娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-12-19 07:06 PM

版務:關於題目《女星被鎖上手銬》

題目《女星被鎖上手銬》([url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=123538&page=3&fpage=1[/url])本來發表於吹水版,
hdS&O$n W3if 其後被移到aio,但該題被移至aio後,發題者的回覆跟據了aio的版規處理,被扣至負分。k;SDP)CFU/{4L
想請問各位管理人該題移動時間是否在樓主推最後一次post之後?"s'U%QV1iL{!@}
為免有會員被無辜處罰,希望各位提供資料:)

BeachBoy 發表於 2007-12-19 08:50 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-12-19 07:06 PM:
@fO!tJqZg 題目《女星被鎖上手銬》([url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=123538&page=3&fpage=1[/url])本來發表於吹水版,}&r I!L.x0`
其後被移到aio,但該題被移至aio後,發題者的回覆跟據了aio的版規處理,被扣至負分。].Uf1x(U8zQ
想請問各位管理人該題移動時間是否在樓主推最後一次post之後?*M5Q9lcb&C%mdU
為免有會員被無辜處罰,希望各位提供資料:) [/quote] Z&L)Ti#x)ct_*Z
4r^sOP p'J'V
下次唔好移去aio,任可有問題的題目請移去棄置堆填區

AWU 發表於 2007-12-19 08:50 PM

已lock post及加回被扣分數

大學生仔 發表於 2008-3-26 09:19 PM

我俾人扣到負分,真係無辜:cry:

阿感 發表於 2008-3-26 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]大學生仔[/i] at  21:19:%R9g'[;|W
我俾人扣到負分,真係無辜:cry: [/quote]$@a o"H-C*u T @$BC({
3`:U#W)J2|5jfW5[
咁耐先出o黎呻慘o既......:haha:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.