娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chong2002 發表於 2007-12-26 02:09 PM

今晚勁爆tvb 無直播=.=

得無線收費台有得足本直播播放
5x\X6d2u+|6j 最衰前兩日先cut 左佢 =.=
5~&l D2u WOKw
v u*t B&w+ys8Yf&pc [[i] Last edited by chong2002 on 2007-12-26 at 02:10 PM [/i]]

AV_man 發表於 2007-12-26 02:21 PM

無直播, 有轉播 :D

terry891089990 發表於 2007-12-26 02:22 PM

[quote]Originally posted by [i]AV_man[/i] at 2007-12-26 02:21 PM:aS5`(F~ }wVX
無直播, 有轉播 :D [/quote]knu(O%@$T [D*H,@o
[url]http://jade.tvb.com/schedule/[/url]
,\9v&IUq"dI'o 有呀...不過3F#O+e-|p+E9K
12:00am先做..

沙維 發表於 2007-12-26 02:31 PM

咁鬼夜搵鬼睇咩=.=

chong2002 發表於 2007-12-26 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]沙維[/i] at 2007-12-26 02:31 PM: Y8Z+d z/m
咁鬼夜搵鬼睇咩=.= [/quote]
5K6C%BtZC9GF 咪係囉
qG!J7J+~W#jXr1nt ^r? 佢d 轉播唔睇好過睇啦 p jJ`s _n*k,D
個個唱歌cut 2/3 ...真係精華到唔精華

jojojojoj 發表於 2007-12-26 02:45 PM

垃圾豬肉獎show, 唔睇都冇損失

文彼得 發表於 2007-12-26 03:07 PM

都唔好睇既...好悶呀...我覺得

chong2002 發表於 2007-12-26 03:08 PM

[quote]Originally posted by [i]jojojojoj[/i] at 2007-12-26 02:45 PM:
7H L-G cI 垃圾豬肉獎show, 唔睇都冇損失 [/quote]/t9v| tI*\;y
角度問題]r;|x$~ffs"\0|
睇依d show 都可以睇佢地既衣著 同 唱live
-uz bvW0\B+V[P[ 最緊要 通常 d 女星都會著得好...:redface::drool::dev:

尺分屹八4 發表於 2007-12-26 03:38 PM

係11點05分做......

van仔魚 發表於 2007-12-26 03:40 PM

我反而想即時睇金牌d人係咪真係唔黎喎!2X}1\+b8C7V*Q
我好鬼8呀!哈哈!!!!!!!!

火炎 發表於 2007-12-26 06:58 PM

豬肉獎睇唔睇都擺
!X}m8H1D 不過有得睇都唔想睇!Io x_+^(Na
俾TVX左一CUT右一CUT
beHjzY2?{;g"C I 俾你睇既都係得得獎名單

keanu128 發表於 2007-12-26 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2007-12-26 06:58 PM:
F C'd&iN 豬肉獎睇唔睇都擺$_:?g.Wdm
不過有得睇都唔想睇;T@"TrdNr8u
俾TVX左一CUT右一CUT
&@)zR"SZs 俾你睇既都係得得獎名單 [/quote] M|;T"JJa)g#R

D4i;xXu9{9j
i6{@Er#{j$\ h1~ [color=Red]11:05 [/color]EMax玩創新主意 (S) 及 [color=Red]新城勁爆頒獎禮2007 [/color](S)  7EC/rW\2A$]%K#{]
11:35 晚間新聞 (S) T6T*L`F A}T+U
12:00 太子珠寶鐘錶特約 : 瞬間看地球 及 [color=Red]新城勁爆頒獎禮2007 [/color](S)
p$Ii"g)|v0o9q"s0t [color=Red]2:00 [/color]宣傳易 %TZ%RAx8_*M

5r)@;E yN-I3Uy#] 2:00鐘先做完~~應該足本轉播:dev::dev:

阿感 發表於 2007-12-26 08:59 PM

好"渣",新城本身已經做得差,gag爛tag爛,歌唱得幾句,流程又唔順2a6\u@-_p k
不停頒獎不停上台落台行上行落,d獎又無聊,無綫重要o係唱歌時間去廣告,
OcQpUq` 最慘d廣告大部份都係收費台o既宣傳片.......
h.r^!M]Y&B7T 剪左應該好睇少少

chong2002 發表於 2007-12-26 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]keanu128[/i] at 2007-12-26 08:15 PM:iAS)x1kvo

:xpT6z#vs &} e$M T4mA:Z

dZ~$Wtzr^ [color=Red]11:05 [/color]EMax... [/quote]
tr;aP2PI:v/I 電台7點做,做到依家都未完...應該唔足架啦9成~ha

oz2 發表於 2007-12-27 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]van仔魚[/i] at 2007-12-26 03:40 PM:(Z5G]s$a;[q t7G
我反而想即時睇金牌d人係咪真係唔黎喎!#ts(v5@uU
我好鬼8呀!哈哈!!!!!!!! [/quote]:@*c7S9O2d:d,U
剛剛看電視,金牌d人好似真係冇人黎勁爆:haha:

jojojojoj 發表於 2007-12-27 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-12-26 03:08 PM:
D+?)["GZv ?r!Q:j5eJNkQ
角度問題Q {8g:I@
睇依d show 都可以睇佢地既衣著 同 唱live
d ?7M0RY 最緊要 通常 d 女星都會著得好...:redface::drool::dev: [/quote]
Ia:^"c}0x | 豬肉獎多到嚇死人, 無記又得小小時間, 分分鐘未睇清楚已經落左台

chong2002 發表於 2007-12-27 02:19 AM

[quote]Originally posted by [i]jojojojoj[/i] at 2007-12-27 01:01 AM:,YW+?6HAO/H

Big5S#?(r8] 豬肉獎多到嚇死人, 無記又得小小時間, 分分鐘未睇清楚已經落左台 [/quote]{1|;P0d5}F4?3QNf
咪就係..1~[ @7ho9R5[*^(I'^
最正我諗都係呀jade...:dev:

toy739toy 發表於 2007-12-27 03:31 AM

cut到支離破碎:gun::gun::gun:

cchleg 發表於 2007-12-27 11:55 AM

印象中新城個show好似年年都無直播, 無記好興擺一兩個主持喺錄影廠講幾句, 然後播吓零碎片段咁樣, 今晚新城超串啦! 一開始就連續講晒金牌歌手啲得獎名單, 完全同金牌玩嘢, 證明你唔嚟我照比獎你, 仲要一次過曬你冷.

batman_2 發表於 2007-12-27 02:13 PM

次次無線都cut左好多=.="-V tA4B%lRy
無野睇=.=個頒獎禮好冷清-.-
CZ1DA#y4r4b 又無人喎-.-金牌d人又唔黎..變左根本無歌聽(雖然無記一開始cut左好多)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.