娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eqhigh 發表於 2007-12-20 11:39 PM

[加分題]又到聖誕~又到聖誕~

[size=6][b][color=Navy]聖誕又到喇~:clap::clap::clap::clap::clap:[/color][/b][/size]
s9}$b%I.p[Z wD2G4Tc FZ
[color=Teal][b]係依一個普天同慶既日子入面,小弟決定係聖誕新年期間,出幾個加分題送下分比大家:P:P:P:P:P
-F q3Nm5p WV s Z 希望大家依個聖誕可以玩得更加開心:P:P:Pi3RH5hF+T_knG3U
今次係聖誕新年派分活動第一擊!所以討論範圍亦都比較闊啲:P:P:P:P
Q;LGMso 只要大家講吓聖誕節期間有乜大計同搞作,又或者有啲好地方(食店,行街好去處,等等..:P:P)推介下,都可以有分加,最緊要都係大家開心:clap::clap::clap::clap::clap::clap:[/b][/color]([;S:zWq:o-` J ^w

1V&s)FJi1R [b][color=Navy]雖然而家仲有幾日先到聖誕節,不過都同大家講定先:D:D:D:D[/color][/b] U B8fy[g
[size=7][b][color=FF8080]M[/color][color=FF8076]e[/color][color=FF806C]r[/color][color=FF8062]r[/color][color=FF8059]y[/color] [color=FF8045]C[/color][color=FF803B]h[/color][color=FF8031]r[/color][color=FF8027]i[/color][color=FF801E]s[/color][color=FF8014]m[/color][color=FF800A]a[/color][color=FF8000]s[/color][/b][/size]

h014 發表於 2007-12-20 11:46 PM

聖誕當然要同女朋友慶祝啦 !
\(I'Xp#@1Q 就會去佢屋企樓下接佢, 然後同佢去食自助餐, 等佢食到八成跑, 就送禮物比佢 >.<
r*y,H:a3H 跟佢夜晚去睇星...好浪漫~~

J.T. 發表於 2007-12-20 11:47 PM

i leave HK soon...27/12 oA#@%}MX,{8T.pS
going to US to student...
2_aw:U.QK i think this X'mas is my last X'mas in HK...
z^8[q$Bf5w but i havn't plan anything yet...1Q,QKw/gmz c
i mean how to spend this last HK Xmas...

衰貓 發表於 2007-12-20 11:47 PM

我唔期望會有分加,因為我係悶棍一條,根本就無安排到有咩好節目(其實係懶),聖誕年年如事,相又已經晨早影晒(今年既燈飾又真係差到無倫,無心機影),所以絕對唔會到聖誕重災區同全世界迫‧‧‧‧‧ HMi Kb u\$A
本來諗住24號去食自助餐,但實在太貴,左敦既BP(龍堡)都要五舊水一位(未計加一),真係貴到黐晒線,兩條友食一千銀有多落樓,拎去玩咗佢無咁嬲,經過一番思量,就決定同女友買外賣(壽屍)返去食,食完再去釣通宵魚就算(反正係巿區都只係同人迫亦戇居居無乜好節目)‧‧‧‧‧e0B%lz'D
如果要推介,西貢白沙灣有一間叫"Pousada"既兩層式餐廳,情調非常之好,樓上餐廳樓下酒吧,但聖誕以set為主,沒有自助餐供應,但可以避開係巿區同全香港既人一齊迫,個人覺得係一個好選擇‧‧‧‧‧想平平地唔使同人迫對食物唔太高要求又想係尖沙咀既話,可以到中間道既"Mariners' Club"‧‧‧‧‧pS2\ ^*d1PC}
外賣壽屍都有一間好介紹,深水埗黃金對面(南昌街褔華街交界),有一間叫"極品壽司",壽屍全人手製作,想買外賣既朋友可以一試‧‧‧‧‧lQ x#r8ci.nI+M

n9]tn&A [[i] Last edited by 衰貓 on 2007-12-21 at 12:08 AM [/i]]

chong2002 發表於 2007-12-20 11:53 PM

志在吹水
OW0FY.a6S({yg 我諗住23號夜去fd 屋企慶祝生日玩通頂
+GU+gl,Q1Ju 之後就留係屋企溫書(中7高考)
6w7E+D%k'b0@W-M 好慘呀...完全無mood 玩..
^#D yu-?Q'E 預祝大家xmas 玩得開心..

wongjoshk 發表於 2007-12-20 11:56 PM

I PREFER TO CELEBRATE THE CHRISTMAS IN A LESS CROWDED PLACE.
cJ"y5qoomx }
[email protected] _&Z:d)eXz I SUGGEST TO TAKE THE FERRY TO LANTAU ISLAND AND EAT SEAFOOD DINNER THERE. (IT IS YUMMI) NEARLY THERE IS A BEACH AS WELL, BEST FOR COUPLES!

alvinchak 發表於 2007-12-20 11:56 PM

25號可能約班FD去打牌~
eIV+Ju#L 好耐未打過啦!^*p(Xf*P3n nY
或者同FD去機鋪咁

a1036043 發表於 2007-12-20 11:57 PM

聖誕期間會同d舊同學打下牌.....跟住去食自助餐...可能會去飲下野...傾下偈咁啦....

s20021601 發表於 2007-12-20 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 20-12-2007 23:53:
gW3ww5q*U1q)h 志在吹水
+X N6j~Z-b}J,H 我諗住23號夜去fd 屋企慶祝生日玩通頂u q Z,IN#v {@E
之後就留係屋企溫書(中7高考)
][7[s.jYE8i 好慘呀...完全無mood 玩..
RG9} AT0Dhk2S7{ s5M 預祝大家xmas 玩得開心.. [/quote]U9e1h.^ R;]8[i
同上面個位都差唔多la...要溫書呀..jFfy'h8E&H Z
家下預科d野好鬼難..尤其係p.maths..
,S&Y_9F#KB6Se#hD christmas 假期一定要狂做...
S%f,?*t s%^JC 玩同休息就要少d la
kq%SphQ [(Q$X)\$O:p 不過24號都應該會玩返日..
F._"M(L*~1R 暫定通宵bbq ge...|,I$^];vPD&C
從未試過呀..bbq通宵
z3uik'c#Q 希望會幾正呢

pkbrian 發表於 2007-12-21 12:00 AM

聖誕假7F"~;dJM6?M)o+ff
CvmC l)H o/Rh \
22,23 已經比左二邊親戚食飯=口= L(z\^;k8` M"@`

Bby4J,I 25 會搞一個 機友聚會+ BBQ (仲會搞好多野A_A){:|Bo:?[
;K1l;m;V*h2f
26休息......"lX9S#kyq)te,[
27,28 要返學校補課.......(鬼叫係會考班)
.lJ C+a#~i9L ,F/Y-L#es(eH"]
跟住d時間都要用來溫書........唉唉唉.......!j.Y~0^%Fgx(Y
好想抽多少少時間玩................

sfxc0000 發表於 2007-12-21 12:00 AM

24 號 : 晚入醫院過夜
1Uf;_N4^;`8Zd
)Q+TNNWv.W 25 號 : 早上接受包皮切割手術?,{ ro:RpSt p
,fmcy4B)c$]
26 號 : 留院休養一天4F ^G*J:l"?h

/~ tzQ i t,P 27 號 : 出院
WU4sQ Nw E^dKp \0g |0SM'oe z
:P:P:P:dev::dev::dev:

Beelzebub 發表於 2007-12-21 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2007-12-21 12:00 AM:INv&f$d_Ks
24 號 : 晚入醫院過夜
2U!a:ye!Y
"aTT:^}&P&XX'v 25 號 : 早上接受包皮切割手術t:`0W e_-P"y*P

%M{1`xT|5W t 26 號 : 留院休養一天
5i(]Hg3O 8z,M${ sn&V'tDa'|
27 號 : 出院4e5B? V6Nx_H]\2X

E9^'Qr3z9L.h]2D :P:P:P:dev::dev::dev: [/quote]
$w0z5V4[r$}| "b)FJZ,r3pP NM
呢d 咁值得紀念嘅嘢,梗係留返大除夕做啦~:lol:
7H/CN{1@)Z`D f6U6uc 做乜咁失策呀?:dev: book 唔到位咩?:naughty:
s&B|U`8Z a ;muro/y$}Jo$@@X
/K~ Uf$t#u
30 號 : 晚入醫院過夜*MgE_Y3G ~P

A1|;PJ*O 31號 : 凌晨接受包皮切割手術........齊齊倒數然後切~:crybye:
L-Ws*D iu/U/Im)T)P1f 0FD4c'@-X
01 號 : 留院休養一天
p1]c/dDEl
#H'p~qR8_9Bi3ib G 02 號 : 出院
6[Jt:t*Tkl;sqky
V1Qp'v@IN 0Z9g+y X1Qjh1_NH y
玩足兩年,同人講割包皮割足兩年,幾威呀~:clap:

mhkk 發表於 2007-12-21 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2007-12-21 12:00 AM:;qu:[ b/B`x"Sz)s
24 號 : 晚入醫院過夜R n%Hl@&]
l/HYj [ ~!anh
25 號 : 早上接受包皮切割手術
jb7S$WBieUN/h
.H$SCr4dH(d 26 號 : 留院休養一天
S5I9cm'K2n} E(Q`s wB1CD
27 號 : 出院 faREc PmU
[)p }/Cw5uI
:P:P:P:dev::dev::dev: [/quote]`9p"C]7@$ZY/F2wq
:eek:你係雞雞:lol:5c"h/sm8j5gv `(g
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162117&page=676#pid2450332[/url]

michelle_tom 發表於 2007-12-21 12:53 AM

行程已經排得滿滿 :dev:/[e rB&au(d
假期除左溫書之外仲會同小學同學, 中學同學仲有FDS開party...
S;Uz-Vya(Q 仲有一日要同家人去Disney Land""Family day...
"s:fm'g~3j_#U 唔小得既有唱k同BBQ...@ Y$p ^1ADcxU"N
真係好期待....:P
S ~EK v3w#p m$pTzl ``U:}
White Christmas!
Z_3@g;l*` { Merry Christmas!!!
n5g g P@B6x1V 各位大大, 玩得盡興!

mhkk 發表於 2007-12-21 12:55 AM

叫打靚女係私淫暖水池陪我游水[img]http://www.dmxf.com/images/smilies/default/yct13.gif[/img][img]http://www.dmxf.com/images/smilies/default/yct58.gif[/img]

eric911 發表於 2007-12-21 01:13 AM

分左手,預左過寂寞x'mas,睇落連倒數也要自己過。朋友,口口0唔係結左婚就甜蜜拍拖。其實同屋企人過都幾好呀。:D:cry::D:cry::D:cry:

vv1668vv 發表於 2007-12-21 01:53 AM

平安夜 就 梗系。。。。[color=White]袋袋安安[/color] :naughty:  
1@,~5d} MO3e0A 聖誕夜 就 耿系。。。。[color=White]普天同慶[/color]:clap::clap:? Q e#? z(j
BOXING DAY  。。。。[color=White]連玩3 days 腳軟[/color]:dev::dev::dev:%MNqC)|j.ve

7T3Gn;yo t|8ot E hFU7S{C

,i%I4I?0C(G#a,k :D:D:P:P:D:D:P:P

ckyckk 發表於 2007-12-21 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]Beelzebub[/i] at 2007-12-21 12:12 AM:
}:HX/c1z'g8n#ez 9j5[N"S(fc#I!J

f*V _|6G4R`j 呢d 咁值得紀念嘅嘢,梗係留返大... [/quote] k`/A_6SR)y3wnb

LK(o-h)tow 嘩 ~ 你隻頭好形好 Match 呀 :lol::good:

ckyckk 發表於 2007-12-21 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-12-21 12:45 AM:"Q3w s"ReH}1gX

&U"umD3H*I :eek:你係雞雞:lol:G7h(e%pB$lo3V
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162117&page=676#pid2450332[/url] [/quote]
? i#U3Jr5E
Kr8^0O!xb 00 雞 :gun:

DH 發表於 2007-12-21 01:59 AM

24 號 : BBQ with 同事
!M(@8\o\H O
6IEp!OV6q'N 25 號 : 香港>中山 find 中山松島楓(her face looks like 松島楓) & stay at 中山 :)
UWG L'E t9g CAF@|;~,qi
26 號 : 中山>珠海 with 中山松島楓 & stay overnight :naughty:9^3J,?!E8K;b Ti/h
2H^)tO+` U$Ao
27 號 : 珠海 play with 中山松島楓 :P
U7Hx;jL5n e
`|"o%b gC[-j 28 號 : 珠海>中山, drop 中山松島楓, 中山>深圳, find my GF :secret: Vq5c,Jw L[(@0_

*in*k"w/t/XTg| W m 29 號 : *my birthday*, stay at 深圳 & play with my GF :lol:O}C7S"v$R%TZ3_+Q

3Y+mY'yh/? 30 號 : 深圳>香港 :win:

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.