娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 大陸用既電話卡....
ASPP
發表於 2007-12-26 11:52 PM
大陸用既電話卡....
幫fd問
}6]/Zm_1D R%i
9o&of.d4zrm
需通話範圍:
&SAi0v$wA7r|
FqV!\)H.c#J
國內:北京/哈爾濱
6{.~8SQ}1M[.\D5W |
漫遊:北京/哈爾濱 <--> 香港
[ j6uH,Py#Q
w9Id T\ D]
響香港買卡有咩推介/去邊度買/幾錢?@O@
/V l,_ \E p
1@&Vx^ H@
thx
kakeidevil
發表於 2007-12-26 11:56 PM
我唸你直接去7仔問會清楚啲:redface:
darkensun
發表於 2007-12-27 02:09 PM
可以去 7 仔, 但最詳細就係去 3 度買, 佢地有全球通漫遊電話卡, 價錢好似係 $98, 但有 $150 分鐘值
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.