娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pairfai 發表於 2007-12-19 06:41 PM

中電or港燈同時宣佈加價......你哋點睇?

中電or港燈同時宣佈加價......你哋點睇?

alienck 發表於 2007-12-19 07:05 PM

佢地同opec冇分別 x?7U ?p5X
想搵多d就搵我地黎開刀

zoo123 發表於 2007-12-19 11:29 PM

無計....鬼叫壟斷咩

infjlam 發表於 2007-12-19 11:48 PM

money money money!!!!!!

tomken 發表於 2007-12-20 12:39 AM

完全野都係有加無減...
'C`BJ+s 人工又唔見有加..
}2yoD{"WG;S 食蕉啦

zippy 發表於 2007-12-20 10:30 PM

[quote]Originally posted by [i]tomken[/i] at 2007-12-20 12:39 AM:%J,[$j-~'{/?4Q f
完全野都係有加無減...b#TC&y7x"@,D4X
人工又唔見有加..bHR3X%D7A4|
食蕉啦 [/quote]
Im I(d&U2B {j N-b?F
Agree :agree:

fung 發表於 2007-12-21 01:13 AM

其實係政府冇用k+|Y"J!ch
Vw(n"t1t6MN W*Q
有乜理由任d有錢人/大公司一路欺壓小市民都唔做野?
'O Q Vg(_|4{c 唔係話要行共產, 但係都唔係要貧富懸殊咁誇張
.D%M:j[ d NS!D
e HFse*W8@2g [OT]9[!tvgli/D
成日話社會要和諧, 唔想要有人反對呢樣反對o個樣)Yc}7]g7[
但係J7~6Hbn*O5C/e3W
政府知唔知真正o既和諧唔係咁樣$O^.l.l"`o+~
而係絕大部分市民都可以安居, 有份合理o既收入同生活水平
5a6NR2P @$R
4Nj8Vb~6v 可惜, 垃圾會同正苦都冇乜人真係為市民做野
&\ h0l8W+G;M&E5o4_x
:i [1Kas ] \k_
,|%m#S"H^3e7L 香港....唉......

大家樂1234 發表於 2007-12-22 12:08 AM

遲下人力發電f?R+B_2cRE
自己係屋企整部人力發電機

打狗棒 發表於 2007-12-22 04:55 AM

「富貴於我如浮雲」李嘉誠旗下的港燈9年內6度加價, 真的為富不仁!!!:nogood::nogood::nogood:

doging1977 發表於 2007-12-22 05:05 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-12-22 04:55 AM:)}#zR;nx y2^6\ T7N
「富貴於我如浮雲」李嘉誠旗下的港燈9年內6度加價, 真的為富不仁!!!:nogood::nogood::nogood: [/quote]
,| MOQt 李嘉誠賺左咁多都仲要加價,都唔知有冇搞錯:nogood:S u1~-r}f)~]+_
通縮果時又唔見佢減價,通脹就lala聲加價,究竟係咩道理:noway::noway::noway:

大家樂1234 發表於 2007-12-23 12:59 PM

[quote]Originally posted by [i]doging1977[/i] at 2007-12-22 05:05 PM:
6i Pp$CBOHKxf6W M ,R#e:t-t Z N(E
李嘉誠賺左咁多都仲要加價,都唔知有冇搞錯:nogood:U^X^ s
通縮果時又唔見佢減價,通脹就lala聲加價,究竟係咩道理:noway::noway::noway: [/quote]
1v)N[*G"z'UK$i9F8E,kD 官商勾結5| wo{Sm%J@2j
你話香港最少多一間電力公司既話m~S j*} c
你話有幾好

trunks 發表於 2007-12-23 08:10 PM

可以點喎.... \i7^ vk){ r Z
肉隨針版上, 你唔俾, 連26fun都上唔到呀....  :haha:

kuru 發表於 2007-12-23 10:06 PM

個個都講環保, 咪盡量用少D電

迪達拉姑 發表於 2007-12-24 01:58 AM

電力加價意味資源有限..係時候世界大戰XD

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.