陪女友去macau工幹...n2U No
iA g$M,|/K
(YM*G/WW-p
等佢工作完再同佢幹...:dev:
麻甩佬消極團,早上睇戲,夠時間唱k lunch,下晝打街機,北上骨骨骨骨@︹@
有冇舊年果D有關貼聖誕既相
就加分 O5e+m
Y
r1E;^I9{wB
果D正d
)D}%n6M^R v
聖誕係開心既日子&|,Lp:I|
l6]
自己過都冇咩所謂
不過我今晚要同人地報佳音
[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-12-24 01:20 AM:$ZZ/L$mJ%M
陪女友去macau工幹...
等佢工作完再同佢幹...:dev: [/quote]
Merry Chrismasp
h&CEZ
今年聖誕我又係係macau過wo~
成家人去玩
無論點都好, 千萬不要在平安夜看TXB的復興之路, 如果係咁, 不如播卿姐經典dvd.
等我都講下啦....`
L8cMf7SSw
2g$B&SfU3C
w
今個聖誕...如果有約人..就同d 朋友食完飯...之後出去行下...xO? sU O
I7X
如果冇人約的話...就好好地咁溫書...渡過呢個聖誕既節日...
因為好多人都話聖誕節呢個時間係分高下既時間...當自己係#Y$x\8gvP T*?
到同d朋友周圍玩...個心就點都好似有d唔安樂...因為人地分
分鐘係呢個時間爬你頭...所以自己有時覺得個心情好矛盾下..dLvsv-V*W
0h$ES(j`] lu
w
希望大家有個開心既聖誕節啦:win::cheers::clap::clap:
約班F 睇英超! 估下波仔~
我會去露營呀!!!*Z `Va)B q0m-L
正!!!
Going with parents to Macau. Will be v crowded but think they will like to see how different it is from just a few years ago
今年五月尾做左腦部手術:(所以今年平安夜只能聽醫生吩咐,乖乖地在家,能捱夜!Q4o^ l4lM)RBS
F
不過新的一年也就快到來:P:P
在此祝各位
o%U U(n zf_.{
:cheers::cheers:[size=6][color=Red]聖誕快樂,新年快樂,身體健康[/color][/size]:cheers::cheers:
[quote]Originally posted by [i]wonderful19000[/i] at 2007-12-23 03:21 AM:'v1X0@z2Gy-},ZVJ)V
呢個聖誕唔係好凍,Ta(Jr}p
冇咩聖誕氣氛~/Y
[xO@p#v9d&Kv*Q
所以冇咩 mood 打邊爐,*B3A'do\qvhb
又或者走出街同人迫~$w2rBh0@K{#z
唯有約 d 同事返屋企打麻雀,Pk QR6J
希望可以發番個聖誕橫財啦 ~~~~ :P:P [/quote]
#BC+eR0c?\
:D:D:D呢三日去到 14 度 咁凍
你唔係想 9 度 過聖誕 7 度過新年呀
無女友 ~~~ 咪同啲朋友去街囉
去天亮呀 c*wF
ykS$v M
#k;K(TB
M
散心呀
無女呀
V!N2S;l*E:d-JY
去機鋪番上網/k'{4@'q i'b
Kw)t,I R(J^3m/f
睇街燈 :kicking::kicking::kicking:7^(h u2si-C
26 去工展會 , 如果買太多野就回家放到先I6zn/rp-yY%^
S
T;lG#~"m"onT
再去 朋友個派對;kkRr/C'F5k
C_P;l)X7gW ~X3q
睇下 :drool::drool:識吾識到女仔
首先係度祝大家聖誕快樂先la:clap:}{*D/c1O-Z(gD cF
iH%h-L8{
今個聖誕節都係約大班fd一齊去食飯睇下戲lo 做咩都唔係最緊要 最緊要係開開心心:P
merry x'mas 今個聖誕留係EF陪大家啦:clap: