娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 點解香港..
霸刀神龍
發表於 2007-12-20 04:41 PM
點解香港..
點解香港宜家多左咁多自由行黎既??
chong2002
發表於 2007-12-20 05:16 PM
因為香港同內地實行 個人遊囉
\R%C OyzJi_WC
你係咪香港人...有冇睇新聞=.=
R!FB*ql"Mf'u;O9Xy
好耐下啦喎
大優勢
發表於 2007-12-20 05:27 PM
因為我地貪錢 ~~~~~~~
R.W*H`N3A'[
GBIc)]*yn&O5g
國家又錫我地
'KXgE;x
!cA%Z-C:JmB
國家富户好鐘意黎買野
3qDeSl$cK#ope
5N m~Q_4]6MEXB)l
4C5ZBXS
其實我而家覺得好煩
|2OUn$w%|*[F
L6j }wf3z*W
又無野受佢地好野 (間接我都吾覺有 )
/bV~n-K A&s
F@"Tx(C3R `
攪到啲野貴晒
smw%S1M;zl?q
/ste?-sn-UJ
我想買補野俾亞媽都唔夠錢
^'q*e3L H |GR.Y