娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2007-12-22 08:36 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2007-12-22 15:33:
@&Wa E T 24號要返工, 唔知收幾點~~oC7W%oN4A/My ^4B;P
26號有par... [/quote]![4kLe v'J/K$t,X9^

u)g/E0S q b!v!w 今次係妳同個bb第一次過聖誕節,希望妳地會過得高高興興。

gigg11 發表於 2007-12-22 09:52 PM

本來想約鍾意既女仔一齊出黎食飯~Y3gyh K
不過佢同屋企人返左大陸~唔知幾時先返...[@2g2u:IK Zi,gZ2u
所以哩個x,mas我應該會過得好悶~ :help:8h#]2b D8O+l)h)l(P,h
1Z's;BZ,H/] Q
24號起左身之後會去做運動~都係跑步或者打籃球多ga啦... e6f;jX)oC&M
休息一陣~之後再做d功課~睇下書咁~\6Z0l3T}s1^'Nf#rMw

MGl'@"|4? TO;} 25號應該會同fd去睇戲~食飯慶祝~ :naughty:
OC XRPI _8e
:j XJm*\ VG;f 26號會同24號做既野差唔多~
| sC6Q ^ rb+kL4E 不過0個晚有南華預備組既賽事~所以我會去睇波~ :dev:5s JCB\] e
到時我會拍d相畀大家睇ga啦~
^R0LPL&m*~v 遲d大家可以0係 sports區睇到ga啦... :)
pT7vEv;c j
-Y4dYQ4j+Y [[i] Last edited by gigg11 on 2007-12-22 at 09:54 PM [/i]]

leonlei 發表於 2007-12-22 10:31 PM

24日BBQU[(X6UW-L
25日睇胡桃夾子(小交配樂~)
3i2sN-v } 26日做野... =.=|||||

mk政 發表於 2007-12-22 11:16 PM

-v-聖誕 當然爭取時間玩/訓啦
:F%PP6Z iV 25號去mk打邊勞 then 去jim沙咀睇煙花
g\#LW-g4T 31號當然去倒數啦
m,c9U3["|D.G >v<過一個快樂 浪漫的new year and christmas

coyote 發表於 2007-12-22 11:17 PM

年年聖誕都係咁上下, 搵一大班朋友吹水, 睇波
9~plK+t ]%x#P U;` V0D+R#B b8xT
再唔係就自己晌屋企煲碟.....

極樂 發表於 2007-12-22 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-12-22 08:36 PM:
8d$RB[2mam.o#Y LEz1eq'I
`D'c } J] t k
今次係妳同個bb第一次過聖誕節,希望妳地會過得高高興興。 [/quote]
1T3|~%I3X ib'^*F R 4Kt,c#Ug,b#e_
多謝~~我都希望你高高興興啦!! \6n9a$v b$@D"N
上年既聖誕.....我係去左影結婚相 (差d唔記得)g`:f6G&i*Cd*O)e0Vn*Q
今年既聖誕.....佢已經出左世, 仲就黎五個月添...
D^ wK?6pm 時間過得真係快.......:D

vv1668vv 發表於 2007-12-23 01:10 AM

:clap::cheers::clap::cheers::clap::cheers::clap::cheers::clap::cheers::clap::cheers:"{9k[j A#v,{
w:@"Oc\ ]G.C
可能早左少少。。。\1{CZ_
i y)UH:xFqW)Yt
[size=4]預祝各位[/size] [size=6][color=Purple]26FUN 大大。。網友[/color][/size]u/_5z:U*Oj(Xb~f

p5zaX7K2B,S(M9} 過一個 既 “[size=5][color=Green]開心[/color][/size]” 又 “[size=5][color=Green]平安[/color][/size]”   0既  “ [size=5] [color=Red]聖  誕  節[/color][/size] ”。JS2j)W)?9~#p"Wp

H6e&r{ R "h9sl&M'b
:cheers::clap::cheers::clap::cheers::cheers::clap::cheers::clap::cheers::clap::cheers:

soflowar 發表於 2007-12-23 01:11 AM

我聖誕既大計就係向我心儀既對象表愛。KW4Z3U'y7@$muv
5N0i-p"X\*N'u$s
1)我會織一條頸巾比佢(我剛剛學的)
9A9M!m/N5P 2)向佢講某一個人一直以來的愛情故事,果個人當然係自己啦﹗i)],}E&v;E%b @e2mB
WuG:P n s-B
時間會係大約凌晨12點
6Nv [e v2m @W
:T*H(y8Vfc 但係仲未諗到示愛既地點,你地有冇好介紹,原本打算租部電車,不過full booking,而且都好貴...

vv1668vv 發表於 2007-12-23 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]soflowar[/i] at 2007-12-23 01:11:/Gxy$NB(Q{5p\:q@
我聖誕既大計就係向我心儀既對象表愛... [/quote]
m:TB0g&v6}&G
E bk.b0l(\
+L8j@;lZ~X @6g:|daFiHR
:clap:[size=6][color=Red]溫暖牌[/color][/size]!!:clap:。。[color=Pink]好浪漫[/color]:good:#I]_"A.kS3b'E+WXu
。。過兩日天氣可能轉冷。。
|:hF yao1E1? 到時 大派用場!!:clap:
8~ t c&e$| t1d,k j C DT*M,b
希望 你 成功 啦!:)J4D ^w _Z
_ ZP Ck.in K
至於地點。。。呢。。。C9h(V,l.SY I
我自己。。的話,{ ]9Au? X"n#^!]@
因為 我自己 經常做 “[color=White][size=6][color=Black]餓底[/color][/size][/color]”([color=White]餓住個肚崖庚抵夜[/color]) 做得多。2J%bN Ec+M4}| k
所以 會 帶埋 (距) 去 一個 坐得舒服D..兩個人 食得開心D 既地方。*[@v2j7pR0j#QB
享受一份 晚餐。

hold_find 發表於 2007-12-23 02:34 AM

冇乜特別活動,幾日都係約咗人去AGS
N+}q5i \[*Qw{@ 屋企人有得去旅行,因為補課關係,我冇得去,好慘~~~j!Jx NW O
不過...}5^)Yb'X

*I }STXzN^,m 祝大家
~H~ NCO [color=Red][size=4]聖誕快樂[/size][/color]
x]~9YA0_
q&xvF ~"sm,ct [[i] Last edited by hold_find on 2007-12-23 at 02:35 AM [/i]]

wonderful19000 發表於 2007-12-23 03:21 AM

呢個聖誕唔係好凍,
un*`nmj7wx 冇咩聖誕氣氛~G+];^-~f;\7m-UK|[
所以冇咩 mood 打邊爐,5QxrW6@d
又或者走出街同人迫~l4we$^]N} b&g

;{zE \7^d;e-Sa 唯有約 d 同事返屋企打麻雀, t/pN(a5z
希望可以發番個聖誕橫財啦 ~~~~ :P:P

'nice' 發表於 2007-12-23 03:44 PM

24號還要返工啊陰工,所以提前昨晚同女友行尖嘴睇下燈飾囉,不過好大霧(唔係博大霧,哈哈...)
U-[.{ v$Ss/D 之後去客家好棧,竟然唔使等台(冬至wo!!),3送+甜品,好飽好飽囉,味道唔錯,$V_ls[,P i
聖誕未有節目,可能圍功4方城!m-H9N.k;i
平安夜唔知平唔平安呢?~哈哈......!Z$x N7u i%sKB+V
Wish you all Merry Chrismas & Happy New Year!!

小妖 發表於 2007-12-23 03:55 PM

平安夜:夜晚要返工! Edsi%u
聖誕日:夜晚要返工! -h/RN/@5Ed;GH
拆禮物日:夜晚要返工! DY/r V;?9X

0O]TDv 聖誕節要在工作中渡過 ,小弟祇好在此祝各位兄弟: n*vJo)O
[/color][size=10][color=Red]:clap: :clap: Merry Chrismas :clap: :clap:[/color][/size]

a1036043 發表於 2007-12-23 04:11 PM

唉....原本今日同朋友入西貢食海鮮架....點知cancel jor ar...真慘

傻妹豬 發表於 2007-12-23 07:00 PM

HI~merry chirsmas.....

trunks 發表於 2007-12-23 08:04 PM

終於plan好聖誕做乜喇....
rh f w+O ^G8r3o9o(] 24號去遊戲展, 食完聖誕餐再過一個唔平安既平安夜.... :naughty:Z?m.uC
25號去黃金海岸燒野食..... :P/@t0FH x-iq0S,t:M
26號返公司休息 :haha:
4\5U;A.Hb/V
W'K]5yjh.o)p } Wish all Merry Chrismas & Happy New Year....!!  :clap:
(izb ?1l'G S
+k7a@R-WTj+\ [[i] Last edited by trunks on 2007-12-23 at 08:06 PM [/i]]

hubingandtvb 發表於 2007-12-23 10:26 PM

提前祝大家 Merry Chrismas啦 雖然今年還是一個人過節

oswalt 發表於 2007-12-24 01:04 AM

我要和女朋友
9x$t$Nt3nX6V? C#m7X-r ^&^ ra
吃頓聖誕大餐...逛逛街
4`r-D/G&NN
3k cIJ8bH~ 百貨公司應該還挺有氣氛的吧...
pCu/q9A)s
6Pr"ts9M } 到紐約紐約那附近啊...有聖誕樹啊 散散步..等等
k9b-wN(VCj9o
u2z|$WP}q 或是有車的話 開著車 吃個飯 然後到處逛逛
K8hP'_$jf)\ c
N:f*Z,J4?.V tbN~ 送個禮物給他 也挺不錯的1N%K'qvkGl2LU

{1|N/zS`o#x8]h&z Igp6|F p U'~
ei)U@ M%S9vq%S
再不然一大群人 就先訂個餐廳 聚在一起i:I\1X4u'z(T p @\
^*R QT#L!J/Q
人多自然就有活動可以玩了啊...)mu \ n }$n'lRS-| I

+S7YcH.q 或是來個台灣人最喜歡的一群人去唱歌ET%wCJ#wJG

cj#g,Ls1yq 帶幾個聖誕帽 在包廂裡面玩點小遊戲
&TsL0VA]5F o8O)p:[$PD S~&R5az
類似這樣的吧...

claudiuskwong 發表於 2007-12-24 01:09 AM

Merry Chrismas , 祝大家 股票/投資 有道 賺大錢
_0l {@+g IZ 我 24號飛  至  29號晚上 回港 lY0m;T;Q
一年工作咁辛苦 , 趁假期咪同 心愛的人 去遠些旅行 , 希望明天機場唔好太多人囉 ...
.Eqlb3hTL^ 平安夜會在一處 又冷又有雪的地方 又可以拍到雪山景..地點就秘密  哈哈哈 ....
:g B]u7RKdZ D;x'A%B 希望新相機同說明書講 零下10度都無事 ....

kuru 發表於 2007-12-24 01:16 AM

同朋友落pub 睇波, 咁岩英超開快車, 大把波睇~

頁: 1 2 3 [4] 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.