娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-12-19 11:55 PM

大家喜歡潮流物品嗎?

我本身就唔太好呢d o野,但係我見街上多數後生仔女都好鍾意呢d o野
9v kw@w 論無時裝,波鞋,手錶,電玩等,都轉得好快,我完全跟唔到
Ox(v.L$D*z7V3X,AE 不過,唔過份崇拜o既,跟下潮流都唔係懷事
;^ C{5E)u-_2wz -QShk{
其實,EF D人係咪都係好似我咁OUT
_:vB;_G-C.] 我見潮人版好似人流咁少,定係大家怕羞唔敢o個度發言:D

wcchan886 發表於 2007-12-20 12:47 AM

26fun既會員以男性居多V4PA Pq}dHE8L
多數男性都係鍾意睇靚女既Qe,Df,I I
但凡有女明星名字既標題
8g w8{*lM:}"R*x 瀏覽量都過千
.e@'b jWb6`rY*V j*B 好似最新既有freeze,法拉,Theresa,黃榕等等
XMQ%iC ?i9Kc 佢地(包括我)上26fun既目的係為左睇明星q\j-E:Ik
唔係為左睇潮野,所以潮人版就泠泠清清咁p)ex TOm4l%w
其實吹水版都唔好得好多dA7xFJC S
多數都係轉貼既笑話同IQ題
)B-q%z9`\ 出帖既人好多都係為分(D分又係用來download靚相)
8p$}]W7j ~ Z 但瀏覽量一般都係得幾十

msv 發表於 2007-12-20 12:49 AM

最憎撞款.........果d所謂既潮野貴+唔好用_y!t1W+zPW*P2f

,n$N JY(L 我買果d野仲貴la,但係好實用......仲有包唔會撞款...0x/TL1kH}!T]_
出到街d人都唔識果d牌子,仲可以串佢冇見識XD

chong2002 發表於 2007-12-20 12:56 AM

人著3 , 非3 著人u.U5w9v%k? J
最緊要係適合自己
+Ki sY]6A 係咪名牌都好,最緊要係有自己style , 唔好人著咩你著咩
Lz%^}M4{b"g#q:|7p 咁就夠啦...

kalos 發表於 2007-12-20 05:22 AM

我覺得首先要分清潮流物品同有style o既分別先; j2l7?(Waq$u2b"t
|r3q;j J;i*w!?)wen5[
潮流物品只係一時o既大勢所吹並唔代表有style,基本上興一兩季,屣$屣氣,好似之前d tight leg+super baggy o既褲,d人以為好超潮,我覺得好似瀨o左屎/收埋o左條尿片... 成個小丑咁...
zCpo G5F-[
F7N)hM)f5M[:H"qu9Y 但係有style就唔同,不論有無牌子可以興好耐...
(O3U(PN,^A1G}
4I;AhQQ'v 我自己就兩樣都會買,睇心情啦~ 不過最緊要自己喜歡,人一世,物一世,試下都無彷,但係要o岩自己囉,唔係搞到成個小丑咁就唔好啦~

蕃薯 發表於 2007-12-20 07:22 AM

由以前人著我著到宜家明白到 潮哩個字o既真正意義 潮流本來係死物 j!HzP&m(a(]%T:s8B
你可以去跟隨 奕可以創造 如果你做一個只會跟 不會做 感我覺得就只係跟蹤死物
^.Jh'@e9G3C`u!o 到宜家我明白著咩已經唔重要 最重要自信 就算比你著件幾千蚊o既衫 幾千蚊o既袋8o/D-Nw2|D r
但係出到街 10個裡面 得一個人知你年衫有幾貴 有幾潮 o甘係咪真係好潮呢? 最重要係UG__m!wpE @
有自信o既人 出到街佢著咩係身 對佢黎講都只係一件衫 幾貴唔重要 但係10個人裡面MS3LkU?#sc
有9個人都覺得佢著得好睇 佢所做o既 就係創造 唔係跟蹤 每個人都可以創造自己o既潮 b;~Nx6WP
只要有自信 價錢係其次

yeung hiu he 發表於 2007-12-20 10:10 AM

我覺得現家D 人的概念係錯, 以為身上什麼都是名牌就是潮同IN!
?Xd(B{Q2u 好似女仔咁一定要GUCCI 同 LV, 我覺得普通的袋, 銀包都會好好用,
R(c:C?$X(t 只不過真是牌子問題, 況且D 名牌一來貴, 二來不耐用, 用幾年又話OUT啦,
*|T!s"e7b)zP o$e+im 之後又要賣番出去!
qxb`V` 我本人不追求名牌同潮, 只要所有野適合本人, 平野CHEAP野我都可以穿上身!t5x;r4jHB*MJ
(可能我重OUT過阿感兄, 哈哈哈哈哈)

qqwqqwqqw1 發表於 2007-12-20 11:18 PM

我都懶得去潮:D z [/Z`c2An9a ?Yn
個個都咁潮就變得平凡,z%qX;z?l!aF
潮都係人定~
Z~/ww/`~K 只有在意潮既人先至會在意其他人潮唔潮(睇下自己係唔係最潮ar ma)
V%j(]N*s VT 唔在意既,采你都傻啦,食多幾舊魚好過啦:naughty:
%z+g r1n"YCy7C^6\V&F 當然唔去用名牌既人唔代表唔在意名牌,
+N)P|r7m1@ pS6e.ev4g 成日話名牌得個貴字,話人地曬$果d,\qMot A4M6U$JZ
其實果d人就最在意,根本就係妒忌,吃不到的提子是臭的:dev:

阿感 發表於 2007-12-21 10:25 PM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at  00:47:
1^fx F1q c6b+y9v!S#bt 26fun既會員以男性居多.\$AR6k:y$L
多數男性都係鍾意睇靚女既9A,[k@$up7f
但凡有女明星名字既標題
*S9q.^'Wo9A 瀏覽量都過千
TRQ&O[p,NCK-l:d 好似最新既有freeze,法拉,Theresa,黃榕等等0P;J:q$z!B$U.Zg$c8E
佢地(包括我)上26fun既目的係為左睇明星[/E~E"eA[o:cd
唔係為左睇潮野,所以潮人版就泠泠清清咁a;}_O&k2f)c
其實吹水版都唔好得好多
n7\U`;Pa 多數都係轉貼既笑話同IQ題
6M _w:\y9P5c?K 出帖既人[color=Red]好多都係為分[/color](D分又係用來download靚相)
u]xFU"y)`^ 但瀏覽量一般都係得幾十 [/quote]!_6r%dQIKttHx

O o+v,D"it+J 嗯.......加分;)
#C0{R`4Xs
E `nn?8{&l [color=Beige]據知情人士透露,有版主希望搞起潮人版,所以會暫時放寬加分準則
Ei"Pr&_AG-x 只要唔係灌水或負面意外o既發言都可能有分加[/color]:secret::secret::secret:

CHECSS 發表於 2007-12-21 10:39 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007/12/20 07:22:#j}~2~7Z-Ov/N#\
由以前人著我著到宜家明白到 潮哩個字o既真正意義 潮流本來係死物 @/Q [$} r4A3pK^*j
你可以去跟隨 奕可以創造 如果你做一個只會跟 不會做 感我覺得就只係跟蹤死物!\@+Kc`x ?T1W I!a
到宜家我明白著咩已經唔重要 最重要自信 就算比你著件幾千蚊o既衫 幾千蚊o既袋
a jwh7?,dX9\ 但係出到街 10個裡面 得一個人知你年衫有幾貴 有幾潮 o甘係咪真係好潮呢? [color=Red]最重要係J@eRpLr
有自信o既人 出到街佢著咩係身 對佢黎講都只係一件衫 幾貴唔重要 但係10個人裡面zh*OE
有9個人都覺得佢著得好睇 [/color]佢所做o既 就係創造 唔係跟蹤 每個人都可以創造自己o既潮
m0T3`5y5a1^6jX 只要有自信 價錢係其次[/quote]
0yJ~Ixr:w 你講緊我啊 :confused::naughty::lol::naughty::redface::redface::win::win::P

head 發表於 2007-12-21 10:59 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-12-21 22:25:I!y[/S%RC&eZ-G/m

2lh;m/`mI0w
M fC1i@u 嗯.......加分;)4u |` q+@4TA4_#?

&I,NP3W s._,yW [color=Beige... [/quote]
1a2d a@+np&d q L!n m9l k |-X1e%f
HY p/sF,Q'T
依個消息可唔可靠架:dev::dev:

阿感 發表於 2007-12-21 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at  22:59:.d e5^ d0Is
#\ R:?^7o&km
p%\e+k,`']O x s&d
(|:C(flQ1xq M/k
依個消息可唔可靠架:dev::dev: [/quote]lHxG D"M4u w
"\.J B.f9Nz
堅過石堅:agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.