娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chong2002 發表於 2007-12-26 02:09 PM

今晚勁爆tvb 無直播=.=

得無線收費台有得足本直播播放"u"u3Y+ifFqs
最衰前兩日先cut 左佢 =.=#d C!|L)T nv*D2Z

-QB(YU/x w.~PT [[i] Last edited by chong2002 on 2007-12-26 at 02:10 PM [/i]]

AV_man 發表於 2007-12-26 02:21 PM

無直播, 有轉播 :D

terry891089990 發表於 2007-12-26 02:22 PM

[quote]Originally posted by [i]AV_man[/i] at 2007-12-26 02:21 PM:w4S|5w4s
無直播, 有轉播 :D [/quote]
?IP.W*K"`*T+y"? [url]http://jade.tvb.com/schedule/[/url]
0O7{Ms4{0c@ 有呀...不過UqZj+CH
12:00am先做..

沙維 發表於 2007-12-26 02:31 PM

咁鬼夜搵鬼睇咩=.=

chong2002 發表於 2007-12-26 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]沙維[/i] at 2007-12-26 02:31 PM:
E\h.CnY&b:a-j ? 咁鬼夜搵鬼睇咩=.= [/quote])Y/EvW%G x8XQG
咪係囉4Z$F$l(c'l0[ [
佢d 轉播唔睇好過睇啦
/Sd2f"e?S |]P 個個唱歌cut 2/3 ...真係精華到唔精華

jojojojoj 發表於 2007-12-26 02:45 PM

垃圾豬肉獎show, 唔睇都冇損失

文彼得 發表於 2007-12-26 03:07 PM

都唔好睇既...好悶呀...我覺得

chong2002 發表於 2007-12-26 03:08 PM

[quote]Originally posted by [i]jojojojoj[/i] at 2007-12-26 02:45 PM:hJ7A+`EN-SN
垃圾豬肉獎show, 唔睇都冇損失 [/quote]7}I;L(t ^5Q7a
角度問題
L#N"w-{&iM7j |(qB 睇依d show 都可以睇佢地既衣著 同 唱liveUJ}@P+a:s
最緊要 通常 d 女星都會著得好...:redface::drool::dev:

尺分屹八4 發表於 2007-12-26 03:38 PM

係11點05分做......

van仔魚 發表於 2007-12-26 03:40 PM

我反而想即時睇金牌d人係咪真係唔黎喎!
K&F"N)v,@@PC/B 我好鬼8呀!哈哈!!!!!!!!

火炎 發表於 2007-12-26 06:58 PM

豬肉獎睇唔睇都擺
-W1G1rr%H+_2U'b 不過有得睇都唔想睇
*B2| T8~#Q 俾TVX左一CUT右一CUT g`hk&a
俾你睇既都係得得獎名單

keanu128 發表於 2007-12-26 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2007-12-26 06:58 PM:
u+mKI6si/Y 豬肉獎睇唔睇都擺
C4^M'mn/A&{`/uh 不過有得睇都唔想睇
tB'o8e'e"pz 俾TVX左一CUT右一CUT9[(h}@.@p:MXs
俾你睇既都係得得獎名單 [/quote]t\U mB6I(A)JdF
hPJK%s+a
&j#B._ E(_hWX/y.\
[color=Red]11:05 [/color]EMax玩創新主意 (S) 及 [color=Red]新城勁爆頒獎禮2007 [/color](S)  
F6~;\TvX 11:35 晚間新聞 (S)
&xT.U2kh U-f 12:00 太子珠寶鐘錶特約 : 瞬間看地球 及 [color=Red]新城勁爆頒獎禮2007 [/color](S) i^[}@c\$^f
[color=Red]2:00 [/color]宣傳易 (I+f/S6H7LEjI

/K ] hIC 2:00鐘先做完~~應該足本轉播:dev::dev:

阿感 發表於 2007-12-26 08:59 PM

好"渣",新城本身已經做得差,gag爛tag爛,歌唱得幾句,流程又唔順
jp8}E4d1v9J 不停頒獎不停上台落台行上行落,d獎又無聊,無綫重要o係唱歌時間去廣告,
?NwM;uH:V 最慘d廣告大部份都係收費台o既宣傳片.......
&umau1MK} 剪左應該好睇少少

chong2002 發表於 2007-12-26 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]keanu128[/i] at 2007-12-26 08:15 PM:?$y z3l*~A/|/[YB

npk7w$gG-G^)j x,x?hiW]1VQ

+g`R z6kw [color=Red]11:05 [/color]EMax... [/quote]#E(f3~ls^
電台7點做,做到依家都未完...應該唔足架啦9成~ha

oz2 發表於 2007-12-27 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]van仔魚[/i] at 2007-12-26 03:40 PM: L/N1bQ)J'Q
我反而想即時睇金牌d人係咪真係唔黎喎!
D"T6} v:h2IJY 我好鬼8呀!哈哈!!!!!!!! [/quote]
Tr;i;A*}h F)~2^.r1r 剛剛看電視,金牌d人好似真係冇人黎勁爆:haha:

jojojojoj 發表於 2007-12-27 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-12-26 03:08 PM:~&^vKIH4n
,@/hd:VU6e%K_;V
角度問題
\\1qDd#~"~g 睇依d show 都可以睇佢地既衣著 同 唱live;^Y DI \5E
最緊要 通常 d 女星都會著得好...:redface::drool::dev: [/quote]
%?+Y@g3kNo3o 豬肉獎多到嚇死人, 無記又得小小時間, 分分鐘未睇清楚已經落左台

chong2002 發表於 2007-12-27 02:19 AM

[quote]Originally posted by [i]jojojojoj[/i] at 2007-12-27 01:01 AM:
H'k Gs/^e
kPu3X.\H+uy 豬肉獎多到嚇死人, 無記又得小小時間, 分分鐘未睇清楚已經落左台 [/quote]8NP^l1P @-O;oz
咪就係..N i;E[XG0`$X
最正我諗都係呀jade...:dev:

toy739toy 發表於 2007-12-27 03:31 AM

cut到支離破碎:gun::gun::gun:

cchleg 發表於 2007-12-27 11:55 AM

印象中新城個show好似年年都無直播, 無記好興擺一兩個主持喺錄影廠講幾句, 然後播吓零碎片段咁樣, 今晚新城超串啦! 一開始就連續講晒金牌歌手啲得獎名單, 完全同金牌玩嘢, 證明你唔嚟我照比獎你, 仲要一次過曬你冷.

batman_2 發表於 2007-12-27 02:13 PM

次次無線都cut左好多=.="
/K8\_&z4?3\ R E 無野睇=.=個頒獎禮好冷清-.-
'JL;P0XD'}O*z 又無人喎-.-金牌d人又唔黎..變左根本無歌聽(雖然無記一開始cut左好多)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.