娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ivan_nyt 發表於 2007-12-17 11:26 PM

時剎

我在此代表時剎交代整件事.首先,他承認他那個post不是自拍,而是轉載.第二,他已經有歉意,但他沒有再看過該post,所以他不知有最後通知而ban,我在此為他道歉,希望吾好ban佢,還他自由,他保證不會再有同樣事情發生.萬望版主見諒,他只是一時貪念,請您扣了該post的分,但不好全扣分.我願意為他承擔所有責任,請你念在他曾經發了好的:crybye::help::hitwall::giveup::(:
opd]|'IxR
kV Z!U2o9K&y1?R ^ [[i] Last edited by ivan_nyt on 2007-12-17 at 11:39 PM [/i]]

wcchan886 發表於 2007-12-17 11:48 PM

你(ivan_nyt)係唔係時剎?
"C7F;p T&S;B0e*@mJP b 咁耐冇出現
@)RQ/aL2y.x 係時剎被ban之後你就出返黎download|:Qs s5P
pI Yh+tO
2007-12-17 23:42:23 娛樂aio 江若琳做 spa k6.jpg 108.86 KB B wzm/hV
2007-12-17 23:42:21 娛樂aio 江若琳做 spa k5.jpg 108.99 KB
wt_Bv#K{ 2007-12-17 23:42:19 娛樂aio 江若琳做 spa k4.jpg 98.98 KB 7`7[?d5Y#icw~&c
2007-12-17 23:42:17 娛樂aio 江若琳做 spa k3.jpg 121.44 KB
b&`8o"ylj8d'SA 2007-12-17 23:42:15 娛樂aio 江若琳做 spa k2.jpg 79.56 KB :O U'e1m Zp)E
2007-12-17 23:41:42 娛樂aio 江若琳做 spa k1.jpg 91.82 KB #_"Uw"s bGt6l0{'I1b
2007-12-17 23:41:23 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2806.jpg 1.7 MB
#FR \i6I SH B 2007-12-17 23:41:16 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2773.jpg 1.53 MB e R4i"Ei5W7{N
2007-12-17 23:41:13 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2726.jpg 1.69 MB
O,U[KBP2^ 2007-12-17 23:41:08 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2684.jpg 2.53 MB }4_Eov0|
2007-12-17 23:41:03 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2658.jpg 1.84 MB IT1y~,r;\8zS
2007-12-17 23:40:57 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2652.jpg 2.28 MB :p3CxR4d[QmNnT P{
2007-12-17 23:40:47 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2651.jpg 2.63 MB
zDgX6B 2007-12-17 23:40:38 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2649.jpg 3.41 MB
2@%YwY&F 2007-12-17 23:40:33 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2635.jpg 849 KB
7IA^"I(_?_~ Ky6g5? 2007-12-17 23:40:29 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2614.jpg 2.42 MB
SgO*gkb;Q,N8x6kK#g 2007-12-17 23:40:24 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2603.jpg 1.44 MB U!MMy1ZJ4Bds,]1U
2007-12-17 23:40:18 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2602.jpg 1.45 MB
D;^7l"Go3x;hB 2007-12-17 23:40:14 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2600.jpg 1.38 MB $J]"y/s5F)rc@
2007-12-17 23:40:05 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2594.jpg 1.8 MB
lVt:H'B9b0w 2007-12-17 23:39:49 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2593.jpg 2.25 MB }Jk4A8GX8M3PN
[color=Red]2007-12-17 23:39:45[/color] 自拍兵團 1216維園工展會活動60年代梁雨恩,80年代江若琳 RIMG2584.jpg 1.76 MB
.IWDK\@{ [color=Red]2007-04-08[/color] 22:08:20 自拍兵團 [自拍]20070408傅穎《飛雪動奕全民運動》@世貿中心 1691.JPG 961.76 KB
'S"ROl$G8]B 2007-04-08 22:08:19 自拍兵團 [自拍]20070408傅穎《飛雪動奕全民運動》@世貿中心 1673.JPG 1.17 MB (|@K:HH%R1k
2007-04-08 22:07:54 娛樂aio 東Touch Stephy相 [scan差左少少] stephy 06.JPG 23.29 KB {(g-r|J PoH
2007-04-08 22:07:49 娛樂aio 東Touch Stephy相 [scan差左少少] stephy 05.JPG 24.83 KB ,on"ipvy_
2007-04-08 22:07:45 娛樂aio 東Touch Stephy相 [scan差左少少] stephy 04.JPG 19.79 KB Tj6k7V'z1wC6z`*g
2007-04-08 22:07:40 娛樂aio 東Touch Stephy相 [scan差左少少] stephy 03.JPG 18.14 KB
wE gm$z 2007-04-08 22:07:32 娛樂aio 東Touch Stephy相 [scan差左少少] stephy 02.JPG 19.21 KB
R5{FK6N(f 2007-04-08 22:07:20 娛樂aio 東Touch Stephy相 [scan差左少少] stephy 01.JPG 25.5 KB 0_U/V@8k1s|&hq
2007-04-08 22:06:36 娛樂aio 快週刊 File0029.jpg 1.96 MB
o3EJ6\+]m)[ 2007-04-08 22:06:18 娛樂aio 快週刊 File0030.jpg 2.5 MB
:XBC-e#j?#| [color=Red]2006-11-19[/color] 11:51:26 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061114095121128.jpg 980 KB
Xt!q}cO 2006-11-19 11:51:24 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061114094932573.jpg 957.03 KB !Z:RV$iG
2006-11-19 11:51:12 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061114094745150.jpg 1.02 MB
9Aqu3Uf@^h4m 2006-11-19 11:51:09 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061114094307215.jpg 994.71 KB CLv(I!ps
2006-11-18 10:43:11 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061113103341987.jpg 1009.24 KB )a \ T _8{
2006-11-18 10:42:58 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061112061751399.jpg 899.81 KB
NaC WTQ#J 2006-11-18 10:33:54 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061114093104516.jpg 1.25 MB Sl!z ?S(bx
2006-11-17 16:00:28 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061112103349768.jpg 985.67 KB 4qLOc P9B O
2006-11-17 16:00:22 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061112103201623.jpg 997.54 KB
/L/p(B7p)@&I 2006-11-17 16:00:17 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061112102957839.jpg 993.66 KB
,{L~rSrN;wVY 2006-11-17 16:00:10 娛樂aio 鄭融.關心研出席灣仔防火In A Action 活動(46P) 20061112102858755.jpg 994.72 KB
1k'~ s9E/P-c m @^!p'W$pvy
[[i] Last edited by wcchan886 on 2007-12-17 at 11:55 PM [/i]]

wcchan886 發表於 2007-12-17 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]ivan_nyt[/i] at 2007-12-17 11:26 PM:F P F'?*w
我在此代表時剎交代整件事.首先,他承認他那個post不是自拍,而是轉載.第二,[color=Red]他已經有歉意,但他沒有再看過該post[/color],所以他不知有最後通知而ban,我在此為他道歉,希望吾好ban佢,還他自由,他保證不會再有同樣事情發生.萬望版主見諒,他只是一時貪念,請您扣了該post的分,但不好全扣分.[color=Red]我願意為他承擔所有責任[/color],請你念在他曾經發了好的[/quote]
)vi@*WDa7] 偷左人相,如果真係冇睇番個post,又點會知被人踢爆?*mi"L CU6@bEO
唔知被人踢爆,又點會無端端有歉意呢?
)GnmD"| 仲有,你呢個account得1分[a6pO(],y
你承擔所有責任,係唔係叫版主ban你呢個唔用既accountPKzVF P'o9q
比番個時剎既account你呢?k EwdG!pG5K
-Yj4f^*f T
[[i] Last edited by wcchan886 on 2007-12-17 at 11:56 PM [/i]]

ivan_nyt 發表於 2007-12-18 12:02 AM

佢睇既時候,仲未有最後通告,都係做錯一次,俾次機會la,thanks,呢個account吾係吾用,只係少用,但真的有歉意,請各位大大高抬貴手,沒想過會被人ban account

wcchan886 發表於 2007-12-18 12:06 AM

基本上
$ANH-nilMS 偷人相係侵犯人地既知識產權e }K~I`
係犯法既
wEE5YK7i.gx:` 仲分分鐘搞到26fun版人告
nb7cq8g8T#Q3k}/|+{ul+y 被人告既時候同個官講唔知犯法你話得唔得呢?

ivan_nyt 發表於 2007-12-18 12:08 AM

如果佢知會 ban account,佢就會出來承擔責任

wcchan886 發表於 2007-12-18 12:17 AM

ban account 都係承擔責任既方法8o't0~kH6}+`+hFqw6S
同埋就算你講羸我都冇用
ah(p4b9C0S 我唔係版主,一切由版主決定

阿感 發表於 2007-12-18 12:19 AM

我看你的歉意還是有一點,可是這些歉意來得又遲了一點

wcchan886 發表於 2007-12-18 12:20 AM

不如你睇睇呢度)|]4N1oQ(_ R
_-\.v#Se
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=147609&fpage=1[/url]
p(F,vN&}l(H _UAEQ{ ^MD
自拍兵團版規~ 會員請注意!!(29/09/2007更新)  :MhADF!chl |

`c7[9c8hy`e)B
zZ'|9t'H 我們非常歡迎各會員與大家分享自己辛辛苦苦拍回來的成果,?ms9D6A3F
不論照片效果如何, 我們也會酌量加分以感謝大家所付出的努力.(z Z4vk.k$a7CB%Iv
~-HxtI.U0C;i:Mk
唯本區只接受原創自拍作品,
E5Mn'Sq9v 如轉貼從其他網站下載回來的相片,$K+mlRo*t$Wf
請在aio版面出post.ajwuMf7x6j

F5I)n;iy,c [size=6][color=Red]以別人作品充當自拍的會員, 一律即BAN.[/color][/size]
qW s^ S ?io)Sz b;zNR Y m
20070603 UPDATE7r k&w+tnTD)l
另外, 在此區出POST的會員, 煩請在每個TOPIC上加上[自拍]或[原創]等字眼, 否則將移走及扣分.
6DS+Q'v0_
$TL&fn ^pzVI 20070611 UPDATE
@1Jh\!L&M&W 所有出POST及瀏覽會員, 嚴禁惡意批評相中藝人或拍攝者技術, 如有任何唔高興或不滿等等可睇完就算, 否則扣分或即BAN. H:iqU&vC:p"I(F
V3\#o#eq
20070929 UPDATE@%l-m$bzc.J8R"d
同一個function請勿分開post出, 否則扣分

ivan_nyt 發表於 2007-12-18 07:12 AM

我真的有歉意,只是一時大意,我還想以時剎身份繼續為26fun賣力|2[T uU\:~0H
我下次會睇清楚會規,求各位原諒,小弟萬分感激:hitwall::help::crybye::(

d228216 發表於 2007-12-19 01:50 AM

但係你 ivan 系户口又瘋狂出貼播

wcchan886 發表於 2007-12-19 02:05 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-12-19 01:50 AM:z d0`w(Q sZ:Ba
但係你 ivan 系户口又瘋狂出貼播 [/quote]
Fi&aO%n6N.m[G1[
/rB;}qU"W yj-Le 時剎, ivan_nyt, ivan_ngan 都係同一個人, 戶口俾人ban左, 咪唯有再呃番D分lor:nogood:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.