娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terry891089990 發表於 2007-12-24 04:47 PM

男女「人渣」縱火燒智障漢

男女「人渣」縱火燒智障漢 (星島) 12月 24日 星期一 05:30AM6x/TD2cx['B

{0t `0P'h (綜合報道)
MQ P g hH1M5V eFL7Q l}xB&m
(星島日報    報道)旺角    發生令人髮指的欺凌智障漢《肥貓正傳》真實版!身世坎坷智障漢,堅持自力更生拒領綜援    ,每日隨母拾荒維生,昨日工作過累在路邊睡覑時,一對無良男女竟把燒覑的報紙擲落智障漢身上,然後逃去;智障漢夢中痛醒,拍火時右手燒傷,他為省醫藥費,拒絕送院,母親握覑愛兒燒傷的手含淚呼喊:「點解還要蝦我個仔?」
7A k+w6mP#[ I`9G/[
8fI+m#{ i`:P'Z0W   記者:張榮光 曾海帆
'T ~0c ko4C-p? )eu&C)z2KJ
  旺角一宗街頭縱火案,揭露一名智商只有約五歲拾荒漢的坎坷身世。遭燒傷智障男子邵貴祥,人稱「祥仔」(二十六歲),頭髮蓬鬆,滿面鬍鬚污垢,見記者登門採訪,怕人的他害羞得即時用頸巾蒙面,躲開鏡頭。他右手還紮覑藥布,記者問:「隻手仲痛唔痛?」祥仔垂頭不語,羞羞地避開記者眼光。+{*D8\~1ka3iK

Zb0J+o)G3}   自小智障 中二輟學{ tg(n-U"pS

ap qOsKnpD   祥仔與父親邵燦光(七十三歲)及母親蘇灼蘭(五十六歲)同住大角嘴    橡樹街。
RL6`O*~jU
!K zc~B   據悉,邵家原居長旺道,七年前,邵父用退休金購入上址,單位五百多呎,一廳兩房。祥仔與兄長同房,睡碌架脇,但兄長因患精神病,長期入住葵涌醫院    ,甚少在家,脇鋪整齊乾淨,反之祥仔的睡脇卻放滿雜物,廳內到處是紙皮垃圾。4S6RE%E&r/Q1D'W ~.zW
+z3I PO.J
  退休前在啟德    機場當運輸帶行李檢查員的邵父表示,七三年在媒人介紹下,返家鄉娶了一名農婦為妻,誕下兩子,八二年起,陸續申請家人來港團聚,妻子曾當清潔工人,其後在他介紹下轉到機場工作。但九八年機場遷往大嶼山    ,由於上班路途遙遠,交通費昂貴,兩人遂提早退休。$j'R*Ug:`[

!WXz4?;L   邵父又稱,長子讀中五時,疑因考試壓力,不幸患上精神病,現領傷殘津貼;而祥仔自少智障,中二輟學。為了養活他們,妻子被逼拾荒維生。
C ptej&t/I*_3X+P 8dv },aP le$j:[
  邵父說:「祥仔其實可以領綜援,但他不欲領綜援,要自力更生,寧願每日跟媽媽到街上執紙皮賺錢。」每天中午十一時,兩母子便在旺角一帶拾荒,至深夜才返家,每日賺得百餘元,祥仔為人孝順,賺到的錢都交給父母。
UD|X%StCU
:{ Q Zb$q9Qu+_   母哭叫:點解蝦我個仔?
Y7_$M5M W7P
Y |S4Oc   昨晨三時許,祥仔隨母在弼街拾荒,獨自拆除一台雪櫃銅铫後,疑倦極瑟縮街邊睡覑,邵母恐愛兒覑涼,替兒披上厚厚棉褸。其後,一男一女途經現場,將一束燒覑的報紙放在睡覑祥仔背後,祥仔夢中痛醒,推開燒覑的棉褸拍打,不慎燒傷右手,邵母見狀大驚,握覑愛兒燒傷的手激動哭叫:「點解還要蝦我個仔?如此沒人性……」
{3^)~/j|!c"G K7A[{ w"\7g-N m wA r
  附近一名便利店職員目睹事件代為報警,祥仔為省百多元的醫藥費,拒絕送院治理,只隨母返家包紮。K;a:^d@*^9@

2G,N1b0}6cRR$@   警方已將案列為縱火處理,現正通緝一男一女,涉案男子約五呎六吋高,穿藍色牛仔褲。J&UALTh AP

p Gj-M{3d
'O^"f\*c8BD ;C-V!Gebl+Nx |O|
宜家D人愈來愈無家教...尤其DMK人....$J}x!Y-s~U5XE(x
  我睇你地DMK人幾時折墮...

RNRSKY 發表於 2007-12-24 05:18 PM

真係令人髮指:mad: e%X}x0mTL
好唔明點解佢地做得出呢d 野:angry:
Lp`8T!F/c_'L.J 仲有無人性嫁呢兩隻野!!:mad:

neitly 發表於 2007-12-24 05:47 PM

呢d人拎去打巴都益左佢

chong2002 發表於 2007-12-24 07:25 PM

玩到無野好玩
HwTG)F? 走去玩乞丐...*r7mf U1C-u
依d 人 一定有報應

iknow 發表於 2007-12-24 09:42 PM

呢d人...唉...
0X6Z @A\xFR 比智障ge更不濟,3T:y |gJ8Dez8q
比乞丐更冇用,sn @-i4{
比垃圾更臭

terry797 發表於 2007-12-24 10:32 PM

一百倍的報應將會係佢地身上嚴重地發生

蕃薯 發表於 2007-12-24 10:33 PM

真係唔明白 點解要o甘做 燒著一個人 係一件好玩開心o既事黎咩
_Uu)]O;G$nA 如果佢地o既屋企人 行行o下街 比人打一餐  打人者走左去 佢地會唔會笑得出呢
:irv$mk1\-F n)I@ 係冇理由下去傷害人 真係屎都不如 我相信哩兩個舊屎 一定會睇到報紙
&e(Sx+q,yAEl$W"X/~ 如果仲有小小人性 就出黎認左佢 做得出就唔怕認 :mad::mad::mad::mad:

oz2 發表於 2007-12-24 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-12-24 10:33 PM:
H~q.}1[ e6F 真係唔明白 點解要o甘做 燒著一個人 ... [/quote]
h B-Xa,O P]#M%T 有心理學家分析過,這些人其實是十分自卑及內弱,以及他們有憤世嫉俗的心理,所以要靠欺負比他們弱少的人來提高自己。心理學家也說其實這些人已經可以說是患了[精神病],他們根本控制唔到自己及不覺得自己做錯事,其實是悲哀的。p$goA.\7W%V(R
,|eX/~$f!f8?(ZD
不久這些人只會更加自卑,因為社會已經容納不到這些做[惡行]的人,他們在社會上沒有位置,最後得到的只有慘淡收場。(如:自殺、坐牢、精神失常...等等)

TTS_8914 發表於 2007-12-24 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2007-12-24 05:47 PM:
_-c*fbL 呢d人拎去打巴都益左佢 [/quote]
!a7Ha{"b#F2a !MS"h,\+Z&\]&S
2m_X [l:_
打靶都嫌晒子彈!

pkbrian 發表於 2007-12-25 08:35 AM

咁鐘意用火去掉人#C,Q2WB:d6yE)U

%jh*SE?eX 小心比人用漒水掉返轉頭= =+

kakeidevil 發表於 2007-12-25 12:11 PM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2007-12-24 22:49:
&t)DSQ c,z+?Q
S)RArA'}wmLIY e 有心理學家分析過,這些人其實是十分... [/quote]
9p6Nq+??1| :good::good::good::good: Rk,xj$^$~n av
P7|s9R$uC2S S
[color=Red]Devil:越區+4[/color]:secret:

155220 發表於 2007-12-25 02:18 PM

[quote]Originally posted by [i]TTS_8914[/i] at 2007-12-24 22:54:
'E3n"v p:d4q"Q:iA ,i)A/` Tivh
P|P~Pb?

l{Q&{@)^P0N 打靶都嫌晒子彈! [/quote]
f4Bk(k%[8i2j'r s
)u!r#x'l x I 呢d人送去思想改造又如何?:naughty:

艾力克 發表於 2007-12-25 02:19 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-12-24 07:25 PM:^3i'XT2uH0J)jT r
玩到無野好玩 ja7v+pnV/y:Ai }v-C
走去玩[color=Red]乞丐[/color]...n.G9i$s&Ot]
依d 人 一定有報應 [/quote]9x\6MD%L^+o,W,T'd
人地自力更生, 你又唔好話人地乞丐 :giveup::haha::haha:

batman_2 發表於 2007-12-25 06:14 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-12-25 02:19 PM:%|'e$BI ^RP%zy

!OI.[HB2O'f5C"d)f T 人地自力更生, 你又唔好話人地乞丐 :giveup::haha::haha: [/quote]
Y&p5pxex!^]r +iZh9Dy Q^V
其實都幾佩服佢
g4_!mn8^JM 幾無錢都唔申請綜援
X&@6Z!x*YU!v2fyj 快d拉果2個無良心既人!!!!吼!!!

oz2 發表於 2007-12-25 06:38 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-12-25 12:11 PM:Q*L3e6H-|{(|
2G w!YV2oj
:good::good::good::good:
~/P N a)Qn'T|M
4CV%n5F%ico [color=Red]Devil:越區+4[/color]:secret: [/quote]
c,]'G$_h&mFu-B 本人秘密細聲地說:[多謝版主]:secret:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.