**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-15 00:03:s'y!h9v Z@|
估唔到你都咁無聊 ... :haha: [/quote]
\RCu7kX$z4]:l
:redface::redface:[color=White]吹呀[/color]:dev::dev:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
2樣都唔要
因為樣醒 好易呃人
身材 個人唔喜歡
鍾意人我認為係睇對方內心既
I will go for the face
我要樣, 唔通次次都紙袋笠住佢黎做咩
哈哈~~呢個難我唔到!!!
XI ibfz
我份人口咪獨特,樣o既話,我要一係索到爆,一係好純情
身材。。。。我中意貧乳。。。。。:dev:
"p
i2i
G8yN2i@
咁....我即係揀, 樣啦~~
身材呢d, 你同條女咩果時先會在意...
@4^"|R\;N
wLd
但係樣呢, 就唔同, 行出街, 係屋企 24小時, 好多時候都望住佢...所以一定係樣行先...
.Q:y-`0E0H!M"h
(如果有內在美我揀內在美, 呢樣先係吸引你o既地方...)
身材當然是很重要, 沒有身材難道我在揀男人嗎?
不可以說是揀,
我覺得 內在美才是最重要的,IR S
x)]+c0W)Be/y
因為觀念不合格 其他都是垃圾
[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-12-15 01:15 AM:
身材當然是很重要, 沒有身材難道我在揀男人嗎?
[/quote]
下半身女人咪得囉!:agree:
突然間諗起黃霑既一句野...2cVu`F@
要甘大黎做咩??一隻手渣唔曬咪盞浪費....p4^.~3S$M$] ^A
絕對係精句+? [6w*h` Fi?;I[6D
仲有星爺既一句
關左燈上到床咪個個女人都一樣:on'fU\!f.a(vc
亦都係事實"S4r'GGN2w
我唔會太過介意樣同身材...N4Mji#O5Vm:~
只要樣見得下人唔好夜晚我見到都嚇親