娛樂滿紛 26FUN's Archiver

小小康 發表於 2007-12-22 10:54 PM

今晚六合彩一注獨中

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-12-22 10:57 PM

:cry::cry:幸運兒都不是我:cry::cry:
IA;b1Q8w .a1gDt4r_z
我中得一個字:eek::eek::eek::cry::cry: ~m3P(m QO4H7oqS

h#i7H2gp9zg [[i] Last edited by head on 2007-12-22 at 11:02 PM [/i]]

wer 發表於 2007-12-22 10:58 PM

:win::win::win::win::win:中左六合彩[color=White]六獎[/color]:P:P:P :eek::eek::eek::dev::dev::dev:

打狗棒 發表於 2007-12-22 10:59 PM

中得3個字...........:angry::angry::angry:

大優勢 發表於 2007-12-22 11:04 PM

:D:D:D F Fc4yv] ly4Z,s
_D;d(n4P5d `)^?
20 l  中 10  F2^{,A}!n#u%vm'CJ
e*s}&HY$n O;\ b6L,e
因為要同人分

Shermen 發表於 2007-12-22 11:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shehboy 發表於 2007-12-22 11:26 PM

中五個字 (10幾注加埋) :hitwall:

艾力克 發表於 2007-12-22 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2007-12-22 11:26 PM:
]`.l W7\ek 中五個字 (10幾注加埋) :hitwall: [/quote]7h F oy_/pB1Z2](O)[ a
電腦票?
dk'bj4hf5`$Yj 電腦o個d好多overlap架, 如果你買兩張o既話sxC*`w
另外自己填一張電腦飛冇o既number反而仲好 :agree::agree:

shehboy 發表於 2007-12-23 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-12-22 11:55 PM:
1o]tlm9xr &^7^7^ uVBu$z
電腦票?8J,p%tr#X"Z#U
電腦o個d好多overlap架, 如果你買兩張o既話
1z5_4Dbsk1?\/d*z 另外自己填一張電腦飛冇o既number反而仲好 :agree::agree: [/quote]7s P&J1L4W
2e.v_+p j9kTVC9M
好, 下次中左預你一份 ! :D

戰虎 發表於 2007-12-23 01:01 AM

我都中得3個字,收返廿皮!!

阿感 發表於 2007-12-23 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at  23:55:8} ~*RD7@S/[b#T

dNM:Az'w)L.dp 電腦票?
(JIM/z8` 電腦o個d好多overlap架, 如果你買兩張o既話Q.c0~w*c3j3i Y
另外自己填一張電腦飛冇o既number反而仲好 :agree::agree: [/quote]dF R t(EXDX r
{ P2wT8N{T
我覺得呢個諗法對於博彩唔係太正確yW-tR1h*Iw,L)h
因為張d no.分開晒都係可能注注中一兩個字
L7^ Wln/RF 唔會仲好左@z~0Xf0b8\m.}d
就算多注內有號碼相同,d相同號碼都係有中o既機會R2K,z0{+B-Bta&}
中唔中都係睇你好唔好彩
8p&\-x%@ w1n |vM 所以我從本都係買複式7/8/9個字,唔使對得咁辛苦

mhkk 發表於 2007-12-23 01:45 AM

中左頭獎[img]http://www.dmxf.com/images/smilies/default/yct18.gif[/img]2?,I1EN5e;i;oDa

:h9A6@S$jc^
X5|G,ccX!^1^i
mF)a:Q_I`
.Zr:I F(t%?p E.H
J:{NKr ;K-L9}:U!@
+A)Xv1E%Lq
BQR.\jE6p q
3I+S`vqZTkB/a-q
,A.Vr'o.~`9]$o0|d:V

$j a/V)G,J ^P'XP Z2K6y%E8ZX#o6_
#p\s z/h3kfC c

~ J EWjJW nV\LO J
U[` W(U7k)F

4D4U[ i7a2[;X
k b0eBV x$z tgn|c\2h;G.[
O9nt6|:Y4G_
nKo]#F

7i/HQK e4ZE X 7Jm6tttP!k

,iSd0Q.^p E%e :}%~ Xij4D

{)P,fT I]Fj
-Wvw#e$Y+lBI l^ iN]3a HP

] Y0Bx}1? Vge,vO^ E
Z]"H(oE+KGkN

L i]gL7@o5Yc's T Z$zQP kj5L2m$_ H
8s[i3cIX1o7l%D(@

U/S w2].h$i%d A
u C,o.t_|
,F9A%O+J"t hTSlA
4m4~1E:R'f$D
GZ,Y[+}D&M9ro
&FR9[v{,L`6}'E 1}z2MC_$V$LFJ

"yi'\s,{!h[_A l6H^({)[(N)S
.P5R xR|$u
W B3L dV#l7Jf
In r7^[*h

7`#eOcl.?P
C8g_-N.s\^#V'V O*~ P%m%`-?7U2e8O+G

mVd/K9k#G'S &b5C2H:XIoW*@M2m
9Qm @3HN)ve
$n&GQ4q;Y6y7O

RO1}Kc;h5{(Z0fG
tK#my!\z s 比人[img]http://www.dmxf.com/images/smilies/default/yct61.gif[/img]

shehboy 發表於 2007-12-23 03:24 AM

有無人知以前有無試過一注中多過六千萬 ?

yuri 發表於 2007-12-23 05:24 AM

唔知邊個咁多彩 -n-j?3K8N
8r VX8BG!lT+EQ,v_
一下子就多左6千幾萬:dev:

head 發表於 2007-12-23 07:50 AM

[quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2007-12-23 03:24:
,P7q;yM7Wj!f 有無人知以前有無試過一注中多過六千萬 ? [/quote]9o*d#BO5a%l P:@x
'Y,U.}9PCGRh)R
有  好似係一注中6千7百幾萬 唔知有無記錯:haha::haha::haha:

terry1427 發表於 2007-12-23 10:21 AM

我中咗6個字,2條加埋,收40蚊..

艾力克 發表於 2007-12-23 12:26 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-12-23 01:35 AM:
b)l5kT c| 我覺得呢個諗法對於博彩唔係太正... [/quote]
^BJBuT S9j@)p 我咁講係因為...
v*}Lf4A/\%@ 見親人地or屋企人買兩三張飛(10-15注?), 加埋晒都未必中倒3個字
:}$P xa-F 所以先話買電腦飛冇o個d反而仲好 :redface:

小妖 發表於 2007-12-23 01:09 PM

好可惜,幸運兒都不是我,又要繼續捱落去! :(

kuru 發表於 2007-12-23 10:07 PM

期期都咁難中, 但期期都有人中, 就永遠唔係我自己, 唉~

join6471 發表於 2007-12-24 12:22 PM

[quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2007-12-23 03:24 AM:
?p j9Pi2n _d 有無人知以前有無試過一注中多過六千萬 ? [/quote]a7OcX] a{V

!fr%N/H:Z[`n 2003年9月12日:頭獎1注中,派7090幾萬。(前一期為中秋金多寶無人中)unB(b(I4OS v
2006年9月28日:頭獎1注中,派6170幾萬。(前一期為中秋金多寶無人中)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.