娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2007-12-22 12:21 AM

聖誕節~無女朋友喔T7w~ch'P8I_6t3s
唯有跟朋友去唱k通頂u+EZ~)r
同中秋節果日一樣都係唱天光W!Fv E4|.D'P
唯一唔同的就係中秋果日係燒完野食先去

terryng2 發表於 2007-12-22 03:00 PM

明天和d好耐無見面的朋友食飯la,24日我又會去唱k,希望大家都玩得開心lam|6Z LE'^

^E"]t!zl!s(n 最後祝大家聖誕快樂

bigfish 發表於 2007-12-22 03:17 PM

聖誔期間女朋友要搞展覽 show, 每一晚搵佢食宵野已經滿足Z Ft A|
自己就同朋友飲幾杯兼睇下英超比賽, 欣賞下d 細膩腳法同激情C*q`/~x7M,k\.}k
已經準備左好多禮物同人交換

極樂 發表於 2007-12-22 03:33 PM

24號要返工, 唔知收幾點~~
C'ZNN Zg 26號有party.....不過無我份!!
k:s2tDw,@/T5X4yL5j.e*o] 呢幾日只有影下相(係屋企)......Q-gr[mw@2@+{@y
攬住個仔過.......:haha:
"o9EXgEc o 聖誕無得出去迫....無得去party~~有d唔慣~~b.s;`#BHvF3b n
:(

SCM 發表於 2007-12-22 03:39 PM

聖誕節又到?1E;|ur3R
我今年就想同阿媽過e*L_Ag%sn
因為比家事影響
/Wo$hAf 當然我自己都好想快d搵到個女朋友

20088 發表於 2007-12-22 03:54 PM

聖誕節一係同屋企人打邊爐 又可能同fd出去打波.打機  最重要都係溫書 因為就快會考=.=maq6ga:x-\
同埋希望可以搵到女朋友啦 都係一句 要黎就始終會黎....... 希望各位brother 係聖誕節玩得開開心心!!!!merry christmax :clap::clap:
m/M)v}lN M"Dn:P`g,b/m3G"e
[[i] Last edited by 20088 on 2007-12-22 at 03:57 PM [/i]]

chinchung 發表於 2007-12-22 03:55 PM

去酒店食buffet都唔錯~T;Y"TeR1S(LY
有D酒店$2-300一個人都幾抵~

哈佬仔 發表於 2007-12-22 04:00 PM

hi~大家好啊~W;z%ft$t?e
我係今個聖誕節冇野做4p9?bec'Y
儕打機同sleep~v;j;W"e)j5sEv x[
好悶啊!!!p/D8h7\p7h5qC
有機會得閒吹下水啦~

soccerking 發表於 2007-12-22 04:02 PM

我會跟教會去尖東唱聖誕歌, 順便睇下女....

ringo1969 發表於 2007-12-22 04:05 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2007-12-21 12:00 AM:S nv!m$v'Y/R
24 號 : 晚入醫院過夜
M#} S#a\ ?#TM ;r`5h/P9`{.|
25 號 : 早上接受包皮切割手術
3CXfh!\k` nQq7T ,q!k#vP5[0`2fTt
26 號 : 留院休養一天
Rzt6?!Ln (\;r/y-?U:~(G
27 號 : 出院
Oq%[s b!]]X "N$kkH8\KD1|
:P:P:P:dev::dev::dev: [/quote]9GR/v"VD5x6v4B(M$g
咪恭喜你law~~~~~~~~~~起馬x'mas都攪過細佬:win::win::win:

哈佬仔 發表於 2007-12-22 04:08 PM

唉~
d i` @4h4rZ"X 我都冇得玩啊!!!(van仔魚 )Ud H%ZkG}
考試都佔在我大部份時間啦~
VKXLzAojx 今年唔衰得啊
gb3?b%\A l| T 況且我過聖誕非常普通y N3rR/f
有機會得閒吹下水

ASPP 發表於 2007-12-22 04:10 PM

今年聖誕終於唔洗唱Lonely Christams
p!k \8_}x$m 24號同班fd去打邊lo^PON\%?HQ
25號陪女 !!! Z!Z,Tf&~8~2{ ^

-O?4KTV 但係26號打後...W`FXd,X
大把功課要趕 >.<

小狗狗 發表於 2007-12-22 04:17 PM

今個聖誕(24號)買左女友最鐘意既劉華演唱會同佢一齊過.] [1o4u9b Rh1V
之後(25號)book左某酒店食聖誕大餐.
'u$P O6z|-N!B:K+v 呢d活動pain左成個月ga la~~
#|/~bYp1Nxr 仲好q貴tim...不過如果兩個開心就無所謂la~~~3E4[7p-S(n {W:}
祝大家"聖誕節快樂"~~~

b_m_9321 發表於 2007-12-22 04:18 PM

呢幾日當然0弟英超&同FD出街玩la

PKTung2 發表於 2007-12-22 04:47 PM

24 晚 同 太太 2人世界,煮 西餐
-DH']AO,V4?
UFjxi2h5o 25 號 與家人食聖誕節 大餐

doging1977 發表於 2007-12-22 04:59 PM

聖誔梗係出去多d function影多d相,跟住post上黎26FUN同大家分享啦:P:lol:

spareman4 發表於 2007-12-22 05:18 PM

[b][color=Black]我今年聖誕特別開心呀 ....
K0Vz6j|S\ 因為有個由細玩到大既 fd,
7u(Bs/Ej\"w 終於娶到老婆喇 ~~:clap: [/color]
c5BEQOJ Z)`xc7rl)Oc7~]
[color=Green]雖然我好似成個聖誕假期比晒佢咁,
)p0g T:K V.Od'@ (走走笛笛呀, 仲要做埋伴郎, 仲要冇索既姊妹) v#vK!h$~,YE;z
搞到我冇機會0係平安夜出去幫 d 妹妹[color=Red]開罐頭[/color] ~ :naughty::naughty:[/color]\9cNt-td n!kP

U Wq%n6bp%Q [color=Navy]但係一世人兩兄弟冇計啦 ~~ [/color]:P[/b]

sakura310 發表於 2007-12-22 05:25 PM

志在參與^^9PMA7R9tJ&N

(l)c B0RtNs1Mgb 聖誕...我會砌模型
B hH7x[%o 曉擊霸mkIII BOXER
D!Sz1\ ~ 呢度有無人知係邊部?K1JCH9q t1P0f6_'hlQ
機戰系列的
Y4H+bu {-`!m4PY 買左好耐,聖誕終於有時間砌^^3B}!XI n"Z

#S.Y!A@FH$TG 聽說只出一次(像是限量發售),我能擁有一盒真係感到好幸運 | k[,E&D?q$v#_vVD
請容許我吐吐苦水
H@yH(].@,? W{ y,A 那時佢發售時,剛好是我回澳門的期間,即時去撲貨|to}t4k6w
因為好搶手,出左唔夠兩日已經在多間常去的模型舖見唔到-g$fk W$h%Kh
不過千金難買心頭好,更,何況盒野唔算費,5條魚仲有找
T-V6va}[;Lk I 在不能回家的假期裡,砌模型是個好好的打發時間方法^^'m-wF{]3i

c2[rU&C^ 在此放兩幅圖上黎俾大家睇下^^(是別人的製成品)

wai0818 發表於 2007-12-22 05:47 PM

24,Dec 返工->放工->自助餐->燒野食->酒吧(f-p*r)vJKF!A9W Q6N
25,Dec 麻雀%_ |PyC8d
26,Dec Bday Partyk Z2tk]!N5VCZ,F
27,Dec 又要再返工 :noway:

hitmecomecome 發表於 2007-12-22 08:22 PM

24號就梗係留番囡囡啦,睇戲就一定無走雞啦,w&L-PYK)Md z&q
之後食野就一定要有心思啦,一定要book,如果唔係mcdonalds'都無得你食啦,囡囡鐘意日本菜,
^9gL-a~E-rm,` so可能o係和民食,最後就有埋禮物啦,
#gru-X x0n7U L L 一個common既慶祝方法,不過有心思的話,就會好浪漫架啦0Ga },A9OS
25,26,27就同fd一齊馬拉松式通頂喪打機,希望仲有命番黎啦

頁: 1 2 [3] 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.