娛樂滿紛 26FUN's Archiver

HansChan 發表於 2007-12-27 02:33 PM

31號會唔會去倒數??

我唔會!!VA y$HT Pl(Z0@-M
因為都唔知為乜!

yeung hiu he 發表於 2007-12-27 02:37 PM

我果晚會留在家中同班fd 開p 一齊倒數,
} F2} v f 出街一定迫到死, 又多人, 最憎!

a1036043 發表於 2007-12-27 02:54 PM

我怕迫人...所以唔去倒數.....

fabric 發表於 2007-12-27 04:12 PM

去果個都傻啦, 為什麼數10物秒要同人迫餐懵, 去唱K倒數好過啦:cheers:

HansChan 發表於 2007-12-27 04:16 PM

[quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2007-12-27 04:12 PM:
,Y:ZN!?h Yj 去果個都傻啦, 為什麼數10物秒要同人迫餐懵, 去唱K倒數好過啦:cheers: [/quote]7E(XV+X.u-XI m9O
我早三年去過......2}5f%X lmLT)p
數完....啲人好開心(我都唔明有乜甘高興.)
w S{;Ue.XWr 企我前面兩個我估十四五歲左右既學生妹仲打車輪.........

chong2002 發表於 2007-12-27 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2007-12-27 02:33 PM:
7`KiLg~m1x1v 我唔會!!,`{c1U6E)a
因為都唔知為乜! [/quote]
XzYz7Xt{|*s 為慶祝新既一年又到啦/J6f$FmP
新一年要有新開始,要有朝氣d;B AJi Hd,o3J Rq~!f
一大班人開心下,熱鬧下,人都精神dS S8FM8Q l#W*jC[
為新一既年渴采~
] zd y!a(d&};Y o(F*aJ2L\;NZ
正如你生日點解要慶祝?
/e ^rO.E p h3\p 因為係你又大一歲
"Y dfHC"M
{B;[8j7eBJ0um*F 倒數唔一定要迫既,可以去沙灘玩都唔錯,唔係多人,又可以燒野食
%DAw4p~xZKl ` r6];t-f(u*b'h
我反而對倒數聖誕節有d 反感...全世界我諗得香港人會係平安夜去倒數=.=4f H!]h1x#Dn1J&Lh*t
真係俾全世界笑:D;Eio$r/H;Ct
8Z:`*G-UeA)`:]%C
[[i] Last edited by chong2002 on 2007-12-27 at 07:20 PM [/i]]

jimjim12 發表於 2007-12-27 06:53 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2007-12-27 04:16 PM:|)l3H^(y5X m}@

*]"U&Rr{o 我早三年去過......7ez&u#nk$`
數完....啲人好開心(我都唔明有乜甘高興.)L0]0Y%j5Mbk
企我前面兩個我估十四五歲左右既學生妹仲打車輪......... [/quote] eGF ])_O ZO
哈哈,哩D咪無知囉~~

oz2 發表於 2007-12-27 07:43 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2007-12-27 04:16 PM:kC0~rpn*[Q\
+W3F(d i*@N.cE
我早三年去過......g dz~;@ G D
數完....啲人好開心(我都唔明有乜甘高興.)*Y*M7VJ:V
企我前面兩個我估十四五歲左右既學生妹仲打車輪......... [/quote] Sy8Hq'W/Hc$K
:D:D:D
E$])[3FA*B3N 其實倒數,只係d後生仔找個籍口[[color=Red][size=5]打車輪[/size][/color]]姐!:dev:

HansChan 發表於 2007-12-27 11:19 PM

[quote]Originally posted by [i]oz2[/i] at 2007-12-27 07:43 PM:
+~ ?Z;tH[A
c\z r#x :D:D:DM"O ow.e4`
其實倒數,只係d後生仔找個籍口[[color=Red][size=5]打車輪[/size][/color]]姐!:dev: [/quote]
/w)jaC,xNXZ5x7eJ-F 係兩個學生妹.............

oz2 發表於 2007-12-27 11:44 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2007-12-27 11:19 PM:R O,}7N[Y `
%W:ZdEvF9S+j
係兩個學生妹............. [/quote]
(Z$s\ [eN M oh!!!(t/u7?0tZ T7~jSR8@
那麼難得一見的情景你都看到,我相信那次倒數你應該十分難忘啦!!:D}1B3W7rN1WP
(我都好想看:dev:)

艾力克 發表於 2007-12-27 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2007-12-27 04:16 PM:G'W6|x#L
t JD4Tc3U
我早三年去過......
f"O;[-FcvsE&? 數完....啲人好開心(我都唔明有乜甘高興.)
y L$gl'a/[ 企我前面兩個我估十四五歲左右既學生妹仲打車輪......... [/quote]/bE'z~.`:J.y{ C lJ"}
點解會係兩個學生妹架 :giveup::giveup:
UR&s.i1m#dG;{EEV [quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-12-27 06:37 PM:
G_"R7u1[6W 為慶祝新既一年又到啦
zLiWN*y 新一年要有... ^U | ]lt
我反而對倒數聖誕節有d 反感...全世界我諗得香港人會係平安夜去倒數=.=!y'h {xoGhm
真係俾全世界笑:D [/quote]
/E] ~8dBfj2x 我都係今年先知平安夜有倒數 :good::good::good:

蕃薯 發表於 2007-12-28 12:36 AM

我會去影倒數:photo: 我都知好多人 一年得一次 哩個時刻好想留起佢mzCC Jm$Y
見證每一年o既倒數都唔錯丫 :)   UKB]:E ]

iXu#N'TOk,]1v$~ 我都係今年先知 平安夜都有得倒數
U4d vp(E {C*J 再o甘落去 中秋節又倒數 國興又倒數 遲d可能7月14都....... WhBNJ'P-O
:P

trunks 發表於 2007-12-28 03:59 AM

香港唔知由幾時開始乜鬼節日都燒煙花.... 跟住就輪到倒數....

勇勇 發表於 2007-12-28 10:20 PM

又有機會出街飲下酒攬下女喇:love::love::love::love:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.