娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-12-27 07:59 PM

過去一年,做左乜野覺得係最成功及失敗的事!

成功 : 考到車牌同圍去:clap::clap::clap:zoLQ sPi{I ?
失敗:戶口成年都維持係4個位數字

155220 發表於 2007-12-27 08:09 PM

最有意義:坐火車時見到有對夫婦放左袋菜響地上,下車時忘記拿,我就拿俾佢地。
Y EJe*@~ h jYo*Z 最成功:中二下學期考試1科全班第1,2科全班第2(輸俾同一個人)
4[c4_GvG!Jp 最失敗:今年儲唔到好多錢,因為平時食飯食貴左......

yeung hiu he 發表於 2007-12-27 08:31 PM

最充實 : 去左美國讀左九個月英文
Pm2v+Klk 最可憐 : 自己在美國過自己生日
&I{o4d hD 最成功 : 學識同外國人溝通
/G$y1_0`er0cA 最失敗 : 錯過左好多珍貴的時刻

oz2 發表於 2007-12-27 08:51 PM

最難忘:07年我很多親人去逝(公公、姑婆、表舅公...等):(2I4g9mya!l Z8Z;ax

.G1WWT0mh e 最成功:整年沒有給老闆頭痛及大罵過(小責就有些hehe) :D _bf~eW
(Wv:?SB#ehJ

of hlgVt ? 最失敗:因自己沒有節制下,勁買所有與[奧井雅美]有關的正版日本dvd、cd、海佈等,現在本人財政[color=Red][size=5]赤字[/size][/color]中.....:cry:

SCM 發表於 2007-12-27 10:03 PM

講事件得唔得
+|P8c:x3^ W f v'r:?B7T W6i2I
最成功:(1)踏出第一步,夠膽參加學校音樂比賽
C!Qkn\u7k       (2)幫過好多人
gf9V8\1yo$Kp
?y7Oy6`5sN3D] 最唔開心:(1)屋企就快家變(直到現時)
|GUGn#z6jJ d                 (2)有一名親人離世BF&[%g d%` \9}
3KC1c w*b3yc%e
最難忘:(1)音樂比賽班際合唱部份,辛苦練習,最後全班飲恨
'br7Rju7Xu3S     (2)去左台灣旅行
)u!?RU^3uF1B_ v     (3)用左大部分時間準備出年會考,雖然值得,但從未試過咁辛苦

iknow 發表於 2007-12-27 10:17 PM

最成功ge係...|,i8|.C![Ur9yS
1)完成左一生人第一次ge公開考試... E\)tr3r/o8T,M

oo;jsAtL 最失敗係...a z;FR.u6Tp;d
1)會考得13分...唔能夠原校升讀
*q*V*lK4Z.E 2)依然好肥x~:c?C F*DmO?
3)依然單身
6K1L6S {*Y#^T 4)喺舊校同新校ge歌唱比實都入唔到決賽><

pkbrian 發表於 2007-12-27 10:24 PM

講下先~~~~Fn t(Bk

7r8olh1[ hg 最開心:今年去左一次日本 3I6FpWh'p8U1jWh~
    (d野食好味到)
2gK-T"rBu I     [color=White](d女仔正到):P:P[/color]!QeKPLr~

1I8e*sE8{-PJ `#m\ 最唔開心:唉......
0W:n f@{&W&X1A                唔想提~~~~ub+u.z L
vlv Dd.|4UG3B
最難望:同各位好朋友度過既每一刻~~~~
;vV:_ A |"C9l)v     p.s. 剛剛過去既12月25日 bbq是其中一個
nV(`FN tf          好難忘的><R"s@FHy
         雖然得成班麻甩佬.........../iz]9_)U1jGe:?(w

p!qo4qm];r0Y}Ae
RgJv0uDE,j(S7k 下年最想做既事:搵返個女朋友,有女朋友錫><
.f_0A;OQ,]-|aZ         我成日都係得一個人 好悶架  XDXDXD

Maxson85 發表於 2007-12-28 12:55 AM

最成功 : 面对现实,放低左她。。。P.DB:vt/]g
最失敗 : 仲系单身;想减肥不减反增。。。

ckyckk 發表於 2007-12-28 02:29 AM

最開心:識左 TriTri :clap:
o^;g&oB"]%^ Y @ 1sM J3M4kOp2uQ
最唔開心:識左 TriTri :(BSR%N9T,d"P]&s
)a%u%? d.XF~']8^*l1d
最成功:識到 TriTri :good:.gMx5LX)E

LHqz?F!bn 最失敗:識到 TriTri :haha:
!ai.B G8TeBJ@
E3z!['d'DX4k 最充實:識左 TriTri :win:3G1J(K5q2v_k
hcX1X+zq8r
最可憐:識到 TriTri :cry:VSLU.D:G
D&s8B'[X1EN$Dg
最難忘:見到 TriTri 真身張相 :drool::love:5sw\z7U7l5U^
-ygRZ6J y
下年最想做既事:去 Texas 搵 TriTri  :kicking:
4EACf#]da%s
D%w8N!q6k ef:HC0B [[i] Last edited by ckyckk on 2007-12-28 at 02:31 AM [/i]]

sky308 發表於 2007-12-28 04:39 AM

最成功:考到車牌 同lcci acc lv39d,\o'E+W"c6h\"jL
最失敗:單身=_=
t.vl7K/?0o#SS 最唔開心:阿媽身體有事

cchleg 發表於 2007-12-28 12:44 PM

最成功: 可以離開一間做得好唔開心嘅公司
!~ vR]`7d U7N&JRO5P5n2jO
最失敗: 入咗一間要用好多車錢返工嘅公司
6J oRtj1N3UYM (G F Qw3Kis3?/fM1Na
最難忘: 做咗fans咁耐, 今年喪到學班後生去追星, 見多咗自己鍾意嘅歌手"i-Z,g S*y:E!Y
:Q {9u5Q Z Ci
最傷痛: 股票戶口賬面蝕緊二萬蚊........................

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.