娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eqhigh 發表於 2007-12-20 11:39 PM

[加分題]又到聖誕~又到聖誕~

[size=6][b][color=Navy]聖誕又到喇~:clap::clap::clap::clap::clap:[/color][/b][/size]%c0b+D VK`I;t ZR,]
,AO&d`g/e c
[color=Teal][b]係依一個普天同慶既日子入面,小弟決定係聖誕新年期間,出幾個加分題送下分比大家:P:P:P:P:P
G-VE,~+W"f l_*{ 希望大家依個聖誕可以玩得更加開心:P:P:P
3od8o%vS"bT hYx 今次係聖誕新年派分活動第一擊!所以討論範圍亦都比較闊啲:P:P:P:P
a l7@0@m"L!dSI 只要大家講吓聖誕節期間有乜大計同搞作,又或者有啲好地方(食店,行街好去處,等等..:P:P)推介下,都可以有分加,最緊要都係大家開心:clap::clap::clap::clap::clap::clap:[/b][/color]m4CLM.q _1hT
-y\[7Ce6I1|
[b][color=Navy]雖然而家仲有幾日先到聖誕節,不過都同大家講定先:D:D:D:D[/color][/b]
0eL@-z@,v`dj [size=7][b][color=FF8080]M[/color][color=FF8076]e[/color][color=FF806C]r[/color][color=FF8062]r[/color][color=FF8059]y[/color] [color=FF8045]C[/color][color=FF803B]h[/color][color=FF8031]r[/color][color=FF8027]i[/color][color=FF801E]s[/color][color=FF8014]m[/color][color=FF800A]a[/color][color=FF8000]s[/color][/b][/size]

h014 發表於 2007-12-20 11:46 PM

聖誕當然要同女朋友慶祝啦 !
| Pn3eo}:u y 就會去佢屋企樓下接佢, 然後同佢去食自助餐, 等佢食到八成跑, 就送禮物比佢 >.<
1b~%TX8Kw.i 跟佢夜晚去睇星...好浪漫~~

J.T. 發表於 2007-12-20 11:47 PM

i leave HK soon...27/12
)QMa;j[~fs3q going to US to student...
+E4zWQPZ9]Dl i think this X'mas is my last X'mas in HK...Hc\e!B,o5{U o0G8~
but i havn't plan anything yet...
4r g9Y6O$f"U3C`)u i mean how to spend this last HK Xmas...

衰貓 發表於 2007-12-20 11:47 PM

我唔期望會有分加,因為我係悶棍一條,根本就無安排到有咩好節目(其實係懶),聖誕年年如事,相又已經晨早影晒(今年既燈飾又真係差到無倫,無心機影),所以絕對唔會到聖誕重災區同全世界迫‧‧‧‧‧
4r%vB U#?E 本來諗住24號去食自助餐,但實在太貴,左敦既BP(龍堡)都要五舊水一位(未計加一),真係貴到黐晒線,兩條友食一千銀有多落樓,拎去玩咗佢無咁嬲,經過一番思量,就決定同女友買外賣(壽屍)返去食,食完再去釣通宵魚就算(反正係巿區都只係同人迫亦戇居居無乜好節目)‧‧‧‧‧
j mK/aZa'}/kBN,j 如果要推介,西貢白沙灣有一間叫"Pousada"既兩層式餐廳,情調非常之好,樓上餐廳樓下酒吧,但聖誕以set為主,沒有自助餐供應,但可以避開係巿區同全香港既人一齊迫,個人覺得係一個好選擇‧‧‧‧‧想平平地唔使同人迫對食物唔太高要求又想係尖沙咀既話,可以到中間道既"Mariners' Club"‧‧‧‧‧
9u I9t"? d:z9i Y 外賣壽屍都有一間好介紹,深水埗黃金對面(南昌街褔華街交界),有一間叫"極品壽司",壽屍全人手製作,想買外賣既朋友可以一試‧‧‧‧‧
#Od~!K$cyR;y#t 1[Y4`0Q/n"vK#o)F ~1B9y
[[i] Last edited by 衰貓 on 2007-12-21 at 12:08 AM [/i]]

chong2002 發表於 2007-12-20 11:53 PM

志在吹水$o.Ht,\[8H
我諗住23號夜去fd 屋企慶祝生日玩通頂;H3^ JAN0{$E3S` M"X
之後就留係屋企溫書(中7高考)
c} G~C 好慘呀...完全無mood 玩..
aJ,y!L W)pRkt y 預祝大家xmas 玩得開心..

wongjoshk 發表於 2007-12-20 11:56 PM

I PREFER TO CELEBRATE THE CHRISTMAS IN A LESS CROWDED PLACE.
Z YJ n_ u B9]4n/`Qg,`bj)~
I SUGGEST TO TAKE THE FERRY TO LANTAU ISLAND AND EAT SEAFOOD DINNER THERE. (IT IS YUMMI) NEARLY THERE IS A BEACH AS WELL, BEST FOR COUPLES!

alvinchak 發表於 2007-12-20 11:56 PM

25號可能約班FD去打牌~7SjN8X0@2jk O
好耐未打過啦!
O+Z/R+K:X"`j 或者同FD去機鋪咁

a1036043 發表於 2007-12-20 11:57 PM

聖誕期間會同d舊同學打下牌.....跟住去食自助餐...可能會去飲下野...傾下偈咁啦....

s20021601 發表於 2007-12-20 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 20-12-2007 23:53:
O6L9Q \8A0h9`q4M!\ 志在吹水 Y!D!l(_J9mBi
我諗住23號夜去fd 屋企慶祝生日玩通頂oAS!e)[z~2Z
之後就留係屋企溫書(中7高考).q6a4bGF{oK
好慘呀...完全無mood 玩..
Y/h5]2jf%x2o 預祝大家xmas 玩得開心.. [/quote]8m7b%dm5exV
同上面個位都差唔多la...要溫書呀.. B!J/{(O*T[
家下預科d野好鬼難..尤其係p.maths..\+f)@S?;S R
christmas 假期一定要狂做...
.ENyZ?,Fp 玩同休息就要少d la:`1j cq] pKWHT
不過24號都應該會玩返日..$J7j.iLA(kl,~1U/r
暫定通宵bbq ge...
I6gH!zy 從未試過呀..bbq通宵
3I#n;F1fT!q 希望會幾正呢

pkbrian 發表於 2007-12-21 12:00 AM

聖誕假7O5@kD%I5vU"l'J\4B
Y%t4o"B? h
22,23 已經比左二邊親戚食飯=口=t y pd:u+K$Y(R#^p
gK/`F$A+^*|J_ [0R1u
25 會搞一個 機友聚會+ BBQ (仲會搞好多野A_A) h9C.R [$k-Qc@
Z/pg"fY.Xs
26休息......
"S7W!YeA 27,28 要返學校補課.......(鬼叫係會考班)H7A({#TZ7px
(__w2T`0C/x
跟住d時間都要用來溫書........唉唉唉....... w@i7F8`
好想抽多少少時間玩................

sfxc0000 發表於 2007-12-21 12:00 AM

24 號 : 晚入醫院過夜
6Q4s'CZ,x#}A
8lY3LmEBj 25 號 : 早上接受包皮切割手術
rT3~U2V
aiHv&p$ax C 26 號 : 留院休養一天
!A9}$B{\W4H;r W
n*c {Dzv 27 號 : 出院
B6b x7Gn4l
!H:s w-MrY%n+B B :P:P:P:dev::dev::dev:

Beelzebub 發表於 2007-12-21 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2007-12-21 12:00 AM:'Vl)f9J!C7A
24 號 : 晚入醫院過夜
c9A`4n,t
0S:lJ,W~*Z(| 25 號 : 早上接受包皮切割手術
&x?%l'N4v(\ \J}4T B$x9Eu ?Ub7\Bh9w
26 號 : 留院休養一天
"Er.t1SDCj
@)m g v#Iff 27 號 : 出院
M4_A}:U(n ~H y
,TN#y!{'~}f :P:P:P:dev::dev::dev: [/quote]
/t Nr y,^F4sS}n {0n$uW^8k!_
呢d 咁值得紀念嘅嘢,梗係留返大除夕做啦~:lol:E$}5rP)w$SA|4m
做乜咁失策呀?:dev: book 唔到位咩?:naughty: K(zC$|DB R

VycM n{/x'K^
"B{r)og!^R 30 號 : 晚入醫院過夜
L\"k%H,?A5_T'o7S 4H&g7Bz:V,_3f
31號 : 凌晨接受包皮切割手術........齊齊倒數然後切~:crybye:
7\D"n"x0[^7]+H@YG q`\?|PPCn
01 號 : 留院休養一天
~7ERGb~E@y-iU
(?!m#A Q)oM6nl.i 02 號 : 出院l!P ||5L:n

{0CH8M~Dx H5m d tZR&D:L0p e4A u rm
玩足兩年,同人講割包皮割足兩年,幾威呀~:clap:

mhkk 發表於 2007-12-21 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2007-12-21 12:00 AM:
c*},t6h!V8r K7x,k*M:G 24 號 : 晚入醫院過夜
Sb;Q FV1Z&V^ +uaC5ze+\"x0xf
25 號 : 早上接受包皮切割手術Q/x1{KiL

Q.I~T Q p4i&^f6K 26 號 : 留院休養一天
^2m$]3W R$` 7f~.J.d)u8V` {5C
27 號 : 出院_2\2~9nv!pJ,a
N,dY6BsI U)R
:P:P:P:dev::dev::dev: [/quote]
8V^m&wF!~XEe^P j :eek:你係雞雞:lol:8uc;j-Eb}({m2CiY
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162117&page=676#pid2450332[/url]

michelle_tom 發表於 2007-12-21 12:53 AM

行程已經排得滿滿 :dev:
;NO:Jaw1`SJ 假期除左溫書之外仲會同小學同學, 中學同學仲有FDS開party...
%M6y V;TY6p2Oz:G 仲有一日要同家人去Disney Land""Family day... 6LCE:K T
唔小得既有唱k同BBQ...'qt.z%{0j^GA
真係好期待....:P
8[6z*H7E,hO6@*h
&cB7K;j_-} I White Christmas!
nS%B2U%t;p/FP ~ c0Rc Merry Christmas!!!(F0U9|!A wN%D.}
各位大大, 玩得盡興!

mhkk 發表於 2007-12-21 12:55 AM

叫打靚女係私淫暖水池陪我游水[img]http://www.dmxf.com/images/smilies/default/yct13.gif[/img][img]http://www.dmxf.com/images/smilies/default/yct58.gif[/img]

eric911 發表於 2007-12-21 01:13 AM

分左手,預左過寂寞x'mas,睇落連倒數也要自己過。朋友,口口0唔係結左婚就甜蜜拍拖。其實同屋企人過都幾好呀。:D:cry::D:cry::D:cry:

vv1668vv 發表於 2007-12-21 01:53 AM

平安夜 就 梗系。。。。[color=White]袋袋安安[/color] :naughty:  
)NZaX;I$]"S+e V 聖誕夜 就 耿系。。。。[color=White]普天同慶[/color]:clap::clap:
v$b2HD:SE BOXING DAY  。。。。[color=White]連玩3 days 腳軟[/color]:dev::dev::dev:+_C(~&g u$W*T

8P~ fPzr1^X
w6X'i6^y&j"lO6tn Uw
&J^ X9s rM ` :D:D:P:P:D:D:P:P

ckyckk 發表於 2007-12-21 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]Beelzebub[/i] at 2007-12-21 12:12 AM:
5g`R"r8S(bQ[ | E;S%v I\iz%A

v)u5U'D x/pH 呢d 咁值得紀念嘅嘢,梗係留返大... [/quote])jf/h5ZO+x
&}j2G%}G/F*V:F8F"m
嘩 ~ 你隻頭好形好 Match 呀 :lol::good:

ckyckk 發表於 2007-12-21 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-12-21 12:45 AM:
oj0^D ~$lxx
}Z(fU!k8shr :eek:你係雞雞:lol:G'NH@ A%u&p$r
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162117&page=676#pid2450332[/url] [/quote] x1\|-{.f*Z[O[.d5uS
!m"l\1Q+ea5t
00 雞 :gun:

DH 發表於 2007-12-21 01:59 AM

24 號 : BBQ with 同事[1a _?^/L3_Q7[
.s[1aJ+@[5R
25 號 : 香港>中山 find 中山松島楓(her face looks like 松島楓) & stay at 中山 :)
-S)M'YSS]'L0uz hcwF B _c
26 號 : 中山>珠海 with 中山松島楓 & stay overnight :naughty:
:]:e-rbS1{2|*Ce
f7sDx?)yb-S 27 號 : 珠海 play with 中山松島楓 :P
,S Ahm:n{4A8c
#o3UE5R b@ 28 號 : 珠海>中山, drop 中山松島楓, 中山>深圳, find my GF :secret:mC5Dg8Jjm*J

1H SCh X(Q]| ? 29 號 : *my birthday*, stay at 深圳 & play with my GF :lol:
j&Yf[!d%DJ+h
~H5S~ S.ta M2_ 30 號 : 深圳>香港 :win:

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.