[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 20:07:
e件呢???:dev:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=yYnmEOO9PSw&feature=related[/url] [/quote]
`a:}o gJ
:giveup:嘔:giveup:
我覺得男人無可能有靚女既靚樣
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 20:14:I6F-k(YH#YOAc
算拉你 , 有樣既又話唔得 , 自打嘴巴~~:dev: [/quote]
:o :o 你咪老屈 我幾時自打嘴巴 :eek: :eek:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[center]一, 三, 五 ~ 樣靚
二, 四, 六 ~ 身材正