娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 大家喜歡潮流物品嗎?
阿感
發表於 2007-12-19 11:55 PM
大家喜歡潮流物品嗎?
我本身就唔太好呢d o野,但係我見街上多數後生仔女都好鍾意呢d o野
9v kw@ w
論無時裝,波鞋,手錶,電玩等,都轉得好快,我完全跟唔到
Ox(v.L$D*z7V3X,AE
不過,唔過份崇拜o既,跟下潮流都唔係懷事
;^ C{5E)u-_2wz
-QShk{
其實,EF D人係咪都係好似我咁OUT