娛樂滿紛 26FUN's Archiver

haukwankin 發表於 2007-12-24 01:20 AM

陪女友去macau工幹...n2U No iAg$M,|/K
(YM*G/WW-p
等佢工作完再同佢幹...:dev:

迪達拉姑 發表於 2007-12-24 01:54 AM

麻甩佬消極團,早上睇戲,夠時間唱k lunch,下晝打街機,北上骨骨骨骨@︹@

ronald001120 發表於 2007-12-24 10:18 AM

有冇舊年果D有關貼聖誕既相
&yV*HCKwGlm I 就加分 O5e+m Y r1E;^I9{wB
果D正d
6@F:aa aYK
H\x[IS)u )D}%n6M^Rv
聖誕係開心既日子&|,Lp:I| l6]
自己過都冇咩所謂
m9N$x+BP H2A 不過我今晚要同人地報佳音

nickylinex1 發表於 2007-12-24 10:54 AM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-12-24 01:20 AM:$ZZ/L$mJ%M
陪女友去macau工幹...
&To QX%Y
!o]~N3fV 等佢工作完再同佢幹...:dev: [/quote]
hVB,|?V%lb Merry Chrismasp h&CEZ
今年聖誕我又係係macau過wo~
aA_ @*mO 成家人去玩

Tony Tse 發表於 2007-12-24 11:04 AM

無論點都好, 千萬不要在平安夜看TXB的復興之路, 如果係咁, 不如播卿姐經典dvd.

無奈 發表於 2007-12-24 11:07 AM

等我都講下啦....` L8cMf7S Sw
2g$B&SfU3C w
今個聖誕...如果有約人..就同d 朋友食完飯...之後出去行下...xO? sU O I7X
如果冇人約的話...就好好地咁溫書...渡過呢個聖誕既節日...
N A hTg3e 因為好多人都話聖誕節呢個時間係分高下既時間...當自己係#Y$x\8gvP T*?
到同d朋友周圍玩...個心就點都好似有d唔安樂...因為人地分
qh6v)GKI%o 分鐘係呢個時間爬你頭...所以自己有時覺得個心情好矛盾下..dLvsv-V*W
0h$ES(j`]lu w
希望大家有個開心既聖誕節啦:win::cheers::clap::clap:

pokemons 發表於 2007-12-24 11:14 AM

約班F 睇英超!  估下波仔~

物__ 發表於 2007-12-24 12:04 PM

我會去露營呀!!!*Z`Va)B q0m-L
正!!!

bunce2806 發表於 2007-12-24 01:42 PM

Going with parents to Macau.  Will be v crowded but think they will like to see how different it is from just a few years ago

^^優之良品 發表於 2007-12-24 08:36 PM

今年五月尾做左腦部手術:(所以今年平安夜只能聽醫生吩咐,乖乖地在家,能捱夜!Q4o ^ l4lM)RBS F
不過新的一年也就快到來:P:P
jF.x!C)Yxrkpe'V 在此祝各位 o%U U(n zf_.{
:cheers::cheers:[size=6][color=Red]聖誕快樂,新年快樂,身體健康[/color][/size]:cheers::cheers:

大優勢 發表於 2007-12-24 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]wonderful19000[/i] at 2007-12-23 03:21 AM:'v1X0@z2Gy-},ZVJ)V
呢個聖誕唔係好凍,Ta(Jr}p
冇咩聖誕氣氛~/Y [xO@p#v9d&Kv*Q
所以冇咩 mood 打邊爐,*B3A'do\ qvhb
又或者走出街同人迫~$w2rBh0@K{#z

N_f AWPE3E 唯有約 d 同事返屋企打麻雀,Pk Q R6J
希望可以發番個聖誕橫財啦 ~~~~ :P:P [/quote]
^j~IV N ^ #BC+eR0c?\
:D:D:D呢三日去到 14 度 咁凍
8B [4A\b'a&J*U"S
MV~-_3|F/k 你唔係想 9 度 過聖誕   7 度過新年呀
XQF Z4c"y*Z
o.Ii|.E!J6h 無女友 ~~~ 咪同啲朋友去街囉
%L`fI W!_X!mE8dG
&|el dqG}-f ZdB 去天亮呀 c*wF ykS$vM
#k;K(T B M
散心呀
0wrDIuv
fDd{vi B x 無女呀
ee3w(Fde`)f-A V!N2S;l*E:d-JY
去機鋪番上網/k'{4@'q i'b
Kw)t,IR(J^3m/f
睇街燈 :kicking::kicking::kicking:7^(h u2si-C

'C }~'w2A|`Mv 26 去工展會 ,  如果買太多野就回家放到先I6zn/rp-yY%^
S T;lG#~"m"onT
再去 朋友個派對;kkRr/C'F5k
C_P;l)X7gW ~X3q
睇下 :drool::drool:識吾識到女仔

yuri 發表於 2007-12-25 07:23 AM

首先係度祝大家聖誕快樂先la:clap:}{*D/c1O-Z(gD cF
iH%h-L8{
今個聖誕節都係約大班fd一齊去食飯睇下戲lo 做咩都唔係最緊要 最緊要係開開心心:P

-仔仔仔- 發表於 2007-12-25 05:26 PM

merry x'mas 今個聖誕留係EF陪大家啦:clap:

頁: 1 2 3 4 [5]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.