娛樂滿紛 26FUN's Archiver

霸刀神龍 發表於 2007-12-20 04:41 PM

點解香港..

點解香港宜家多左咁多自由行黎既??

chong2002 發表於 2007-12-20 05:16 PM

因為香港同內地實行 個人遊囉\R%C OyzJi _WC
你係咪香港人...有冇睇新聞=.=R!FB*ql"Mf'u;O9Xy
好耐下啦喎

大優勢 發表於 2007-12-20 05:27 PM

因為我地貪錢 ~~~~~~~
R.W*H`N3A'[
GBIc)]*yn&O5g 國家又錫我地
'KXgE;x !cA%Z-C:JmB
國家富户好鐘意黎買野
3qDeSl$cK#ope 5N m~Q_4]6MEXB)l

4C5ZBXS 其實我而家覺得好煩|2OUn$w%|*[F
L6j }wf3z*W
又無野受佢地好野 (間接我都吾覺有 )
/bV~n-K A&s
F@"Tx(C3R ` 攪到啲野貴晒smw%S1M;zl?q

/ste?-sn-UJ 我想買補野俾亞媽都唔夠錢
^'q*e3L H |GR.Y O%^S.V3e/c ~1|C0H V0Li
唉 ~~~~~~~~~~~~~

chong2002 發表於 2007-12-20 05:44 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-12-20 05:27 PM:&ZqSqs%q$N'O
因為我地貪錢 ~~~~~~~
J uF+hVoc`
t6Fe6UT+C:I"@7s-Y 國家又錫我... [/quote]
y@J {5e Y3N%E 通脹 唔係單係自由行所影響L(E!S}-o n
重有好多因素,例入貨價貴左等等

lastwing 發表於 2007-12-20 06:08 PM

其實有個好簡單既理由...QxzP&f,B a`
國內既人要出外旅遊係一件好麻煩既事...好似又要保證金又唔知咩
z1X7T P/].F!NV 係黎香港&澳門唔洗攪甘多野

eric911 發表於 2007-12-20 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-12-20 05:27 PM:$@~G9uV
因為我地貪錢 ~~~~~~~ic+j[Z2K f3?

&P@;q3p@"B&{ \T*O 國家又錫我... [/quote]
Pb P9d ?1Y r-_K'b C3G
勢兄,就算你有錢都俾佢哋買晒啦﹗

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.