關於中國......(討論區)
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-12-17 11:41 PM:好似"大國崛起"咁..有無人留意到講左咁多個國家,係唔講中國呢????d]r5{y O)O)s
[/quote]
TVB有講點解,可以睇睇
[url]http://jade.tvb.com/special/the_rise_of_the_great_nations/frontpage/index.html[/url]
ar+ez|/h'c1G7tY
我歷史唔掂,幫你唔到:redface: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** "大國崛起" - if you noticed the trend, the most important factor is "revolution" (not political,
i means in technique & concept)
uTs!pL2@(f
Will China be a "大國"? I would say no at the current time because we are lack of creativity. 其實我就咁覺得~Jv!wV-}"E"Lk
依家中國向我地灌輸緊國民教育~/\Yk*a$YJjb
就好似內地咁~
佢地會不斷向佢地既學生講做國民教育~p4jqX {'C1Z?
話俾佢地聽毛主席係幾偉大, 共產黨幾刻苦耐勞
同埋第二次大戰係幾咁慘~
所以有機會番內地既話就會發覺內地學生係唔鍾意日本台灣等地方的
呢種係一種思想教育既一種*hy+X(r'N&L7C
好聽d就係想你對國家多一點歸屬感,從而愛國愛黨
咁就可以減少對國家政策既反感~
所以我地會係新聞前聽到國歌~.AWw$u:pj8g*?7hN
會有呢d 大國崛起呢d節目~:X6K3T2|k\,W
都係想宣揚一下我地國家係幾咁偉大~!c%F.H)c_7zd`
但係另一層面去講~ tS;v4a},l+J
就係向我地灌輸緊民族主義~!
向來我地對中國沒甚好感~
對國家既野~
唔係讀文科都唔識咁~+]0z'E2dS9`TO4S`c yt
所以就想播呢d節目~
企圖對我地新既一代~x-x.YF k8ab,A+c~
由細個就開始薰陶~
E&{5w'uu$C+M)@*CQ,c
但我個人因為已是受過英國管治y-Af#t8\"I#[
or 加上自己係一個文科人
對於呢d所謂大國崛起既節目~
只係覺得香港依家過份地宣傅了~KH_9V1G+tv
日本係打過中國~
係殺過好多中國人~
但我覺得自古以來~&gLi&d#D'A)F
邊個戰勝國冇屠殺敗國既人呢~(呢個係第三者角度)~wXsQW6M
係好慘~
但已是過去了~
我地要知道只係歷史是怎樣發展~zU~x#y$RH0r
同點解會被人侵略就好了~
依家其實所做緊既都係宜傳緊一種極危險既民族主義~
佢一味地宣傳我國係被人侵略~
以喚起人民的同情心~*D;D Q,kz}c
但佢又冇講到我地國家當時係幾咁腐敗~FP&g3xC
所以就係想我地同內地學生一樣~
企圖神化內地領導人~及對台灣 日本 產生仇恨
目的是什麼~??U;o[Tb
是很值得大家去思考~atu*c+x
一種極端的民族主義會有什麼後果? [quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2007-12-18 11:26:
其實我就咁覺得~
依家中國向我地灌輸... [/quote]
你既意思係咪唔鍾意台灣/日本=被中共洗腦??? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-12-18 12:03 PM:
你既意思係咪唔鍾意台灣/日本=被中共洗腦??? [/quote]+g5X CTc8h X W)\w
lar~
唔好斷章取義住~
S3y%y}B.Mb0|u
只係講番~
好多時大陸的國民教育係會使內地學生對祖國崇拜~x#X*[ |n
而對於一些與中央的關係唔友好既國家如日本, 地方如台灣~3~Z rqmR
會對佢地都不表示有好感~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 呢排咁多節目講中國,原因係一間無腰骨的電視台(TXB)要配合中共,全力要將香港觀眾洗腦,灌輸民族主義:(
頁:
[1]