娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dicksy 發表於 2007-12-14 10:39 AM

男人揀女人要樣定要身材﹖

比你揀要靚樣但係勁無身材﹐一D都唔靚但身材勁火爆。  兩個都0甘中意你﹐你會點揀﹖﹖:confused:

物__ 發表於 2007-12-14 10:45 AM

我prefer靚樣但係勁無身材 L2~FZ.IbJ(~j8[6z

_^h'wm(ok!P:A 咁大黎做乜=_="

photobug 發表於 2007-12-14 11:30 AM

[quote]Originally posted by [i]物__[/i] at 2007-12-14 10:45 AM:Q `'R iU&LM@?
我prefer靚樣但係勁無身材
w3a.aH3HF7c6B 6J!R:GB7G | D D2C
咁大黎做乜=_=" [/quote]}:d A9c\5^

lJFdw-g9X 我揀晒兩個 :agree:

leonlei 發表於 2007-12-14 11:50 AM

[quote]Originally posted by [i]物__[/i] at 2007-12-14 10:45 AM:
5v/[8^7Q/W#m 我prefer靚樣但係勁無身材
p4Me9l6`?7j1I!?Z/VU $]~j1V#c
咁大黎做乜=_=" [/quote]
S1U,vp7d&[b9S
bJ-fkMe*[#K1C%t 我都咁話,樣係日日都見到。&FbD;{#B LH*dBFX
不過係要個樣唔係化出黎的靚,呢樣好快冇。

12d3 發表於 2007-12-14 11:53 AM

平得滯, 會以為自己搞基........

自由神 發表於 2007-12-14 11:54 AM

樣?                   順眼就可以啦!:Dv6ZVObk fT
身材?       普普通通就已經足夠!:agree:p-XTfk-QSu
$JyL&c0C0Xf
最終都係睇內在,善良有愛心先係最重要:P

kuru 發表於 2007-12-14 12:36 PM

樣有年齡限制, 更靚既都唔靚得幾多年3dA8C^#PU g
身材, 可以較樣持久

我愛章小慧 發表於 2007-12-14 01:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2007-12-14 02:56 PM

幾 盞鬼!:D}`Q AT"J&O-z
唔鬼好理距極唔極端住先啦。2h'yz6K:_ U7l
都要睇下。。。“揀”梨做乜先咋。。:secret:
){3B"X5M9? T1K(^Y.V7p:} v\j
m&sR$q1| X;t1A
dY*X,K"k
如果只系 用梨開心短聚 ,三時兩刻 Happy下既話 。:P
m:K J3}:t8j 。。睇當時心情而定。。睇睇乜野“定位”:D:D
9QAUE3I+Fb \ 9Y#bO]'m*c4y3MyG
喜歡欣嘗 面部表情,滿足觀能上既要求,%aQ1`Vnyt-d!us7R
一副吸引既面孔又點少得呢。:dev:
D5]yjG!C.M"gf EP$ip8DA'|Y
當時非常饑渴,又唔駛睇乜野賣相,鍾意彭湃而富有口感的話  
K2R/G9_6{n]Sr 唔理衫漆易拾壹梗系“至尊漢堡”啦。:naughty:
/f_)VP"C@`0d0N -W#x\N|;C3I

A(WN ND1G B;P 0a$x/y|)u;r

xAt,{z 如果“揀”梨歎過世 的話。。。0Vj2ass/l:v
無論 樣貌 身材。。當然 不容忽視,
7?([Ph T7n)L 不過,外表,身材,到時到後 都系 化為烏有  嫁姐。。
limzE#\5kE 真系可以0甘理想,可以有得“揀”的話,w7dh6\A za{
情願“揀” 學歷同埋個人情操。:love:
a1Hb%{lz 當然,自己都有責任,不過呢。
3Z*Z1jPdN 一個 情操好既女人,有機會可以管教好自己子女成材。
J$Pa)x#j? 令家庭融合和諧,可以系一頭家既好幫手。:good:z-Vw!F~a^J*~

}#Jl#`:P%p:t _FS Gk8G"[%s
9m0E[#OPW*HaU-|
其實,選擇 都可能系 一種 “因” “果”
;YF,_N$Y1N},W 過於極端選擇某方面,缺乏其他。
a@oP)P-?E2Z8LG 就系因為“選擇” ,可能到時到後,2k$ge z[ h(E
分分鐘自己又會啃返自己D野都唔出奇
Nu r#_eZ6B!K2a4o [ 所以 選擇諗得慎重一D  全面一D…
5a @.^A6{(wDM3Z 又會唔會 “JACK訴” D ?!.bw xR/d1z(O

/U"|D/iU/YM^I5k 當然啦,要有得“揀”啦:)

mhkk 發表於 2007-12-14 04:13 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 01:07 PM:rM7E'Cf? g
我覺得身材重要d ... 不過[color=Red]我標準唔同你地喎[/color]~~:dev: [/quote]!R,_7f m"]&z)z
:eek::lol::D:good::agree::dev:

agogock 發表於 2007-12-14 04:31 PM

樣貌唔系太差都可以啦, 最緊要心地好, 身材會走樣喎, 婚後生左BB, 身材差左唔通要離婚呀

peikasiu 發表於 2007-12-14 04:39 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 13:07:
1CX~RR#U 我覺得身材重要d ... 不過我標準唔同你地喎~~:dev: [/quote]
9Yy v0f ?A
*~4f'T*V I;v$YT 我地都明......

ronald001120 發表於 2007-12-14 04:54 PM

女人咪又係一個西'UX8f Gc+u,^
不過如果真係要揀 ]-A?V9d"L6yC1\M
我揀樣4y0}4D"~8F
如果條女36 24 36?)f@wd t
黃夏惠樣
7lt/p T4o a 你要唔要?

我愛章小慧 發表於 2007-12-14 06:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

easy_man 發表於 2007-12-14 07:19 PM

睇完各位既發表,
9p)mxa:Zm 我不禁諗左一下,
zP n#j'O+f |3j;~ 樓上各位有一d 係跟返題目答, 亦即係要樣or 要身材咁,
!r!a[%s-hp ~ 亦有一d 表示唔會限制係外在度, 而會追求內在既善良or 學歷等等等,,qn"R;l5e2]
但係好似無人將感情放入去考慮既清單入面咁... :haha::haha::haha:| `2p)j&CpN
對於我自己黎講,0Gr:v;VqGx`s
除左一d 條件之外當然都會放埋感情呢個因素落去啦,4\)jpB1z`K5r7ug
不過若果只係跟題目既,L:hmj5G)T
咁就緊係揀樣啦 :redface:

艾力克 發表於 2007-12-14 07:39 PM

唔係樣定身材o既問題8Lf%S e]$s
係你鍾意邊個R,m+\,jX'xS/py

a;Zm { r7n 唔通我地個個揀晒其中一個答案, 你就走去揀o個個咩 :sleep:M'z v8q |r PFs
人地鍾意你係一件事, 你鍾唔鍾意人係另一件事 ;)

head 發表於 2007-12-14 07:59 PM

睇樣先~~:lol: #G'A`_@!U3yH
身材再差都係女人 但係個樣衰起上黎就............  都係睇樣先:drool::drool::P:P

我愛章小慧 發表於 2007-12-14 08:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-12-14 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-12-14 20:03:
v/eV?X-m(V4~lz ~I?8F}7Q
咁比件 李準基 你好無???:dev: [/quote]
QXc,L[nsVG.y.] uJWl,?X*V/@z$H
我覺得李準基好樣衰架喎:giveup::giveup:
1V&t(v!J|
%f;l+\X[ 比件劉心悠就差唔多:love::love:

我愛章小慧 發表於 2007-12-14 08:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.