中電or港燈同時宣佈加價......你哋點睇?
中電or港燈同時宣佈加價......你哋點睇? 佢地同opec冇分別 x?7U ?p5X想搵多d就搵我地黎開刀 無計....鬼叫壟斷咩 money money money!!!!!! 完全野都係有加無減...
人工又唔見有加..
食蕉啦 [quote]Originally posted by [i]tomken[/i] at 2007-12-20 12:39 AM:%J,[$j-~'{/?4Qf
完全野都係有加無減...b#TC&y7x"@,D4X
人工又唔見有加..