娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-12-15 12:03 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-12-15 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-15 00:03:s'y!h9v Z@|

#|%GE%O5{'P 估唔到你都咁無聊 ... :haha: [/quote]
v{8{ I`
q6R0qT O \RCu7kX$z4]:l
:redface::redface:[color=White]吹呀[/color]:dev::dev:

我愛章小慧 發表於 2007-12-15 12:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

steven999 發表於 2007-12-15 12:07 AM

2樣都唔要
[RND&w)f X2j9@ 因為樣醒 好易呃人
^&pc;{ WH1e(n 身材 個人唔喜歡
;TXC|oS 鍾意人我認為係睇對方內心既

Raul 發表於 2007-12-15 12:20 AM

I will go for the face

jojojojoj 發表於 2007-12-15 12:24 AM

我要樣, 唔通次次都紙袋笠住佢黎做咩

~冪雲~ 發表於 2007-12-15 12:26 AM

哈哈~~呢個難我唔到!!!
:^2~R3D%l XI ibf z
我份人口咪獨特,樣o既話,我要一係索到爆,一係好純情
;[~)i3DX
[w B(L/n}^6_Ocs 身材。。。。我中意貧乳。。。。。:dev:
'Ds!r'c KT#E$m;C%x "p i2i G8yN2i@
咁....我即係揀, 樣啦~~
&Uy_2mE
$D)F-wH/k&x \ 身材呢d, 你同條女咩果時先會在意...
F0N0A:ed!i@g @4^"|R\;N wLd
但係樣呢, 就唔同, 行出街, 係屋企 24小時, 好多時候都望住佢...所以一定係樣行先...
l"H'^7HB9?h/{ .Q:y-`0E0H!M"h
(如果有內在美我揀內在美, 呢樣先係吸引你o既地方...)

@娛樂滿紛 發表於 2007-12-15 01:15 AM

身材當然是很重要, 沒有身材難道我在揀男人嗎?
"G(E;rq8\1P 不可以說是揀,
#B&_SdNy,N
(x%H1IS6hi"HmR 我覺得 內在美才是最重要的,IR S x)]+c0W)Be/y
因為觀念不合格 其他都是垃圾

發表於 2007-12-15 02:43 AM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-12-15 01:15 AM:
].~-nWN1p:A 身材當然是很重要, 沒有身材難道我在揀男人嗎?
9Y'tK/t8x%y;Q:e [/quote]
zfS"|+K,qk 下半身女人咪得囉!:agree:

lastwing 發表於 2007-12-15 02:51 AM

突然間諗起黃霑既一句野...2cVu `F@
要甘大黎做咩??一隻手渣唔曬咪盞浪費....p4^.~3S$M$] ^A
絕對係精句+?[6w*h` Fi?;I[6D
仲有星爺既一句
w0?bI ]%w:Q&l 關左燈上到床咪個個女人都一樣:on'fU\!f.a(vc
亦都係事實"S4r'GGN2w
我唔會太過介意樣同身材...N4Mji#O5Vm:~
只要樣見得下人唔好夜晚我見到都嚇親M g#P OWs V"|7cog*G
身材唔可以差過我.......

發表於 2007-12-15 03:02 AM

反而我想知....)zGvdN4w
靚爆有口臭,臭狐,點沖涼食香口膠都整唔走陣味,你永遠唔會鼻塞:win:
{/O D9~3ZI6vM 超樣衰但成身都好香,點整容都救唔番,你地點揀?V,w9l!h a#@xG+W
無第3選擇:dev:

edwinlky 發表於 2007-12-15 12:59 PM

呢 d 咁特別既例子~~~靚爆有口臭,臭狐,點沖涼食香口膠都整唔走陣味,
6c){+Ea&DF 極品~~~~
)Ra7WC0E 第3選擇~超樣衰:haha:有口臭,臭狐,點沖涼食香口膠都整唔走陣味~~~~~
5m(w6[s W!R7|rZJ :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

千又 發表於 2007-12-16 02:04 AM

一定係撰靚樣

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.