男人揀女人要樣定要身材﹖
比你揀要靚樣但係勁無身材﹐一D都唔靚但身材勁火爆。 兩個都0甘中意你﹐你會點揀﹖﹖:confused: 我prefer靚樣但係勁無身材 L2~FZ.IbJ(~j8[6z咁大黎做乜=_=" [quote]Originally posted by [i]物__[/i] at 2007-12-14 10:45 AM:Q`'R iU&LM@?
我prefer靚樣但係勁無身材
6J!R:G B7G |DD2C
咁大黎做乜=_=" [/quote]}:dA9c\5^
我揀晒兩個 :agree: [quote]Originally posted by [i]物__[/i] at 2007-12-14 10:45 AM:
我prefer靚樣但係勁無身材
$]~j1V#c
咁大黎做乜=_=" [/quote]
我都咁話,樣係日日都見到。&FbD;{#B LH*dBFX
不過係要個樣唔係化出黎的靚,呢樣好快冇。 平得滯, 會以為自己搞基........ 樣? 順眼就可以啦!:Dv6ZVObkfT
身材? 普普通通就已經足夠!:agree:p-XTfk-QSu
$JyL&c0C0Xf
最終都係睇內在,善良有愛心先係最重要:P 樣有年齡限制, 更靚既都唔靚得幾多年3dA8C^#PU g
身材, 可以較樣持久 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 幾 盞鬼!:D}`Q AT"J&O-z
唔鬼好理距極唔極端住先啦。2h'yz6K:_U7l
都要睇下。。。“揀”梨做乜先咋。。:secret:
T1K(^Y.V7p:} v\j