hidicky9 發表於 2007-12-18 08:23 PM
[轉貼]『國際打砲大賽』冠軍 !!!
國際級的打砲比賽....
WTz:nV9^
I.vh(]l&mzdj
還是"耐久組"冠軍:haha::haha:
287462492 發表於 2007-12-18 10:48 PM
一打com= =
E8q/Y
g0g&Y|0nz"H
個條友真勁
T2T[gCSt
一定好有精力
siuvicvic 發表於 2007-12-19 12:39 AM
咁攪笑 @@
kawing696 發表於 2007-12-20 01:57 PM
打得咁辛苦得1打dom
.bdb'qX0M6}
好似唔係幾抵噃
a'?
RB8k"XU
大會下一屆可唔可以加碼?
頁:
[1]