娛樂滿紛 26FUN's Archiver

小小康 發表於 2007-12-22 10:54 PM

今晚六合彩一注獨中

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-12-22 10:57 PM

:cry::cry:幸運兒都不是我:cry::cry:
3L E ~8DK:X`L"B$T b Av;k.@ld!j
我中得一個字:eek::eek::eek::cry::cry:
C&pM*u G$A
Hq2Fo+[Qf1[5?s [[i] Last edited by head on 2007-12-22 at 11:02 PM [/i]]

wer 發表於 2007-12-22 10:58 PM

:win::win::win::win::win:中左六合彩[color=White]六獎[/color]:P:P:P :eek::eek::eek::dev::dev::dev:

打狗棒 發表於 2007-12-22 10:59 PM

中得3個字...........:angry::angry::angry:

大優勢 發表於 2007-12-22 11:04 PM

:D:D:D
D YDY C7F 3As!b~o,l q%Q n
20 l  中 10  8}C)GW yh

TUz e W}'e,i0a 因為要同人分

Shermen 發表於 2007-12-22 11:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shehboy 發表於 2007-12-22 11:26 PM

中五個字 (10幾注加埋) :hitwall:

艾力克 發表於 2007-12-22 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2007-12-22 11:26 PM:-`D oTpK"c9l
中五個字 (10幾注加埋) :hitwall: [/quote]
6q`'Iw}kh:~3W:t7?)r6t9^ 電腦票?
,[2^ V;g)Ud2u 電腦o個d好多overlap架, 如果你買兩張o既話
*G o0N8Dk-E#k:xHt 另外自己填一張電腦飛冇o既number反而仲好 :agree::agree:

shehboy 發表於 2007-12-23 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-12-22 11:55 PM:
-U;i;SIX5_NzC
~+j8Uqo _Om v 電腦票?
)tHrGlW 電腦o個d好多overlap架, 如果你買兩張o既話6XS0KE0~
另外自己填一張電腦飛冇o既number反而仲好 :agree::agree: [/quote]
$V4USl*\!u/o2b,g'h .Z1z,n.y O C
好, 下次中左預你一份 ! :D

戰虎 發表於 2007-12-23 01:01 AM

我都中得3個字,收返廿皮!!

阿感 發表於 2007-12-23 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at  23:55:9Cjr j#q!a
4kR6|2r/GH+uz1@
電腦票?
1Pfh#t}_F:oHr 電腦o個d好多overlap架, 如果你買兩張o既話
CU3p&_1Q 另外自己填一張電腦飛冇o既number反而仲好 :agree::agree: [/quote]
FnFG:l7zy
A\Xj:u 我覺得呢個諗法對於博彩唔係太正確 @k\0B$|M6m-Z![a
因為張d no.分開晒都係可能注注中一兩個字
!?`$i ~r 唔會仲好左9v'R)TR"Y;^#F-b {
就算多注內有號碼相同,d相同號碼都係有中o既機會
7t!?5zb+PS#^0t0k 中唔中都係睇你好唔好彩
Dq6@&ar&s ZV 所以我從本都係買複式7/8/9個字,唔使對得咁辛苦

mhkk 發表於 2007-12-23 01:45 AM

中左頭獎[img]http://www.dmxf.com/images/smilies/default/yct18.gif[/img]3wOzU8P
N2M'S[/{KU9d6g
-|G oc1p5b!?;kp1p"\

^t/\M7m&WTX8r
:j%iq-h#h/J*t0t 1pR Ol6jY

|$AeE1q`$ptP U,bsXp
F"h.w)^4Bez E
D3Z"k|){}Z
0I]Ca4j ]JBDx'J
QC^)|"J O}/?K)v
/Z4^;WV/Ms A0w"to#C
B p2SON f8j

5i!sew"p#Y9V.o)fH
3Cp;XR9k?'e'}
qtoD5T y1guW)a5b rM:FsC r$],AQc
N#W{B4kn]l

cX{4DUb&Fk;[ f e n9?\*| X

tp6a }7r
_Q+~R$_}$r2V
U eO(X(vebpf
!S.?y"H8_ Y:Al%D5g+Y7jhF
TP8x DTl&Nq
?P5N'ZC#[h

"GR mw#{,u
r0T"@c ` s.R%Byz0L
V6}I\4AZ9f
G!@ E)z6p \E(P6G-L.L

H?naG)j^
8B:r]w p ` "X"w(sAdGzZ2u

j2U X2I6U _ @~ 7K3J_c#m sh|Y}

V%x9n"yoRU 2G,`#c|T
WO`.q OW#A-N`*N

_,NX rE!w[%z
9`5c\a.`A1z
7P*bKc-k(ygt ?
)T'w'J%i5{ 4U%D/Yy4FX'Ib

#o$[5u{"?%CsF;Z
,VZ {6C!p-P/_ +o9R.pti'Md&v

LW?&GwE5i7~ E~I#Y^p F9f$s
-E+K%aoe2`z

d$Em'Vn;p)[
nIx8w%t a4l!qCC Ol
^q^:ri h_r y'zrqu:rV
比人[img]http://www.dmxf.com/images/smilies/default/yct61.gif[/img]

shehboy 發表於 2007-12-23 03:24 AM

有無人知以前有無試過一注中多過六千萬 ?

yuri 發表於 2007-12-23 05:24 AM

唔知邊個咁多彩
`9F(z"P/X &N u+qN#f{%t
一下子就多左6千幾萬:dev:

head 發表於 2007-12-23 07:50 AM

[quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2007-12-23 03:24:*{V n(Nd
有無人知以前有無試過一注中多過六千萬 ? [/quote])SF1axF"B

` C:f(|n V@:u 有  好似係一注中6千7百幾萬 唔知有無記錯:haha::haha::haha:

terry1427 發表於 2007-12-23 10:21 AM

我中咗6個字,2條加埋,收40蚊..

艾力克 發表於 2007-12-23 12:26 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-12-23 01:35 AM:\fUeEM \,I P
我覺得呢個諗法對於博彩唔係太正... [/quote]
2_"kt)N$wX3g$yIH0p 我咁講係因為...
+q)PZ0N;? j\P 見親人地or屋企人買兩三張飛(10-15注?), 加埋晒都未必中倒3個字i:Q7G+vw{
所以先話買電腦飛冇o個d反而仲好 :redface:

小妖 發表於 2007-12-23 01:09 PM

好可惜,幸運兒都不是我,又要繼續捱落去! :(

kuru 發表於 2007-12-23 10:07 PM

期期都咁難中, 但期期都有人中, 就永遠唔係我自己, 唉~

join6471 發表於 2007-12-24 12:22 PM

[quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2007-12-23 03:24 AM:
M|%s R#A8yg cd,j)~ 有無人知以前有無試過一注中多過六千萬 ? [/quote]
T|G1f`+S,f t(~/Y
-nl6Tz0J 2003年9月12日:頭獎1注中,派7090幾萬。(前一期為中秋金多寶無人中) Y/r AvSZ#n
2006年9月28日:頭獎1注中,派6170幾萬。(前一期為中秋金多寶無人中)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.