾 盞鬼!:D
唔鬼好理距極唔極端住先啦。"Q{ T?M(E7byw
都要睇下。。。“揀”梨做乜先咋。。:secret:
\N0f L%X z,T
如果只系 用梨開心短聚 ,三時兩刻 Happy下既話 。:PNq,w@m+^T
。。睇當時心情而定。。睇睇乜野“定位”:D:D
喜歡欣嘗 面部表情,滿足觀能上既要求,
一副吸引既面孔又點少得呢。:dev:&T7p VN a/G6m
Pj'|N4q
當時非常饑渴,又唔駛睇乜野賣相,鍾意彭湃而富有口感的話
唔理衫漆易拾壹梗系“至尊漢堡”啦。:naughty:E9Gr3al^Y6j
d&MN*~U&HK
如果“揀”梨歎過世 的話。。。
無論 樣貌 身材。。當然 不容忽視,!Z5oyj8u ]
不過,外表,身材,到時到後 都系 化為烏有 嫁姐。。`_A2ZH`.N(G
真系可以0甘理想,可以有得“揀”的話,!~r |S4@*V-OH,|j
情願“揀” 學歷同埋個人情操。:love:
當然,自己都有責任,不過呢。"WC B#Q[t
一個 情操好既女人,有機會可以管教好自己子女成材。 cj ~3Z(U*K!T i
令家庭融合和諧,可以系一頭家既好幫手。:good:
MFde'b T
其實,選擇 都可能系 一種 “因” “果”
過於極端選擇某方面,缺乏其他。
就系因為“選擇” ,可能到時到後,U6? rx8T"s$B@V
分分鐘自己又會啃返自己D野都唔出奇
所以 選擇諗得慎重一D 全面一D…
又會唔會 “JACK訴” D ?!5N VnXU;X'Yi
7M#[PU|!c.v(C+V2\
當然啦,要有得“揀”啦:) [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 01:07 PM:
我覺得身材重要d ... 不過[color=Red]我標準唔同你地喎[/color]~~:dev: [/quote]
:eek::lol::D:good::agree::dev: 樣貌唔系太差都可以啦, 最緊要心地好, 身材會走樣喎, 婚後生左BB, 身材差左唔通要離婚呀 [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 13:07:
我覺得身材重要d ... 不過我標準唔同你地喎~~:dev: [/quote]m9CD\u[3D4x
:P9Z3P!c4o
我地都明...... 女人咪又係一個西
不過如果真係要揀?.O%N0p6IZb
我揀樣,Ua/Bt.eD7J
如果條女36 24 36